Suzuki GSX 750 F (2000)

Vloženo 31.10.2015
Aktualizováno 6.5.2023

Vloženo: 03.11.2018, Uskutečněno: 27.07.2018, Zhlédnuto: 17x

S kamarádem jsme podnikli výpravu na Šumavu. Měli jsme jet původně 4, ale jeden neměl motorku a druhý to odřekl i přestože to sám vymyslel. Nevadí. Už mě nebavilo to pořád odkládat, tak jsme vyrazili jen dva. Hned ve Znojmě jsme řešili menší krizovku, kdy se Davidův zelený Bandit překlopil ze stojánku na druhou stranu a opřel se o sloupek na náměstí tak, že se nalomila brzdová páčka a zrcátko vyskočilo z kloubu. Hodinu jsme hledali nějaký servis, protože to odmítal odjet bez opravy. Naše hledání bylo úspěšné - zrcátko opraveno, páčka vyměněna, nicméně asi hodinové zdržení poznamenalo prakticky děj událostí celého tripu. Ale co, projeli jsme si krásné šumavské silnice, navštívili pár krásných slatí, hrad Kašperk, Lipno, spoustu dalších zavřených muzeí a hradů... Ale asi největší perlou tripu pro mě bylo Veterán muzeum v Nové Bystřici, to bylo opravdu skvostné zakončení tripu. Nejlepší na tom bylo, že na muzeum jsme narazili úplnou náhodou v pátek, kdy jsme pouze hledali benzinku - projeli jsme kolem a nechtěli jsme se zdržovat. V neděli, v den návratu, nám to nedalo, a protože jsme měli cestu kolem, stavili jsme se zde. Rozhodně toho nelituju.

mokomido (0) napsal 18.01.2019 v 04:28

Jo, v muzeum jsem bádal i já, maj tam hezký kousky z historie

MEK0TA (33) napsal 03.11.2018 v 15:04

U hlavní silnice je parkoviště a na hrad je to pěšky tak 2 km, takže celkem v pohodě. Asfalt vede až k hradu, takže pokud ti nevadí zákaz vjezdu, můžeš dojet až k němu.

SLAY (796) napsal 03.11.2018 v 14:56

pěkný ,a ík za tip na muzeum tam se buu muset taky vypravit .Jo jak nejvíc se dá přiblížit k tomu KAŠPERKU abych věděl kolik mě pak čeká pěšmo.

• Výroba držáku mobilu na GSX750F

Mám jeden z nejmenších telefonů na trhu za rozumnou cenu (nepočítám iPhone) a stejně je moc velký na všechny mé kapsy. Ne že bych to doteď nezvládal, ale není to ono. Proto jsem se rozhodl, že si na telefon vyrobím držák

Vloženo: 09.07.2023
    Uskutečněno: 09.07.2023
  • Výroba kompozitních kufrů na GSX-F - část I. (resp. IV.

Pravidelnému čtenáři mých deníků neuniklo, že na svém eFku jsem již kufry vlastní výroby měl. Pokud však toto čte někdo, komu tento fakt uniknul, může se uvést do obrazu zde, ve třetí části výroby prvních laminátových ku

Vloženo: 05.09.2022
    Uskutečněno: 04.09.2022
  • Projekt odlehčení GSX-F - část I.

Od jisté doby, dejme tomu rok dva zpět, jsem se rozhodl, že své eFko neprodám. Důvodů je více, ale jeden z těch nejvýznamnějších je ten, že mi v podstatě ve všem motorka vyhovuje (až na nějaké výjimky) a těžko bych pro s