PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Trinnlee
Vloženo 21.12.2015
Aktualizováno 14.4.2019
Zobrazeno 5 000x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Měl jsem odrážedlo,koloběžku,kolo,6 jednoválců,1 dvouvalec,1 čtyřválec a chybí tříválec šestiválec a elektromotor. Na šestiválec je brzo, elektromotoru se snad nedožiju a tříhrnek bude to pravé.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Bc.Vavřinec Číhal - Lucky Cow Moto - Kluci to dělají dlouho a pořád je to ještě baví a je to videt...jednali na rovinu, nechali mě v klidu a dlouho zkoumat tygříka a po složení 100procentní zálohy nechali projet. Po zaplacení pomohli naložit a ukurtovat. Jsem spokojen a za mě mohu doporučit. Myslím že patří mezi ty slušnější.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-09: Cena s doplnky s jakými bych ji chtěl by byla hodně přes 200 a to bylo nad mé fin.možnosti a chci jet obcas i ve dvou a dál.
Yamaha TDM 900: Přeci jen už je to tak trošku zastaralá holka-určitě né špatná ale oproti tygříkoj je jak kolo a chybí jí jeden válec...chtěl jsem tříhrnek
Triumph Speed Triple: To mě možná bude mrzet ale duvody jsou téměř stejné jak u yamahy..ve dvou by to nebylo pohodlné a na dálky už vůbec ne.

První dojmy - Když jsem ho uviděl a díval se na něj cca tak z deseti metrů tak jsem si pomyslel...hlavně ať je dobrej,ať to není žádná past a nějaká mrdka...protože mě bylo jasný že HO prostě chci...jak se mi ulevilo že je vše OK a že ho beru

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce výkon a pohodlí s motorem který prostě baví od výrobce jehož výrobky neparkují na každém rohu.

Doplňky na motorce - originál kufry triumph, blastry KTM, ukazatel zařazené rychlosti, zvýšená řidítka, zásuvka na 12V,dělené proužky na kola - Motolepo, vyšší a zatmavene plexi Powerbronze, laděný výfuk SC Project
Proužky šli nalepit celkem hezky, ale chce si s tím trochu vyhrát. Techničákem odmastit kola, rozměřit ( a to se mi taky na 100pro nepovedlo ) a lepit nejlepe v teple. Pokud to lepíš jako já venku v zimě okolo 2 stupnu -je to malo a proužky nedrží. Proto lepší ukradnout manželce na chvilku fén a nahřejvat. Dokončeno-práce na cca 2-3 hodinky když to má k něčemu vypadat-jsem spokojen.





























oxford-takže přišlo chladnější počasí a z očekávaného vánočního dárku se stala nutnost která musela přijít o 2 měsíce dříve. Montáž probíhala lehce bez vetších problémů. Plynový heft se musel asi o 1cm zkrátit. Po montáži hurá do sedla a 200km zkouška...pouštet je na plno tak mi asi uhořej pazoury...je to pecka a dneska nechapu jak dlouho jsem mohl jezdit bez nich...

Recenze

Moc toho zatím najeto s tygříkem nemame. Projeli jsme se jen jednou cca na 100 km takže zatím nadšení a to v podstatě ze všeho. Motor je ovšem to oč tu běží a ten je genialní. Moc se mi líbí možnost výběru jet si totalní kochačku na pohodu kdy je ten motor uplně sametovej a má krásnej průběh a nebo to otevřít na plno a jet si palbu jak prase. Tygřík bych řekl že snese obojí. Jezdit po rovinkách by nám šlo ale v zatačkách se uvidi co si s ním budu moci dovolit. To už jsme leto nestihli ale na jaře to s tygříkem pořádně rozjedem...je v plánu několik srazů, zkusíme okruh a možná dáme alpy...no bude toho dost ale ted jeste přečkat tu zimu..

