renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1250 FA (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník se-se
Vloženo 28.12.2015
Aktualizováno 31.3.2019
Zobrazeno 31 491x
HODNOCENÍ PROFILU OD 143 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.9

Popis motorky


aktualitováno - VIZ níže, VIZ galerie, vložen nový text a fotky r.2019

ROK2015
po mnoha letech jsem si koupil motorku a tahle se mě prostě moc líbila

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

První dojmy - dojmy z jízdy žádné - teprve teď jsem dokončil úpravy, z krázkého prvního přejezdu do garáže si pamatuji na lehké ovládání jakmile jsem se pohnul z místa ale to zcela odpovídá tomu, co jsem o tomto stroji již dříve četl. Přidal jsem fotky stavi leden 2017, na konci je popis změn, další fotky jsou v galerii

Motorku bych doporučil pro - po téhle úpravě asi jen pro mě

Doplňky na motorce - elektronika: X-power BOX obchází ECO omezení vázané na rychlostní stupeň, Speedohealer koriguje chybu rychloměru, Quickshifter Gordona + LED signálka, Power Commander + displej + lambda autotune, modulátor brzdového světla, Scottoiler + dual tryska + Magnum box elektronická verze, teploměr oleje čidlo v zátce oleje, digitální voltmetr s teplomětem okolí, kontola trakce Gripone S3 zakázková úprava z typu pro GSXR1000+ 3D akcelerometr, TPMS Steelmate kontrola tlaku v pneumatikách, spínač dealer modu na řidítkách
zabezpečení: alarm s pagerem+ pohybový sensor, GPS tracker s GMS

multimédia: radiopřijímač + repro, intercom s ovládáním na řidítkách, bluetoth vysílač pro spojení rádia, tabletu a telefonu s intercomem, kamera full HD

osvětlení: všechny klasické žárovky zaměněny za LED, Xenony v potkávacím i v dálkovém světle - Suzuki úprava na přání, přídavný dálkový světomet Touratech xenon, přídavné mlhové světomety Hawk LED projektorové 10W, denní světla 2 bodové LED, zadní mlhovky 2 světla á 10 LED, posílení brzdového světla, druhá LED žárovka v sériovém světle, přídavné blinkry + relé pro LED 4 přídavné LED blinkry, blinkry v přídavných zrcátkác, přídavné brzdové světlo součást zadního kufru, přídavná koncová světla na zadním kufru, kombinovaná s brzdovými, vypínač potkávacího světla (sériově nelze vypínat), spojená všechna přední světla na zvláštní tlačítko, ozvučení blinkrů, triplink - prodloužení blikání blinkrů, osvětlení kokpitu, kufru a okolí-folow me funkce,

cestovní vývbava: nosiče + 3 kufry, vyztužení horního nosiče nerez deskou, horní kufr posunut 10 cm dozadu, široké stupačky -rozšířené obojí stupačky SW Motech, snížené stupačky spolujezdce, vytápění sedla řidiče, zakázková úprava sedla, dvojitá opěrka spolujezdce, tankbag, toolbox na nářadí pod pravým kufrem, zamykatelná schránka na drobnosti pod řidítky, kanystr 6 L na levé straně

kapotáž: zadní blatník , prodloužení zadního blatníku, prodloužení předního blatníku, ozdobný nerezový kryt chladiče, rolny zadní kyvky , rozšíření zrcátek, přídavná panoramatická zrcátka, přídavný větrný štítek , tankpad

ochrana: padáky přední osy+ prodloužení pro ochranu mlhovek, padáky zadní osy, padáky na rámu, padáky na motoru+místo sliderů namontovány stupačky jako předkopy, plastové chrániče vík motoru, chránič čidla ABS, chrániče výfuku, ochranný plech výfukového potrubí, plné zakrytování rozety

podvozek A motor: koncovka Akrapovič, snížení motorky o 45 mm včetně zkrácení stojanů, rozšíření nohy bočního stojanu, progresivní přední pružiny, tlumič řízenÍ Scott, hydraulicky ovládaný zadní monoschock Hagon, pancéřové brzdové hadice Acossato, řadička Touratech, KN vzduchový filtr

elektro: druhá baterie pro nouzový start- stálé nabíjení diodou- pro start se připojí tlačítkem, druhá pojistková skříňka, přídavné houkačky, 3 zásuvky jedna přepínací s LEDkou pro nabíječku, čerpadlo z kanystru do nádrže-ovládání na řidítkovém panelu

řidítka: zvýšení řidítek o 35 mm, vyhřívané gripy Oxford, "tempomat"-fixátor Plynu, chrániče rukou se spojleryTouratech, CNC páčky lámací, nastavitelné, ovládací panely na řidítkách pro ovladače a elektroniku, chromovaná víčka nádržek

tuning: proužky na ráfky a plastové kryty, logo projektor Suzuki , tipové označení nalepovací písmena na kufru a kapotáži, lemování plexištítů, odrazky, tuningové osvětlení 7x5 zelené LED pod kapotáží ze všech stran

