250-ka prošla výraznou inovací v roce 2006 a do sezony 2007 přichází s agresivnějším průběhem výkonu, který vyhovuje spíše zkušenějším jezdcům.
Motorka koupena od Od kamika
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Stejně jako 450-ka má i tato objemově menší motorka jiné umístění výfuku kvůli centralizaci hmoty. Motorka také dostala nový vačkový hřídel, kanály v hlavě válce, akcelerační pumpičku karburátoru pro zlepšení reakce plynu.
Motorku bych doporučil pro - Pro zeny
Recenze
With sound remaining a hot-button topic for closed-course motorcycles, Honda hushed up the 2011 CRF250. Their goal to was to meet the 94 dB AMA sound limit. The easiest way to reduce sound is by choking up the muffler?which is exactly what Honda did. They decreased the muffler outlet diameter, changed the airflow inside the core, and increased the overall length of the can by 100mm. Due to the longer canister, the muffler bracket has been moved farther back. Translation: an aftermarket exhaust system from last year’s model won’t fit on the new bike because of the different bracket position, which also means that Honda utilized the CRF450 subframe to accommodate the bracket. On the plus side, the CRF250 and its big brother share the same subframe and plastics.
Takovou recenzi si strč za klobouk stejně tomu nerozumíš ani ty sám!