26.12.2015. Tak ani jsem nedoufal že budu moci aktualizovat tento profil o tomto genialním stroji ještě letošní rok. Ale ježíšek mě krom tygříka přinesl krásné slunečné a dostatečně teplé počasí takže jsem mohl testovat a testovat.
ZATÍM ZJIŠTĚNÁ NEGATIVA
Na ukazateli zař.stupně pořád bliká jak zběsilá červená dioda...přes den to nějak nevadí ale po setmění to člověku bliká do ksichtu a je to nepříjemný-(přes zimu vyřeším) avšak to je doplněk a né org. díl samotného Tigra. Dále bych si na jaře chtěl pohrát s podvozkem který bych přeci jen malinko přitvrdil. To je zatím z negativ vše...ať vzpomínám jak vzpomínám nemohu na nic přijít.
JÍZDA ZA TMY
Když jsem zmínil jízdu za tmy tak se rozepíšu o světlech. Potkávačky nic moc, dálkový slušný. Pokud mohu srovnávat s minulými tak to svíti rozhodně líp než SV650 s R1 bych řekl tak nastejno a burák 400 byl lepší.
POHODLÍ
Asi takhle-doposavad jsem vlastnil stroje se kterými pokud jsem přejížděl koleje nebo nějakou i menší nerovnost jsem se nadzvedával abych si nerozdrtil kulky a aspon trochu ulevil sedínce. Tady jsem to udělal jenom jednou...pak jsem zjistil že to není vůbec potřeba. Na naše český silnice je tohle přesně ta pravá mašinka. Mám výšku 184cm a org.plexi mě stačí a měnit ho nebudu. Jezdecká pozice je maximálně uvolněná a např.v porovnání s V-stromem mam stupačky daleko níž a nemám tak zalomené nohy. ,,palubovka,, je přehledná a počítač má funkcí tak akorát jen to přepínání by mohli mít kluci anglický i na řidítkách protože přepínat si to za jízdy lze ale odvádí to pozornost. Za baťůžka nemohu mluvit-ještě se mnou nejela. Výhodou tigra oproti mým minulým je že nemusím dvakrát koukat do mapy po jaké cestě pojedu. U R1 jsem vždy hledal cesty s paradním povrchem. Teď už nemusím a mohu jet tam kam chci, což hodně rozšiřuje obzory...Celkově mohu říct že pokud jsem si dával na R1 pauzy po 50km abych se protáhnul, tak tady bych mohl jet a jet a jet.
MOTOR A PŘEVODOVKA
To bude asi na dlouho a stejně si nejsem jist že to lidi kteří na stroji s tímto motorem nejeli pochopí. Motor je geniální mix kroutícího momentu a výkonu v tom nejlepším možným balení. Tygr dokáže bát hrozně hodný - můžeš jet město 50km/h a budeš tam mít 2500-3000ot/min a vyjedeš za ceduli a jen otočím heftem a on to pobere a plynule bez cukání se rozjede třeba až k 200km/h-jel by víc ale zatím jsem nezkoušel. Ale je taky možný z té 6 to zkopat na 2ku vytočit to do 10tis/min a pak zažiješ to proč už si asi motorku s jiným motorem pravděpodobně nikdy nekoupíš. Tygr dokáže být milým společníkem na cesty ale taky pěkným spratkem kterýho se musíš pořádně držet aby tě neshodil dolů. Ale řekl bych (teda aspoň pro mě) že se tygr nejlépe cítí v rychlosti do 150km/h.

po 3 tisícovkách
Takže je konec května a s tigrem máme najeto kolem 3 tisíc kilometrů a proto by bylo na čase abych doplnil nějaké to info o tomto motocyklu a případně vyvrátit či potvrdit co se o tygroj říká.
Začnu převodovkou o které jsem ze začátku tvdil že není tak hlučná jak se o ní píše ale nakonec musím sám uznat že je to taková stará tatrovka kam to musíš prostě na hulváta kopnout. Už se mi podařilo mnohokrát najít falešný neutrál. K davkování a plynu celkem nemám výhrad-davkování je plynulé bez žádných prodlev. Po městě nemám problém-moto necuká a jede plynule-ale je lepší ho držet v nižších otáčkách. Po přtvrzení tlumení se chování zlepšilo a přitom jsem nezaregistroval nějaký pokles pohodlí. Brzdy mě přijdou dostatečný nikoliv však něco extra...řekl bych ,,nenadchne ani neurazí,, když jedu solo a bez kufrů tak i při ostřejší jízdě stačí ale pokud na to hupnu s babou a plnou bagaží tak bych snesl ostřejší. No a nad samotným motorem jsem se tu již na začátku rozplýval a tam opravdu nemusím nic upřesnovat...nadšení zůstáva ba spíš ještě narůstá. Lidi je to hrozná sranda. A i spotřeba mě přijde slušná...nejsem žádný ,,šetřič,, a spořílek a pruměr se mi ustálil okolo 6 litrů +-0.1 L.

