Super motorka na cestování, blbnutí po okrskách i do terénu. Dostatek výkonu i pro jízdu ve dvou.
První dojmy - Motorka je opravdu dost velká, hodně mě překvapila ovladatelnost a lehkost v zatáčkách, výkon má také dostačující, velké zklamání pro mě byla přední brzda a zvuk originálních výfuků taky nic moc.
Recenze
Tak mám najeto zhruba 4tis. km, něco kolem komína po čr, a Rumunsko. Závady: u přední brzdy pomohla výměna brzdové kapaliny, rozebraní, pročištění a promazání brzdové pumpy. Její chod je daleko jemnější a lépe se dávkuje ale její účinek pořád nic moc, v zimě ještě vyměním desky. Dále se mi ucpalo palivové čerpadlo, údajně stojí 13 000 kč tak sem ho částěčně rozebral a pročistil a moto jede zas jak má. ( vyteklo z něj hodně bordelu) Je to hodně všestranná motorka, dá se s ní jezdit opravdu hodně rychle v zatáčkách po kvalitním asfaltu, pomalu se s ní učím i v terénu a to mě hodně baví. To je jediné co mě u klv vadí, má v terénu své limity, podvozek je moc tvrdý nízká světlá výška a vysoká váha. Takže neustále pokukuju po ktm lc8 950 ale tam mě odrazuje cena a asi i nižší spolehlivost. Tak možná bude stačit obout mitasky e10, kryt motoru, zvednu řidítka o 3cm a mám skoro ktm barva sedí ne? Na ty polňačky. Jinak spotřeba 5-6l.
Krásný V-Strom, v kabátě Kawy a barvách KTM přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle a občas i stupačkách ... přeci jen je to víc cesťák
Krásný stroj. Ať ti dělá radost.