Recenze

AKTUALIZOVÁNO -
ROK2 2019 - fotky jsou na konci za fotkami předchozích let
přapracována celá zadní část motorky
- nový velký horní kufr (již třetí)
- znovu změněný nosič horního kufru - upravaný sklon, zvýšený, přidané výztužné vzpěry - nosič teď je naprosto tuhý a provázaný s celou zadní konstrukcí
- nový nosič náhradní pneu na kufru stejný jako na vozíku Rebel
- nová sdružená LED světla na kufru
- brašnička mezi zadním světlem a nosičem - lékárničky, vesty, malý maják
- nový rámeček RZ - nelze ztratit a ken těžko ukrást
- nová dvojice miniaturních kamer
- nový potah sedla
- nový typ trysky Scottoileru
- o další zub větší rozeta (nyní +4 rozety/-1 kolečko
- zesílený a do strany prodloužený boční stojan

ROK 2018 TAKÉ V GALERII
přes zimu mnoho nových úprav. Prakticky všechny dříve provedené úpravy pozměněny.
zejména:
- nové ovladačové satelity na řidítkách, zjednodušena a upravena kabeláž k nim
- všechna přídavná světla uzpůsobena ke snadnému odejmutí
-velké kufry s pozičními světly a zásuvkou USB
- velký horní kufr s nosičem
- nerez držák horního kufru, zvýšený, kufr snadno odnímatelný i s plotnou
- velká nerez schránka pod pravým kufrem
- zvětšený box na nářadí pod pravým kufrem
- přídavná baterie podlevým kufrem posunuta dolů (nyní tam je čerpadlo z
kanystru - na foto ještě prázdné místo)
- nové "nezlomitelné" držáky zadních stupaček
- zjednodušené loketné opěrky spolujezdce
- potah nádrže
- mnoho drobných úprav

PŮVODNÍ TEXT z r. 2016
Jsem povoláním konstruktér a programátor a vše, co si pořídím pro radost dopadne jako tahle motorka - předělám to na něco dost jiného. Hned jak jsem jí přivezl, tak jsem jí rozebral a začal upravovat. Celkem to trvalo třičtvrtě roku (měl jsem na to čas tak jen u víkendech). Kolik to spolklo peněz se ani nebudu zmiňovat. Za ty prachy bych pořídil asi něco v nejdražší kategorii, ale já chtěl právě tohle a právě takto po svém. Vím, že nikdo nechápe jakto, že jsem hned nezačal jezdit ale já to mám nastavený prostě takhle.
Z jízdy žádný dojmy zatím nemám - ještě jsem nevyjel - je to právě dnes hotové ale mám mnoho poznatků z nejrůznější montáže. Vyjma motoru jsem měl rozebraný asi úplně všechno. Nevím jak je to u jiných strojů (myslím že to bude stejný) ale u všeho se mě moc líbilo perfektní dílenské zpracování v detailech.
Při těch mnoha úpravách (je jich kolem stovky) jsem musel řešit velmi mnoho problémů ) mnoho věcí je vlastní konstrukce a výroby.

Jakmile to počasí dovolí, tak se poprvé projedu a to fakt hodně opatrné - já vlastně jezdit neumím - naposled jsem kočíroval Jawu 250 před více než 30ti lety.

Přidal jsem fotky jak vypadá v lednu 2017:
změny:
mlhová světla blíže kotoučům - ´padáky jsou užje 3 cm delší než originál
vyměněn štít za delší, vynechán štítek - červená lemovka (unikát dovoz z Anglie)
namontovány dvě kamery
prodloužení předního blatníku vyměněno za karbonové
namontovány odvzdušňovací ventily brzd Stahlbus
namontován vypouštěcí ventil oleje
ukládací box vlevo vpředu dostal kapotáž
blastery dostaly ocelové výztuhy
na výztuhách blasterů třetí pár zrcátek
reproduktory nahrazeny akumulátorovými
přidán ampérmetr
přidána kontrolka vyklopení stojánku
vyměněn tablet (hudba, navigace) - tento už je určen jenom pro motorku
vyměněny blinkry za LED Kellermann Extrem
vyměněna zadní svítilna za LED
přidána zásuvka na vozík
přidán závěs na vozík + kompletní vyztužení nosičů
přidány sklopné područky spolujezdce
prodloužení zadního blatníku vyměněno za gumové
vyměněny přídavné boční blinkry za výkonnější a méně "pouťové"
zcela přepracována denní světla - 6 světel, přizpůsobeno přípravě na motorce























