PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LOFO
Vloženo 26.12.2015
Aktualizováno 29.12.2015
Zobrazeno 1 598x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Vymenili sme karburator za vstrek..ked to porovnam je to uple ina motorka na pohlad vyzerajuca rovnako

Více fotografii

První dojmy - Prva jazda v den kupy 200km po vlastnej osi na konci septembra..zima..silny bocny vietor..tri kufre,priatelka za mnou ale tesili sme sa z kazdeho kilometra😀 cbf ka je v stave novej motorky tak ziaden problem...

Motorku bych doporučil pro - Moto je super pre ludi co si chcu pri jazde oddychnut..ziadna raketa ale poskytne vysokokvalitny posed a radost z jazdy,super pre zaciatocnikov,ja som po viacerych sportovych motorkach nasiel to prave..nikdy uz nemenim

Doplňky na motorce - Motorku sme kupili s bocnymi kuframi givi v35,zadnym kufrom givi maxia 3 a vyssm plexi givi.to som vymenil za dymove plexi MRA ktore je tiez trosku vyssie ale givi bolo az tak ze som ho mal v zornom poli co mi vadilo.zadny kufor bol polozeny na nosici sw motech,ten siel tiez dole pretoze isiel tak tesne okolo madiel ze spolujazdec sa nemal kde chytit.nahrada-nosic givi fz260 a platna givi M7.ale pozor:nosic givi fz260 je nepodarok jedna strana je kratsia ako druha...fotku nahram.je to dlhodoby problem..aj moja byvala cbf ho ma a tiez nepodarok.takze ho treba upravit podla moznosti.ja som pouzil medziplatnu z ocele ktorou som vsetko zrovnal a ziskal moznost posunaut celu platnu aj s kufrom par cm dozadu.to kvoli tomu ze ked som dal na maxia3 originalnu opierku,zasahovala vyrazne nad zadne sedadlo a nik by sa tam uz nevosiel.





























Platna givi M7 mala tiez pasovat podla katalogu...ale...tvar platne z boku to nedovoli pretoze su tam madla...takze tu som musel tiez upravit a urobit obriezku..kto sa chce tomu vyhnut musi zvolit platnu givi M5.
Dalej mam v plane dat dole padacie protektory pretoze mam pocit ze ak na to pride tak viac uskodia ako pomozu..kupil som ochranny ram givi tn456 je uchyteny na troch miestach a ked treba sila sa rozlozi.nevyhodou ramu givi budu urcite vibracie,stretol som sa s tym pri byvalej cbf ke okolo 4-5 tisic ale aj to sa dalo upravit k spokojnosti.vibracie sposobuje spoj pri olejovom filtri.na moto mam obute este povodne pneu z vyroby tak posledna vec nove pneu...zvazujem michelin pilot road 4. .

Recenze

Na moto som dal len nejakych tisic kilometrov kym dovolilo pocasie..hladal som nieco od prveho majitela ziaden dovoz a hlavne mala mat ABS.vsetko vyslo..v porovnani so starsim modelom je malinko vyssia.sedlo som dal kvoli mojej vyske uplne dole a stale malo.😁😁.ale pre mna to je jedine negativne..ostatne vsetko super..jazda je zazitok ovlada sa neskutocne lahko do zakrut ide uple sama ..podotykam ze som cisty turista tak spravanie v extremoch tu nikdy nepopisem pretoze sa k tomu nedostanem..pre mna je bezpecnost na prvom mieste.a na to je cbk-ka ako stvorena...dostacujuci vykon,vyborny podvozok,abs,dostatok miesta pre spolujazdca aj pri troch kufroch.jedna vec mi ale moc vadi...prilis horuci vyfuk okolo katalyzatora oproti starsej cbf ke..dali tam sice ochranny kryt ale aj tak si tam palim obuv.asi mam nejaky zlozvyk.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 26.12.15 v 16:56 10b.

Více komentářů



TOPlist