Tak jsem se letos poprvé dostal s fárošem na okruh, i když menší ale o to techničtější.
S SVčkem jsem se tu vloni parádně vyřádil, tak jsem si řekl proč ne, i se sportovním litrem to přece musí jít
Po první rozjížďce jsem měl ale pocit, že nepůjde. Strašně jsem se trápil. Nárůst hmotnosti o cca 20kg oproti SVčku byl hrozně znát v rychlých překlápěčkách a situacích, kdy v minimálních rychlostech to musíš sklopit až na ucho.
V druhé rozjížďce jsem si ale uvědomil že ne silou, ale hlavou Gyroskopický moment motoru, změna rozvoru během akcelerace / decelerace... začal jsem toho využívat, uvědomovat si to a najednou začal fároš neuvěřitelně poslouchat. Už během druhé jízdy padaly kolínka, tak jak bylo zvykem s SVčkem a vše začalo najednou dávat smysl. Při položení do zatáčky se doslova zakousla a s geometrickou přesností vykružovala zatáčku... já tu hondu miluju Lineární průběh výkonu je neskutečná věc na výjezdech ze zatáčky. S hrubostí SVčka jsem zde vloni měl pár nepříjemných prokluzů zadního kola, s fárošem nic a přitom jsem byl ještě svižnější Nicméně pravá ruka musí být citlivá Žeru ho, je to jako sedět na dělové kouli, která pod správným vedením krásně mění směr.
Jedinou nepříjemností je vyšší váha na brzdách. Brzdý výkon je špičkový, proti tomu nelze nic vytknout. Jen jsem potenciál brzd nedokázal využít na 100%, zřejmě z důvodu geometrie podvozku se na můj vkus skoro brzy začne stavět na přední... Na konci cílovky se brzdí z 150 - 160km/hod na cca 70km/hod ve velmi krátkém čase. Brzdy se krásně zakusují, s plynulým náběhem a velmi dobrou dávkovatelností. Ale když už ti píská přední pneu, šmatlají řidítka z prava do leva a jedeš po předním kole... tak už tu páčku víc zmáčknout nemůžeš i když víš, že ty brzdy na to mají... Z tohoto důvodu jsem pro jistotu 2x opustil trať za cílovkou Guma řvala, já letěl ve stoppie a prostě nedobrzdil. Ale únikové zóny tam jsou, tak proč tu motorku nedostat na hranu jejich možností
K prvnímu dni na okruhu s mým novým litříkem mám jen jednu jedinou připomínku - tendence se zvedat na předek. Jinak mu dávám 11 bodů z 10ti
EDIT:
doplněny fotky z okruhu, nějaká dobrá duše fotila o sto šest a za fotky moooooockrát děkuji
Vlastník | hOOrNeT | |
---|---|---|
Vloženo | 15.12.2015 | |
Aktualizováno | 6.12.2020 | |
Zobrazeno | 6 353x |
No, jsi můj člověk, hezky napsané a čtivé a klopíš jí pěkně až na padáky Taky půjdu do kapot, jenom motorově opačným směrem, ze R4 na V2, právě kvůli té hrubosti a "divokosti", zkusit se má všechno.
...čas uzrál, je to tam ...a ta euforie , teď už si to jen užívat
Hm, já bych si už raději trošku slevil. Oba už víme, jak to bolí.
Pěkně napsané. Napsala bych "hlavně opatrně" ale asito nemá smysl
Proc bych nemel na rozmotanou dvojku? Rychlost je tachometrova, jak keca netusim. Dvakrat jsem to nestacil do zatacky zalomit, to je fakt. Ale SVcko umelo 140 km/hod, litr ma lepsi potencial. Rad se s tebou potkam na jizdach pro overeni
Sonicek> Když má člověk na-pře-vodováno s elektronikou na litru - myslím, že by to bylo možné ne ? Otázkou zůstává jestli je to pak ještě možné zlomit pod most nebo raději poslat rovně
hezky popsáno Hlavně že máš z motorky radost, tak hlavně kolama důle
a teď tu o karkulace 150-160km/hod na cílovce nemáš šanci stihnout