renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yuri13
Vloženo 15.11.2015
Aktualizováno 23.3.2019
Zobrazeno 4 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Svazkování kabeláže, repas náhonu tachometru a nová hřídelka předního rámu

Vloženo: 28.12.2015, Uskutečněno: 25.12.2015, Stav tachometru: 67905 km, Zhlédnuto: 16x


Pokračujeme v opravách a úpravách zbacaných částí..

Část první - svazkování kabeláže řidítek do jednoho svazku s velkou vertikální vůlí, abych pak mohl s klidem instalovat zvýšení řidítek.. Nový svazek jsem protáhl skrz blastery, takže připnutí k řidítkům pomocí znovurozepinatelných upínacích pásek je už spíš jen taková třešnička.. :)

Část druhá - repas náhonu tachometru.. Otáčí se pěkně volně, ale opláštění bowdenu je prodřené a orezlé.. Takže vyjmout jádro, vše pořádně umýt a vypláchnout emulzí, orezlá místa přestříknout a celý bowden pěkně zatáhnout do smršťovací bužírky.. Bowden i jádro pak nastříkat PTFE lakem a sesadit.. Jako nové, jádro ani nechce vydržet uvnitř.. :D Teflonový povlak snížil tření natolik, že vlastní vahou vyklouzává z bowdenu.. :)

Část třetí - hřídelka.. Co tenhle stroj komu udělal? Zjistil jsem, že hřídelka co drží vzpěry předního rámu nejen zbacaně vypadá, ale také je.. :( Takže ven, namísto ní pozinková závitovka M10 + nerezové kloboukové matice + nerezové podložky + pérovky.. Na jedné straně je kloboučka zatažená a zapelená na závitovku, druhá je volná.. Krása, jednoduchost a jistota.. ;)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna koncového převodu

    Mno.. To si takhle jedu ze školení v Praze a tak si říkám, že se mnou motorka na každé ostré nerovnosti trhne vzak.. Jako by se příčilo zadní kolo.. Jede ale i na dálnici bez vlnění a pazvuků, prostě skvěle.. Podezřelé..

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.10.2016
    Uskutečněno: 28.09.2016
    Tachometr: 77000km
    Komentářů: 3x
  • Nové přední blinkry

    Mám ve zvyku přední blinkry motorek měnit.. Z jinak elegantních strojů prostě trčí, prudí a u GS navíc nejsou ani pružné.. U mé staré Třindy byly na ocelových trubkách, tak to měly alespoň funkci padáku, ale tady jsou sp

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.07.2016
    Uskutečněno: 25.07.2016
    Tachometr: 76290km
  • Výměna levého napínáku rozvodového řetízku

    Klopotání ze zahřátého motoru na volnoběh už mě začalo prostě štvát.. Samotnému se mu zmizet nechtělo, tak mu to snad vysvětlí nový, modernizovaný napínák.. :-) Starý šel ven bez vytáček.. Ani synchronizaci si člověk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.07.2016
    Uskutečněno: 21.07.2016
    Tachometr: 76290km


TOPlist