Prodána. Klepal motor. Už když jsem ji koupi, zjistil jsem, že v motoru není skoro žádný olej. Časem začal motor klepat. Ale klepal pořád stejně. Dle kupujícího a servisu to nic nebylo. S nadšením ji po svezení koupil. Cena byla hodně pod průměr.
Výška jezdce: 196 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 650 Burgman: vysoká cena
První dojmy - Jinak výborný jednoduchý motocykl. Hned mi padnul do ruky. První kilometry jsem projel po Vysočině. Takže krásné zážitky hned na začátek. Kamoš, který mě pro ni vezl, cestou domů mi autem nestíhal a chválil Burgyho jako super střelu. Já to ale jenom s opatrností lechtal.
Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře, kteří chtějí mít nohy v suchu a nebaví je pořád hledat pumpu.
Doplňky na motorce - Plexi Givi a opěrka Givi
Recenze
Jednoduchý, pohodlný, měl velké turistické plexi Givi, malá spotřeba. Dál bylo supr velké opěradlo spolujezdce Givi, které mělo velké madla, za které jsem motku držel při vyvážení z garáže.
Jako všichni, co mají Burgmany i já jsem tak trochu nadával na malé kola, nebo spíš na špatný stav silnic u nás.
Jízda supr, relax, nehledáš šaltpáku, ani neutrál, dá se s ním jet na bubláka v koloně.
Úložný prostor na přilbu je supr, ale novější Burgry to mají na dvě.
Spotřeba 3,5L
Musel jsem vyměnit - nalepit nové obložení spojky cca 400,- Kč, nový přední kotouč, olej v tlumičích, vzduchový filtr a pár drobností. Co mě šokovalo, byl odlomený jazýček zámku řidítek, který jsem objevil při demontáži vidlí. Ještě že se mi to neseklo za jízdy. Zhrozil jsem se.
Burgy je jednoduchý a základní servis zvládne i běžný kutil.
Fotky ještě doplním, úvodní není origo.