bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tomcruise77
Vloženo 5.1.2016
Aktualizováno 8.2.2019
Zobrazeno 1845x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


U B650 nevěřím těm udávaným najetým Km, jsou to parníky s nájezdem minimálně 10tis. ročně, když vám někdo tvrdí, že 10 let stará motorka má 30tis, tak kecá. Myslím, že levné kusy se prodávají se stočenými kilometry.
B400 je také malý pohodlný parník. Ne

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda FJS 600 Silver Wing: velká spotřeba, vysoká cena dobrých kusů, jinak fantastický motocykl, jezdil jsem na jednom, má úžasné zrychlení
Suzuki AN 650 Burgman: na můj vkus složitá technika, vysoká cena dobrých kusů, strach z nutnosti drahého servisu.

První dojmy - První dojem, je hrozně špinavá! Jede mnohem lépe, než model 99, startuje bezkonkurenčně i v tuhé zimě, má místo pod sedlem na 2 přilby, má mnohem lepší a hezčí budíky s otáčkoměrem, bohužel nemá také jak 99 kontrolku tlaku oleje a sedlo spolujezdce je ještě o metr výš, než vrchol Eifelovky, takže batůžek musí absolvovat horolezecký kurz. Druhý dojem je, že moje dlouhé nohy naráží na kastlíky, které na K5 proti K0 jsou o dobrých 10cm blíž k sedlu. Takže první, co bylo jasné, tak že opěrka se musí odporoučet do regálu a sedlo se musí čalounit. "Beztak je natrhnuté". Jo a zdvih předních tlumičů se rovná mínus 10 cm. To snad ani nemá péra. Takže mě asi čeká výměna pružin. Ale co, snad by jsem se celou zimu nenudil. Aspoň budu vědět, co v tom mám. Jo a má origo plexi. Na K0 jsem měl turistické GIVI. Při mé výšce 196cm vám řeknu, že rozdíl je propastní. Několik krát jsem na K0 vystrčil hlavu nad turistické plexi ve 120km/h a řekl jsem si, že nikdy nechci naháče, nebo něco bez ochrany jezdce. Teď jsem si to zkusil s malým plexi a je to hrůza, jsem rozmlsanej z GIVI. A taktéž mi omrzli prsty, protože origo plexi nemá boční kryty. No prostě už teď scháním turistické plexi na K5. Nabídněte.

Motorku bych doporučil pro - Pro klidné motorkáře, kteří nechtějí přemýšlet nad zařazeným kvaltem, nebo nechtějí v kolonách hledat "N". Také pro ty, kteří mají rádi nohy v suchu a nechce se jim před každou projížďkou navlékat na sebe těžkej a těsnej motorkářskej mundůr a rádi jezdí jen tak v šortkách a šlapkách. Také pro ty, kteří nechtějí dotovat drahý životní styl Dubajských šejků. I za málo litříků se dají pořídit krásné zážitky. Přikládám video z Mototrade, jak jej koupil předešlý majitel. https://www.youtube.com/watch?v=8v8-CtkUBXU A také nějaké foto http://www.mototrade.cz/cz/suzuki-an-400-burgman_1458/

Doplňky na motorce - Zatím nic kromě kufru, vše potřebné je v základu.

Recenze

Burgyho 400 K5 jsem si vybral, protože mě fascinuje jednoduchostí, úložným prostorem, spotřebou a výkonem, který je pro mě a batůžek na kochačku krásné naší země úplně postačující. Na K0 jsem za 2 roky jen několik krát tahal za heft na doraz. A to jsem také jezdil kopce. A když jsem frčel po D1 až 160km/h./tacho./
Nemám finance na rozhazování a rozdíl ve spotřebě mezi 6L na FJS 600 SilverWing a 3 až 3,5L na K5 je pro mě propastní. Nejezdím velké dálky, ale často jezdím po městě, k čemu je K5 stavěné. A na dodržování předpisů je obsah 400 dostačující.
Vystřelí z křižovatky jako střela, než plechovka dá za 1, já jsem úplně někde jinde.
Uvidíme, až ji vytáhnu na jarní sluníčkem nahřáté silnice, co ještě ukáže. Rozhodně ale budu hledat ty opravené.
Až se vychytají mouchy, protáhnu ji možná i za hranice. No uvidíme. Další zkušenosti přidám později.





2/2016 - po kompletním odkapotování jsem za pomoci asi 0,5l WD40 rozhýbal brzdové lanko ruční brzdy
- vyměnil jsem olej Bel-Ray 10W-40 a filtr, vzduchový jsem vypral v teplé mýdlové vodě, nechal vyschnout a navlhčil motorovým olejem
- vyměnil jsem svíčku, dal jsem origo
- vyčistil jsem škrtící klapku a vyměnil palivo /chytlo to na škrt/
- zjistil jsem natrhnutou manžetu na přírubě vstřiku, to je ale problém vibrací a má to asi každý starší burgy, není to ale skrz, je to dost silný matroš. Nové stojí 4000,-. Starší jsou všechny natržené.
- zjištěn nový variátor, válečky a nový řemen /úspora cca 10000,-/
- spojka před smrtí, nechal jsem nalepit nové obložení u p. Opluštila v Brumovicích
http://www.firmy.cz/...ozeni-brumovice.html
cena 400,- Kč /úspora za novou spojku origo 4000,- , náhražka 2500,-/
- olej v převodovce o.k.
- ložiska o.k.
- prasklý spodní plast, spevnění plechem - o.k.
- koupil jsem 20 ks křapek na Scootland 10ks/190,-kč - supr cena, jenom jsem je musel nařezávat jak hmoždinku, ale jinak jsou supr.
- složení a dál bude nasledovat výměna brzdové kapaliny, oleje v tlumičích a chci si nechat čalounit sedlo.
A už ať je jaro sakra...
9/2016
Tak moto už prodaná, potřeboval jsem financ na právníka, to sem ale nepatří.
Snad si někdy koupím něco tak dobrého znova. Krásné chvíle za řidítky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
beny250
beny250 napsal 09.03.19 v 22:39 10b.

MaresCZ
MaresCZ napsal 08.01.19 v 19:22 10b.

Dík. Buráček je taky fajn.

Fist
Fist napsal 02.07.18 v 12:19 10b.

Pěkná mašina, škoda, že musela z domu...Nicméně, problém s umístěním batůžku řeší i zajímavá varianta burgu 400 (foto) - aktuálně je k mání u helikoptéry v Poysdorfu.

Více komentářů



TOPlist