Vlastník | se-se | |
---|---|---|
Vloženo | 28.12.2015 | |
Aktualizováno | 31.3.2019 | |
Zobrazeno | 31 490x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 143 UŽIVATELŮ
Vlastník | se-se | |
---|---|---|
Vloženo | 28.12.2015 | |
Aktualizováno | 31.3.2019 | |
Zobrazeno | 31 490x |
to MEK0TA - bedny + vozík je dohromaty asi 250 L tedy jako kufr malýho auta - na dovolené je vše naprosto plné a ještě věci uvázané nahoře. Vše je perfektně poskládaný, takže je to fakt asi víc než kdokoli vozí na dovolenou autem. Na nosiči vozíku a horního kufru náhradní sada pneu, v nerez boxu dole pod pravým kufrem náhradní díly - komplet celá elektrika, spojovací materiál a td. Ve zvláštním boxu po sejmutí pravého kufru je velký nerezový box plný nářadí -snad bych cestou udělal i generálku .
Po sejmutí levého boxu je přístupná druhá baterka, která se jen dobíjí a připojuje se jako zdroj jen tlačítkem hned u startéru (to kdyby se hlavní prostě vybila tak tato se vybít nemůže). Pod pravým kufrem je alternativně přídavný kamystr nebo sak na náhradní boty. Ve vozíku jsou vždy lehké věci jako prádlo. Odpojení spotřebičů při startu není potřeba ale musí být kondenzátor na Scottoileru, jinak se při startu smaže nastavení. S kufry je šířka právě předpisových 1m a dle vyhlášky je kufr zavazadlo a nepočítá se do šířky podle TP ale právě jen do dovolené šířky 1 m. Centrál s pohonem by se hodil ale není tam na něj místo. Vozím specielně vyrobenou nájezdovou rampičku z plastu - s tou se to dá. Bočák je zcela specielně upravený a zesílený. Těžký je to pekelně ale když to na místě padne, tak ty kufry to nedovolí až na zem, takže to zvednem se ženou i plně naložený i s vozíkem. Že to není žádná krása jsem si vědom, ale já jednoznačně preferuji robustnost, plnou funkčnost, snadnou vyměnitelnost a bleskovou demontáž "sporných" doplňků. Nerez je bezúdržbový ale někde je stříknutý na černo, ale když oprýskne tak na to kašlu. Na řetězu je to zpřevodovaný hodně do pomala (plus Total commander) a jezdí to kupodivu i v terénu a při 8km/h motor slušně točí a neškytá. Díky tomu je i v 50km/h nutno i plně naložený dát bacha - přední jde hned nahoru. Svítí to velice podstatně víc než auto (ale neoslňuji) a když přesednu tak si nemůžu zvyknout.Tunit už není co, tuním zas něco jinýho (Passata)
Celkem rozumím tomu co děláš, také se živím jako konstruktér, také rád upravuji/doplňuji/vymýšlím úpravy na svojí motorce, jen trošku jiným způsobem. Nerezové (celkově plechové/kovové) díly, které jsi vyráběl, bych hodil do černé (případně červené nebo tmavě šedé) barvy, hezky by to barevně zapadlo. Co třeba elektromechanický centrální stojan, nad tím jsi neuvažoval?
Narážky na vzhled bych možná i chápal, koneckonců, určitě by šla spousta věcí udělat hezčí, ale vzhledem k tomu, že je to tvůj stroj a necpeš to nikomu jinému, tak jsou některé komentáře zbytečně arogantní. Na druhou stranu, když já něco tvořím (především pokud to zasahuje i do designu), občas to konzultuji s někým dalším, přece jen konstruktér není designér a názor nezaujaté osoby s jiným úhlem pohledu se může hodit - čistě můj pohled na věc.
Při startování se ti některé spotřebiče automaticky odpojí od napájení nebo to nebylo nutné řešit? Co všechno vozíš v kufrech a v tom přívěsném vozíku? Přece jen, dohromady to bude hodně velký objem, tudíž pak následná hmotnost při plném naložení...? Jak jsi na tom s celkovou šířkou (asi nejširší místo bude u kufrů) v porovnání s číslem v techničáku?
Strhávám bod za to, že kdybych byl na tvém místě, řešil bych vše asi jinak ale jinak fandím tvému koníčku a jsem zvědav, co bude dál.
Mám tu samou motorku, stejnou barvu i rok výroby. Moc jich u nás nejezdí, možná v červené barvě ji máme u nás v ČR pouze my dva. Já jsem ji ale přidal jen padáky a kufry v barvě motorky, jinak vše originál.
