renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yuri13
Vloženo 15.11.2015
Aktualizováno 23.3.2019
Zobrazeno 4 620x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Oprava těsnění nalévacího hrdla motorového oleje

Vloženo: 02.04.2016, Uskutečněno: 02.04.2016, Stav tachometru: 68571 km, Zhlédnuto: 38x


Olej typicky vzlínal a sákl.. Vyměnil jsem o-kroužek pod víčkem za tlustší, ale dosáhl jsem jen toho, že se roztáhl a zakousl do nalévacího hrdla.. Chvíli jsem s ním točil až se mi to podařilo celé vycuknout ven..

Takže, jak na to?

Sejmout víčko [7], zastrčit prst do nálevky a opatrně, ale s fortelem, vyškubout nálevku [5].. Vyměnit o-kroužky a obrnit se trpělivostí na pomalé a opatrné pěchování nalévacího hrdla s novým o-kroužkem zpět.. Já jsem si pomohl malým plochým šroubováčkem, kterým jsem o-kroužek, za stálého tlaku druhé ruky, pomalu dopěchovával pod hrdlo, dokud - LUP - nezaskočilo do drážky..

O-kroužek víčka [8]: 18x4
O-kroužek hrdla [6]: 25x3.5 (25x4 jsem zkoušel a ten tam fakt nejde dostat)

Odzkoušeno pár sty kilometry a stále suché a sebevědomé, jako to v reklamách slibují Always!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
OndraCB (101) napsal 28.06.2016 v 20:35

Dík

Zdenekkkkk (20) napsal 03.04.2016 v 13:05

Taky jsem jiz pretesnoval, ale olej stale saknul. Nakonec vyreseno prave tim vetsim o krouzkem, zatím to vypada vporadku.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna koncového převodu

    Mno.. To si takhle jedu ze školení v Praze a tak si říkám, že se mnou motorka na každé ostré nerovnosti trhne vzak.. Jako by se příčilo zadní kolo.. Jede ale i na dálnici bez vlnění a pazvuků, prostě skvěle.. Podezřelé..

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.10.2016
    Uskutečněno: 28.09.2016
    Tachometr: 77000km
    Komentářů: 3x
  • Nové přední blinkry

    Mám ve zvyku přední blinkry motorek měnit.. Z jinak elegantních strojů prostě trčí, prudí a u GS navíc nejsou ani pružné.. U mé staré Třindy byly na ocelových trubkách, tak to měly alespoň funkci padáku, ale tady jsou sp

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.07.2016
    Uskutečněno: 25.07.2016
    Tachometr: 76290km
  • Výměna levého napínáku rozvodového řetízku

    Klopotání ze zahřátého motoru na volnoběh už mě začalo prostě štvát.. Samotnému se mu zmizet nechtělo, tak mu to snad vysvětlí nový, modernizovaný napínák.. :-) Starý šel ven bez vytáček.. Ani synchronizaci si člověk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.07.2016
    Uskutečněno: 21.07.2016
    Tachometr: 76290km


TOPlist