PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hOOrNeT
Vloženo 15.12.2015
Aktualizováno 6.12.2020
Zobrazeno 4 963x
HODNOCENÍ PROFILU OD 50 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 10.06.2016, Uskutečněno: 10.06.2016, Zhlédnuto: 47x


Tak jsem se letos poprvé dostal s fárošem na okruh, i když menší ale o to techničtější.
S SVčkem jsem se tu vloni parádně vyřádil, tak jsem si řekl proč ne, i se sportovním litrem to přece musí jít

Po první rozjížďce jsem měl ale pocit, že nepůjde. Strašně jsem se trápil. Nárůst hmotnosti o cca 20kg oproti SVčku byl hrozně znát v rychlých překlápěčkách a situacích, kdy v minimálních rychlostech to musíš sklopit až na ucho.

V druhé rozjížďce jsem si ale uvědomil že ne silou, ale hlavou Gyroskopický moment motoru, změna rozvoru během akcelerace / decelerace... začal jsem toho využívat, uvědomovat si to a najednou začal fároš neuvěřitelně poslouchat. Už během druhé jízdy padaly kolínka, tak jak bylo zvykem s SVčkem a vše začalo najednou dávat smysl. Při položení do zatáčky se doslova zakousla a s geometrickou přesností vykružovala zatáčku... já tu hondu miluju Lineární průběh výkonu je neskutečná věc na výjezdech ze zatáčky. S hrubostí SVčka jsem zde vloni měl pár nepříjemných prokluzů zadního kola, s fárošem nic a přitom jsem byl ještě svižnější Nicméně pravá ruka musí být citlivá Žeru ho, je to jako sedět na dělové kouli, která pod správným vedením krásně mění směr.
Jedinou nepříjemností je vyšší váha na brzdách. Brzdý výkon je špičkový, proti tomu nelze nic vytknout. Jen jsem potenciál brzd nedokázal využít na 100%, zřejmě z důvodu geometrie podvozku se na můj vkus skoro brzy začne stavět na přední... Na konci cílovky se brzdí z 150 - 160km/hod na cca 70km/hod ve velmi krátkém čase. Brzdy se krásně zakusují, s plynulým náběhem a velmi dobrou dávkovatelností. Ale když už ti píská přední pneu, šmatlají řidítka z prava do leva a jedeš po předním kole... tak už tu páčku víc zmáčknout nemůžeš i když víš, že ty brzdy na to mají... Z tohoto důvodu jsem pro jistotu 2x opustil trať za cílovkou Guma řvala, já letěl ve stoppie a prostě nedobrzdil. Ale únikové zóny tam jsou, tak proč tu motorku nedostat na hranu jejich možností

K prvnímu dni na okruhu s mým novým litříkem mám jen jednu jedinou připomínku - tendence se zvedat na předek. Jinak mu dávám 11 bodů z 10ti

EDIT:
doplněny fotky z okruhu, nějaká dobrá duše fotila o sto šest a za fotky moooooockrát děkuji

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Jarda89 (3) napsal 30.06.2016 v 22:31

No, jsi můj člověk, hezky napsané a čtivé a klopíš jí pěkně až na padáky Taky půjdu do kapot, jenom motorově opačným směrem, ze R4 na V2, právě kvůli té hrubosti a "divokosti", zkusit se má všechno.

NaughtyFrog (0) napsal 12.06.2016 v 21:52

...čas uzrál, je to tam ...a ta euforie , teď už si to jen užívat

Decathlon (0) napsal 11.06.2016 v 21:10

Hm, já bych si už raději trošku slevil. Oba už víme, jak to bolí.

gabri88 (2) napsal 11.06.2016 v 19:59

Pěkně napsané. Napsala bych "hlavně opatrně" ale asito nemá smysl

hOOrNeT (1) napsal 11.06.2016 v 15:08

Proc bych nemel na rozmotanou dvojku? Rychlost je tachometrova, jak keca netusim. Dvakrat jsem to nestacil do zatacky zalomit, to je fakt. Ale SVcko umelo 140 km/hod, litr ma lepsi potencial. Rad se s tebou potkam na jizdach pro overeni

_BoB_ (26) napsal 10.06.2016 v 14:52

Sonicek> Když má člověk na-pře-vodováno s elektronikou na litru - myslím, že by to bylo možné ne ? Otázkou zůstává jestli je to pak ještě možné zlomit pod most nebo raději poslat rovně

elvis78 (24) napsal 10.06.2016 v 13:53

hezky popsáno Hlavně že máš z motorky radost, tak hlavně kolama důle

Sonicek (16) napsal 10.06.2016 v 11:37

a teď tu o karkulace 150-160km/hod na cílovce nemáš šanci stihnout


Nejnovější záznamy v deníku
  • Konečně Brno!

    První závod! :-D Konečně jsem se ve čtvrtek dostal na velký drom do Brna! Neuvěřitelně silný zážitek! Neznal jsem trať, neměl jsem tam nic odjeto... Hned v prvních 3 trénincích se jela i kvalifikace, kde jsem se přeci j/cestovani/?act=poi&did=315

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 28.08.2017
    Uskutečněno: 24.08.2017
    Komentářů: 9x
    POI: Automotodr
  • BEST OF 2016

    Prohrábnul jsem fotky z loňské sezóny a ty nej si sem hodím. Ať mám památku na první sezónu s fárošem :-) Jízda na dromu, nebo svižnější krajinkaření po okolí. K tomu všemu ale neodmyslitelně patří podivně postižená /cestovani/?act=poi&did=315

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 19.01.2017
    Uskutečněno: 19.01.2017
    Komentářů: 11x
  • Vysoké Mýto 8.7.2016

    Podruhé ve Vysokém Mýtě... Hned na celý den! 10 rozjížděk. Pauzy byly, ale na konci dne jsem byl stejně vymačkanej jak citrón :-D Ale zpět na začátek... Využil jsem celodenního kroužení a nepodcenil přípravy. Př/cestovani/?act=poi&did=315

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 17.07.2016
    Uskutečněno: 17.07.2016
    Komentářů: 6x


TOPlist