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
se-se
se-se napsal 04.05.23 v 15:32

to MEK0TA - bedny + vozík je dohromaty asi 250 L tedy jako kufr malýho auta - na dovolené je vše naprosto plné a ještě věci uvázané nahoře. Vše je perfektně poskládaný, takže je to fakt asi víc než kdokoli vozí na dovolenou autem. Na nosiči vozíku a horního kufru náhradní sada pneu, v nerez boxu dole pod pravým kufrem náhradní díly - komplet celá elektrika, spojovací materiál a td. Ve zvláštním boxu po sejmutí pravého kufru je velký nerezový box plný nářadí -snad bych cestou udělal i generálku .
Po sejmutí levého boxu je přístupná druhá baterka, která se jen dobíjí a připojuje se jako zdroj jen tlačítkem hned u startéru (to kdyby se hlavní prostě vybila tak tato se vybít nemůže). Pod pravým kufrem je alternativně přídavný kamystr nebo sak na náhradní boty. Ve vozíku jsou vždy lehké věci jako prádlo. Odpojení spotřebičů při startu není potřeba ale musí být kondenzátor na Scottoileru, jinak se při startu smaže nastavení. S kufry je šířka právě předpisových 1m a dle vyhlášky je kufr zavazadlo a nepočítá se do šířky podle TP ale právě jen do dovolené šířky 1 m. Centrál s pohonem by se hodil ale není tam na něj místo. Vozím specielně vyrobenou nájezdovou rampičku z plastu - s tou se to dá. Bočák je zcela specielně upravený a zesílený. Těžký je to pekelně ale když to na místě padne, tak ty kufry to nedovolí až na zem, takže to zvednem se ženou i plně naložený i s vozíkem. Že to není žádná krása jsem si vědom, ale já jednoznačně preferuji robustnost, plnou funkčnost, snadnou vyměnitelnost a bleskovou demontáž "sporných" doplňků. Nerez je bezúdržbový ale někde je stříknutý na černo, ale když oprýskne tak na to kašlu. Na řetězu je to zpřevodovaný hodně do pomala (plus Total commander) a jezdí to kupodivu i v terénu a při 8km/h motor slušně točí a neškytá. Díky tomu je i v 50km/h nutno i plně naložený dát bacha - přední jde hned nahoru. Svítí to velice podstatně víc než auto (ale neoslňuji) a když přesednu tak si nemůžu zvyknout.Tunit už není co, tuním zas něco jinýho (Passata)

MEK0TA
MEK0TA napsal 04.05.23 v 14:49 9b.

Celkem rozumím tomu co děláš, také se živím jako konstruktér, také rád upravuji/doplňuji/vymýšlím úpravy na svojí motorce, jen trošku jiným způsobem. Nerezové (celkově plechové/kovové) díly, které jsi vyráběl, bych hodil do černé (případně červené nebo tmavě šedé) barvy, hezky by to barevně zapadlo. Co třeba elektromechanický centrální stojan, nad tím jsi neuvažoval?
Narážky na vzhled bych možná i chápal, koneckonců, určitě by šla spousta věcí udělat hezčí, ale vzhledem k tomu, že je to tvůj stroj a necpeš to nikomu jinému, tak jsou některé komentáře zbytečně arogantní. Na druhou stranu, když já něco tvořím (především pokud to zasahuje i do designu), občas to konzultuji s někým dalším, přece jen konstruktér není designér a názor nezaujaté osoby s jiným úhlem pohledu se může hodit - čistě můj pohled na věc.
Při startování se ti některé spotřebiče automaticky odpojí od napájení nebo to nebylo nutné řešit? Co všechno vozíš v kufrech a v tom přívěsném vozíku? Přece jen, dohromady to bude hodně velký objem, tudíž pak následná hmotnost při plném naložení...? Jak jsi na tom s celkovou šířkou (asi nejširší místo bude u kufrů) v porovnání s číslem v techničáku?
Strhávám bod za to, že kdybych byl na tvém místě, řešil bych vše asi jinak ale jinak fandím tvému koníčku a jsem zvědav, co bude dál.

motorad
motorad napsal 18.02.23 v 20:24 1b.

strejda
strejda napsal 18.04.22 v 19:44 10b.

Mám tu samou motorku, stejnou barvu i rok výroby. Moc jich u nás nejezdí, možná v červené barvě ji máme u nás v ČR pouze my dva. Já jsem ji ale přidal jen padáky a kufry v barvě motorky, jinak vše originál.
Tak ať ti dobře slouží, hodně km bez nehod.

se-se
se-se napsal 22.01.22 v 13:24

to dettektorr: není účelem, aby se ti to líbilo. Dokonce jsi to asi zcela nepochopil, protože není ani účelem, aby to bylo krásný. Důvodem je právě ta funkčnost.

Více komentářů



TOPlist