Tak ať ti dobře slouží, hodně km bez nehod.
to dettektorr: není účelem, aby se ti to líbilo. Dokonce jsi to asi zcela nepochopil, protože není ani účelem, aby to bylo krásný. Důvodem je právě ta funkčnost.
Hele sorry, ale tys tu motku tak dokurvil, ze to snad neni ani lidsky. Tohle je prototyp tuzingu jak vysitej. Nepochybuju, ze se ti to libi, ze to vsechno funguje, a ze to vsechno stalo mrte casu a prace, ale ten vysledek je strasnej. Promin.
Michale ale to nejdůležitější je že všechny ty věci nejen že fungují ale také je používám a nejen to. Nechtěl bych se bez nich obejít,natolik dobře mě slouží.
Kdyby měl kolotočář Michal David motorku, tak by vypadala přesně takhle
ale funguje to
Ty seš dobrej magor. Myslím to v dobrým.
ahoj se-se. prosím Ťa o info ,ktoré mi pomôže.
1.koľko stála kontrola trakcie, kto Ti ju robil a ako funguje.?
2.aký kalibrátor rýchlomeru si použil , samozrejme či účinne funguje.?
mám tiež gsx 1250 fa a stále ju ladím .
momentálne mám 140 Nm a 140 koníkov.
pri 3000 mám cca 125 nm a koníky sme skoro dorovnal do vrcholui a pri 9500 ich je stále cca 133.
preto tá kontrola.Vopred Ti Ďakujem . s pozdravom Miloš.
filamentovou tiskátnu mám už leta a dost dílů z ní na motorce je - schránka vlevo pod palubkou, "satelity" ovladačů, držáky deního svícení a různé držáky elektroniky. Nedávno jsem koupil rizinovou - ta je přesnější.
Jakkoliv tohle není můj šálek čaje, tak smekám před množstvím nápadů, jejich provedením a schopností dotáhnout věci do konce Mimochodem, už jsi objevil kouzlo 3D tisku? Pro tyhle prototypy je to jako dar z nebes
asi takhle to vniklo , ale proč ne, konečně vidím první stroj co nepředpověděl ani Jules Verne
Ahoj SE-SE, děláš to dobře, po svém a pro sebe. Nejdůležitější aby to vyhovovalo tobě.
Je vidět, že tu motorku máš rád a hraješ si s ní. Tak hlavně vždycky kolama dolů a doufám, že to všechno jednou uvidím na vlastní oči.
lak je origo, jen blbej foták. Opravdu rok jsem montoval než jsem poprvé vyjel.
Teď půjdu na technickou ale už dávno mám vše předělaný na rychlou demontáž (většinou zásuvka a 1 šroub)i když vše odpovídá ale nechci se s nikým dohadovat
tady si nejde nezlepšit náladu...Vidím to na doplňkový virus roznášený mouchou (t) se-se (promiň).
Obdivuji Tvou vytrvalost.
Chápu , že motorka není v tomto pojetí dopravní prostředek , ale především lego-stavebnice.
Moc se mi líbilo koupě 2015 a první fotky z 2017 , aniž bys jezdil.
P.S. V 2018 změna laku a 2019 zpět, nebo jen vyvážení bílé na foťáku v 2018?
Tohle je prostě profil člověka , který se nebojí ukázat protiproud. Hodně šťastných...km asi ne , spíše hodin strávených úpravou!
... tak to je parada ... "trochu" kokpit letadla na 2 kolech
Čau, zas som si trošku zlepšil náladu. Ten kokpit je fantastický, ako sa v tom môžeš vyznať. Keď si pamätáš, ktorý čudlík na čo slúži, tak klobúk dole. Ja ešte tak, že viem, čím to mám nakopnúť, aj to si to mýlim štart a stop. A kontrolku na smerovky na endure som neopravil ani za rok, sere ma to lebo zabudnem vypnúť smerovku. Sa mi v tom nechce hrabať. Držím palce, chcel by som to niekedy vidieť naživo a vypočuť si výklad, osobne, na čo ktorý čudlík slúži. Raz si mi už písal , myslím o späťákoch. Záver , je to paráda.
Kokeš trhni si
proč tam pane konstruktér donekonečna věsíte ten bordel? a ještě to donekonečna obhajujete jak je to praktický? kdyby ta motorka mohla tak vám utrhne ruce,tohle je diagnoza,matla patla kolotočář.
má rám kombinovaný z ocelových trubek a výkovků a snese tedy fakt hodně
Děkuji za odpověď, to mi stačí.Je tu spoustu otázek co tahle mašina konstruktivě snese...přeji kolama vždy dolu
za den bez problému 500 km ale o tom to neni tak cestu neplánujem. Taky na dovolené jezdíme často místy, kde je přiměřené tak 300. I s plné naloženou a ve dvou jezdíme i po cestách které se dají označit spíše za terén. A já to opakuji asi po sté, že ta váha je v tom, co vezu sebou a nikoli v těch doplňcích. Pořád čtu jak mám těžkou motorku. Nemám, jen mám sebou hodně těžkých věcí.
