Pokračujeme v opravách a úpravách zbacaných částí..
Část první - svazkování kabeláže řidítek do jednoho svazku s velkou vertikální vůlí, abych pak mohl s klidem instalovat zvýšení řidítek.. Nový svazek jsem protáhl skrz blastery, takže připnutí k řidítkům pomocí znovurozepinatelných upínacích pásek je už spíš jen taková třešnička.. :)
Část druhá - repas náhonu tachometru.. Otáčí se pěkně volně, ale opláštění bowdenu je prodřené a orezlé.. Takže vyjmout jádro, vše pořádně umýt a vypláchnout emulzí, orezlá místa přestříknout a celý bowden pěkně zatáhnout do smršťovací bužírky.. Bowden i jádro pak nastříkat PTFE lakem a sesadit.. Jako nové, jádro ani nechce vydržet uvnitř.. :D Teflonový povlak snížil tření natolik, že vlastní vahou vyklouzává z bowdenu.. :)
Část třetí - hřídelka.. Co tenhle stroj komu udělal? Zjistil jsem, že hřídelka co drží vzpěry předního rámu nejen zbacaně vypadá, ale také je.. :( Takže ven, namísto ní pozinková závitovka M10 + nerezové kloboukové matice + nerezové podložky + pérovky.. Na jedné straně je kloboučka zatažená a zapelená na závitovku, druhá je volná.. Krása, jednoduchost a jistota.. ;)
Vlastník | yuri13 | |
---|---|---|
Vloženo | 15.11.2015 | |
Aktualizováno | 23.3.2019 | |
Zobrazeno | 4 619x |