Japan kroska 250ccm forštrok alá kaufland...Už mi pane neříká...
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 250 SX-F: Hondu už jsem dlouho neměl a Kaťuše mám dvě. Taky Kawa byla ve hře-příště...Hondička má pěkný motor, jednovačková hlava se mi líbí mnohem víc, než ty obří hlavy konkurence...
První dojmy - Těžkotonážní heblo s vysokými nároky na údržbu...např. repasi karbu jsem dělal snad týden po odpolednech,...je na tom Igor a to je takový rambajz, že ze stromů v okolí padají na zem mrtvé veverky z puklým srdcem... ale rozbité úseky se na tom jedou lépe než na 2t, motorka je jakoby klidnější a vo to gou, ale to je asi jediná výhoda oproti 2t. Každopádně se s tímto expedičním adventure motocyklem bojím skákat...
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, jimž se líbí červené krosky...
Recenze
Kdysi, v devadesátých letech jsem preferoval Hondy, ale z mého pohledu mi jako lepší nakonec vychází KTM a tak jsem si pořídil na rok 2003 sx200 a v roce 2010 sx 150. Jenže všichni blázní s těmy čtyřtakty, občas jsem si to na tréninku od někoho půjčil, ale dokud to člověk nevlastní, tak to nemůže pořádně vyzkoušet, jaké to je.
Tak jsem se loni (říjen 2014) na podzim rozhodl, 4t pořídit. Docela jsem na to spěchal, abych si do zimy zajezdil, novou jsem nechtěl, ale žádná KTM ve stavu, který by se mi líbil nebyla, ale byla k mání tato honda, mimořádně zachovalá, evidentně závodně nejetá, poslední karburátorová, s tlumičem řízení v sérii. Tak jsem si řekl, že když mám už dvě oranžové motorky, tak nebudu řešit třetí a koupil jsem si červenou, své sehrála i jistá nostalgie, vždyť kdysi pro mně Honda byla jedňička...Ona honda vždycky byla taková ta jistota, relativně splehlivá, ale poněkud výkonově zařízlá a dizajnově nudná, ale k tomuto názoru jsem došel až časem. Koupě nelituji, pro mé vědecké účely, jejichž cílem je zjistit, jak se na 4t jede, je to nakonec ideální volba. Přes zimu 2014-2015 jsem zrepásnul pérování, dal měkčí péra, bo vážím 65 kg. Dal jsem na přední brzdu pancéřovanou hadici a pěknější nový př. kotouč a desky, bo Honda má měkký gumový chod páčky, ale nepomoho to, Honda opravdu není KTM... Motorka péruje moc hezky, avšak přední tlumiče soudruzi v Japonsku moc nezvládli, jsou nespolehlivé, pístky v kartričích jsou háklivé na těsnost a dějou se tam věci, které by se dít neměly. Zadní tlumič je super. Motorově je to klasická honda- silná zespoda až moc, střed také OK, ale s rostoucími otáčkami ji dochází šťáva...Možná to dělá ten Igor, zatím jsem to neřešil, je to tak, jak jsem to koupil... Určitě by to šlo přeladit, ale není čas, jezdit se na tom dá. Každopádně spodek to má pocitově asi 3x silnější, než KTM 350 sxf, ta zas s rostoucíma otáčkama jela víc a víc...Člověk se diví, jak je to možné, vždyť se říká, že dneska jsou všechny motorky stejné, ale po této zkušenosti si tím nejsem jist...Nakonec jsem ji po 2 a půl letech prodal, neseděla mi.
Dobře popsané , četl jsem o tvých zetkách , -a dost by toho pasovalo na i mě