K tvé mašině se vyjadřovat nebudu,sám ji jezdím 3 sezónu a v origo stavu.Jen jedná otázka kolik najedeš kilometru za den v takovém naloženi.Děkuji za odpověď.
maški> 6 zrcadel má svůj účel - každé vidí někam, kam jiné nikoli. Co se týká názoru - jestli se to někomu nelíbí, není naprosto důležité. Zda něco pozornost odvádí či nikoli, může posoudit fakt jen ten, kdo něco podobného má, jinak je to pustá spekulace. Právě tatáž nepodložená spekulace je, že jsem "zneuznaný vynálezce" - nejsem, uznání mám dost a za motorku žádné nepotřebuji. Naložená motorka je tu v několika vláknech, ale ona se od nenaložené liší jen těmi náhradními pneu na nosičích, protože jinak je vše uvnitř kufrů, kontejnerů a vozíku. A design je naprosto a čistě věc osobního názoru. Mě například připadnou totálně ohavný všechny hliníkový kufry ale neviděl jsem že by se do jejich vzhledu někdo opíral - tedy jak tvrdím čistě individuelní záležitost.
No, dlouho jsem váhal, zda lze vůbec něco napsat, na každý názor máš umanutou odpověď. Nicméně tu podrobně uvádíš fota a popis nových udělátek, tak asi logicky očekáváš názor. Musím bohužel říct, že při pohledu na ten stroj jsem plný rozporů. Byť tvrdíš cosi o praktičnosti a účelnosti, nějak si nemůžu vysvětlit např. využití šesti zrcadel. Tolik jich snad nemá ani metařský vůz. Musím souhlasit s tady již uvedeným názorem, že sledování těch všech chujovin nutně musí odvádět pozornost, Prostě a bohužel mne pouze napadají slova jako bývalá hezká motorka, kýčovitá změť zbytečností bez jakéhokoliv náznaku smyslu pro design. Přičemž si kladu otázku (a jak vidno nejen já sám), jaký typ motorkáře zrealizuje toto; a jediné co mne napadá, je zneuznaný konstrukter-vynálezce. Závěrem, proti gustu žádný dišputát, zajímavé by byly nějaké fotky z cest v komplet naložení.
PS: omlouvám se , nemám teď v profilu stroj, bo jsem ho obměnil a nemám nafoceno, každopádně předchozí i současný by tě asi nudil, páč je v továrním designu.
hele hrabě, alespoň česky se nauč
Magnet na bordel a harampadí,přitahuje všechno o kolo že,masakr!
to Barney> je to prostě věc názoru. Mě se opravdu (a to nejen u moto) líbí to, co je účelné a funkční. Když dělám něco pro jiného, řídí se to jeho přáním i když mě se to třeba nelíbí, ale toto dělám pro sebe a mě se to prostě líbí tak, jak to je. Pokud se mě to líbit přestane, nebo dostanu nápad na nějaké vylepšení, tak to předělám a to dělám docela často ale vždy jen podle sebe.
K dotazu čeho jsi konstruktér, jsem směřoval stejně jako Slam. Možná jsou ty tvoje krámy funkční, ale vypadá to naprosto otřesně. Nějaký vývoj v automotive tě hádám neživí...
Chybi ti tam podle me, jeste KV a VKV/UKV radiostanice, ponevac v zadu na kufru uz mas zaklad MLA anteny.
Wau...spadla mi brada. Každopádně upoutá pozornost. Prostě kosmická loď se vším všudy co v kosmu musíš mít sebou. Nevím zda je deset málo nebo hodně.
Se-se, fandím ti a dávám deset bodů za perfektní postapokalyptickej stroj. Doufám, že brzy přibude i kulomet na střílení zombíků.
Je to harampad hroznej ale davam 10, protoze majitele to evidentne bavi a to je hlavni. Kolama dolu
Jak vidím, tak heliport už to má, pak už opravdu jen ten bazén Čéče kde bereš tu inspiraci? Já ani nevím že některé instalované věci existují. Možná by stálo za pokus s tim najet na váhu. Je ale vidět, že Tě to baví a stavíš to pro sebe. Každý na to má svůj názor a s ním můžeme vést spory, můžeme i nesouhlasit, to je ale vše co se proti tomu dá dělat. Ať se daří.
On si každý myslí, že mě baví to dělat, ale mě baví mít to hotové a jezdit s tím. jenže mě stále napadá něco nového a tak to nikdy hotové není. No pro letošek mě už nic nenapadá, tak už asi jen jezdit.