Co je to tedy za motorku???
Myslím že tento triumph u mě dlouho zustane protože je to neskutečnej nezmar a univerzál. Je to supersport? No není ale dokáže s nima dlooouho držet krok a ani na okruhu se neztratí...(kámoš na SS aprilia rsv mile mě zkoušel ujet v zatáčkách a pokaždé když se podíval do zpětnýho tak tam byl nalepenej tygr s mou maličkostí a on jen nechápavě krotil hlavou) tkže SS ne ale umí...
Je to enduro? Tak to určitě není ačkoliv ač jsem to sám nezkoušel (je mi ho líto) tak pokud se na to daj gumy tak se prej dá...ale moc bych tomu nevěřil..
Je to cesťák??? ano to taky...daš na to kufry a jedeš hltat km. už jsem si zkusil za den 500km a s prstem v nose a bez jakýchkoliv problémů či bolesti.
Je to skutr??? no určitě ne ale jedna podobná vlastnost by se našla...Jaká? no na skůtru nemusiš řadit a u tygra naflákáš 6 kvaltů a potom už v podstatě taky řadit nemusíš prorože díky dostatečnému vykonu a především krouticimu momentu kdy můžeš jet 50km/h i na 6ku nutnost řazení odpadá...jen píšu že je to možné a né že tak jezdím...já řadím rááád...
tak co to je??? No já bych to přirovnal nejvíc k silničímu naháči s polokapotou a vyššími zdvihy pro pohodovou pohodlnou jízdu s širokými řiditky a vzpřímenou jízdní pozicí s možností podřadit a rozjet to do plnejch... a to jsem měl vždy značku Triumph zafixovanou jako klidnou konzervativní a takovou ,,hodnou,,...a ona má vyrobky ktere dokážou byt hodně divoký...

Tak tigr pořád překvapuje...dneska jsem povozil týpka na R6...pak jsem vyzvedl kamoše na 929 druhyho na 954 třetího na vtr...a dali jsme si laudon-pro neznalé u lanškrouna...dojel jsem druhej se ztrátou nula nula hovno...to je kujva the best bike co jsem měl...toho si nechám

Sezóna 2018 začala nejlépe jak mohla, přeci jen jsem nevydržel a pár let zvažovány výfuk jsem koupil. Vybíral jsem dlouho a zvažoval různé značky a nakonec po projetí snad celého YouTube jsem vybral podle mého nejlépe jak jsem mohl a rozhodl se pro SC Project. Neuvěřitelný zvuk bez db killeru připomíná spíš hodně nasraný superspot. Další změnou pro tento rok se stalo nové plexi které jsem nejdříve říkal že mít nemusím a nepotřebují ho ale jednak se mi mrte líbilo a jednak opravdu funguje lépe než origo.

JEDNOU UŽ JSEM ZDE PROFIL NA TUTO MOTORKU MĚL A BOHUŽEL SE MI HO NEDOPATŘENÍM PODAŘILO SMAZAT. PROTO JE TU ZNOVA...




Motorka prodana a bude jisté dobře a dlouho sloužit novému majiteli. Zůstávám u tři válců nicméně potřebuju trochu zrychlit

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Páčkalíny
Páčkalíny napsal 10.02.18 v 07:03 10b.

Pěkná recenze sousede...

crhy1
crhy1 napsal 20.01.18 v 15:25 10b.

Ty už jsi toho taky vystřídal...

Delta
Delta napsal 19.02.17 v 08:43 10b.

KennyL
KennyL napsal 16.02.17 v 22:26 10b.

No, pěknej mazel. Třeba se od buráka dopracuju k něčemu podobnýmu jako ty

MercedesJenz
MercedesJenz napsal 02.01.17 v 12:35 10b.

Paráda, doufám že ho taky budu jednou sedlat rovných 10 a hodně šťastných km kolama dolů!

Více komentářů



TOPlist