Malé, lehké, obratné supermoto s úžasným jednoválcovým vzducháčem o objemu 649ccm.
První dojmy - Moje první velká motorka. Hned po usednutí mi bylo jasné, že to je přesně to, co hledám. Jednohrnek má ohromnou kompresi. Podvozek je nastaven úplné pŕesně, jak jsem u motarda vyžadoval. Věc, na kterou jsem si za 2 roky ježdění nezvykl, byla absence otáčkoměru.
Motorku bych doporučil pro - Pro mladé hravé začátečníky či vyloženě na blnutí.
Doplňky na motorce - Otevřený výkon z 27 na 35kw (odbržděno) -dynojet, k&n filtr, přetriskováno, otevřené laďáky Shark. Pancéřové brzdové hadice, led blinkry i zadni světlo.
Recenze
Supermoto pro mě byla jasná volba, protože jsem vyrostl od útlého dětství na Malých endurech. Jenže A2 jsem si nedělal proto, abych lítal po lesích. Supersportovní gumy se postarají o náklony až na stupačku a posérproužek na gumě 150 vzadu pod 1cm a vepředu na 120 (oboje Pirelli Diabolo II) až úplně na hranu. Podvozek je hravý, krátký rozvor má za následek neskutečnou ovladatelnost. Polní cesty, městské schody, obrubníky, chodníky, různé zkratky... To vše tě chytne za prdel a nepustí! Pořád jením uchem slyšíš houkačky fízlů.. Klidná jízda je možná jen několik minut. To prostě nedáš! Otevřený výkon na 35kw se zasluhuje o zrychlení z0-100 km/h za 5,5s a maximálka podle GPS 172km/h je až dost. Pružný jednobuch trhá ruce v ramenou už od volnoběžných otáček až po omezovač.
Motorka je opravdu vyloženě dělaná na blbnutí. Cestovní vlastnosti jsou podobné, jako u takaře. Navíc díky přetriskování, Shark otevřeným výfukům (4ventil) a jiným úpravám zvýšilo spotřebu na 7,8-8,2l na 100km.. Čili dojezd okolo 130km do sucha.
Krátký servisní interval se postará o velkou výdrž a totální spolehlivost. Naopak vibrace od motoru občas uvolní nějaký ten šroubek.
Je to skvělá motorka pro naučení i na blbnutí, skvělý podvozek, obratnost, pružnost, výtečné brzdy... Vše se dá udělat doma. Nikde žádná elektronika, žádné opakované poruchy. Za 2 roky jsem neměl ani jednu závadu a to jsem jí nešetřil jen doporučuji.