Teda jako šílenost Hlavně teda ať je majitel zpokojen.. Mě by jen zajímalo jestli raději jezdíš nebo děláš toto...
V sérii je to docela hezká mtorka, ale tohle je už něco jako Donattela Versace.
Tohle fakt ne!
to FiZzeR > snad pro letošek hotovo, poslední akcí byla instalace brašničky na lékárnu, vesty a maják, ještě přemýšlím, jestli dát nový baterky.
Tak tohle je fakt kurva vostrý dílo Bazén a přistávací plochu na helikoptéru plánuješ na kdy?
no to je to druhé a co má být. Přiznat není správný výraz - nejedná se přeci o nějaké provinění ne.
se-se:
Jsou i jiná fóra...
bike-forum
A neber to jako urážku. Prostě by mě to jen docela zajímalo. A jestli ti činí problémy to přiznat veřejně, klidně zvládnu i PM.
má profesní práce není opravdu na zveřejňování zde informace opravdu odmítám, nic nezamlouvám, opravdu to nezveřejňuji. Nemám naprosto v úmyslu se s někým dohadovat o své práci. Toto je zájmové fórum a ne profesní.mínka o mé progfesi je pouze jako vysvětlení, jak jsem došel k tomu co dělám se vými hobby věcmi. Koho ta zmínka nějak ruší, může ji ignorovat, cenzurovat svůj text podle odezvy nehodlám.
Nejsou "jiná" fory, jen toto a ještě jedno staré.
Ono to chce vidět vždy to poslední provedení. Starší verze nechávám, aby bylo vidět, jak se to mění. Prakticky vše je již několikátá verze. R. 2019 je zatím vidět jen na mé profilovce.
Co na to říct.. Osobně jsem zastáncem decentnějších, méně do očí bijících úprav, ale podle gustu.. Asi nejvíc, s čím se nemůžu srovnat je ta hranatá schránka a ovladače na řídítkách. Vždyť i ty sám píšeš, že schránka byla vytištěna na 3D tiskárně, tak to přece není žádný problém udělat ji tak, aby kopírovala zakřivení kapotáže a nevypadala, jako kdyby ji někdo slepil z několika rovných kousků plechu. Všechno mi to přijde takové humpolácké. Možná funkční, ale zcela bez elegance. A jak už to zde i na jiných fórech padlo několikrát - všude neopomeneš připomenout, že jsi konstruktér a programátor, ale když se někdo zeptá čeho konkrétně, tak to zamluvíš a sveřepě odmítneš odpovědět, tak já to zkusím taky - čeho jsi to konstruktér? Kde je možné vidět tvoji profesní práci?
až to budeš mit, tak uvidíš k čemu je to dobré, jinak se fakt odpovědét nedá
Čau,věřím že vše máš precizně provedené atd..ale k čemu Ti to při jízdě je???Sledovat všechny ty blikačky co tam máš...Jako proč?Věř že méně je někdy více.Přesto přeju hodně šťastných kilometrů na té příšeře
nebezpečně se dá jezdit se vším. Občas něco přepínám ale nijak často. Přístroje sleduju a zvykl jsem si to dělat bezpečně.
čéče jízda na tak přetuněným stroji musí být už dosti nebezpečná, vzhledem k počtu všech těch doplňků,kontrolek a vypínačů to musí odvádět pozornost od řízení...
Měl jsem výčitky svědomí, že jsem na naháče přidělal štítek Puig. Díky tobě zkusím vyměnit i blinkry za LED Bararcudy . Nemám co kritizovat, na profilu nemám žádné foto. Moje moto po koupi došla změn jen v montáži hlavního stojanu a výše zmíněného štítku Puig v kouřovém zabarvení. Jen nechápu absurdní přestavbu ještě před prvním větším výjezdem. A vysvětlení, že něco vždy přestavíš na něco jiného taky moc nechápu. Za každým výrobkem je spousta práce mnoha fundovaných lidí, tím chci říct, že z bandita gold winga neuděláš. Jinak přeji mnoho šťastných kilometrů.
neni mě 20 takže vím kam takový dotaz směřuje, a konec diskuse o tomto
omlouvám se za duplicitní příspěvek, prosím smazat
Ptá se nejspíš proto, že tenhle tuning je pěknej pejsek a kočička. Hlavně, že se to líbí tobě, mně to přijde nevkusně zničená krásná motorka
PS: ještě tam chybí vytahovací anténa s veverčim ocasem na konci, případně nějaké vlajky.
barney:proč přesně se na to ptáš? To by zas zajímalo mě.
Co přesně konstruuješ v práci by mě taky zajímalo...
je to extrémně hnusný...promiň