Suzuki GSX-R 1000 (2004)

Vlastník DanFunSun
Vloženo 26.10.2015
Aktualizováno 19.9.2018

černo-červený litr, s větší rozetou a menšíma šrámama, co neuplně dobře vypadá, no který velmi dobře staví se na záda

První dojmy - ...zkušebních 15 km jsem absolvoval na zadní mokré race pneu a přední Mitasce z roku 2009... tedy jsem se soustředil pouze na motor, převodovku, vibrace a zda nemá motka při jízdě bez držení a při intenzivním použití přední brzdy tendenci někam zahýbat. Motor mocně tahal... převodovka lehce tam i zpět řadila, vibrace nebyly, nikam neuhýbala... tedy jsem ji vzal.

Koupil jsem ji 5.9.2015 od kamaráda, kterému stála 3 roky v garáži, bo mu poněkud narostlo bříško a on už raději vojíždí motky s poněkud pohodlnějším posazem.

Vyměnil jsem motorový olej, obul na předek SPORTMAX D212GP Pro... a vyrazil jsem na okruh do Vysokého Mýta na testovanou. Při jízdě na dvojku se špuntama v uších a se sériovým výfukem není pocit rychlosti a síly nijak ohromující, no kmitání řidítek na výjezdech ze zatáček, číslice 174 na rychloměru na konci cílovky a čas cca 52sec na kolo naznačují, že koně tam jsou... a že po obutí kvalitní suché pneu a po optimalizaci nastavení podvozku na mých 66kg , půjde zajet kolo v Mýtě pod 50sec.
Tedy jsem přezul i zadní na D212GP Pro... a v rámci jízd Trénuj s námi jsem si v Mýtě vyzkoušel i variantu okruhu s vrchní šikanou. Motorka se překlápí z kolene na koleno raz,dva... a i výjezdy ze zatáček už nejsou tak nervózní jako na mokré zadní pneu. Zbývá už jenom udělat něco s tou přední vidlicí, bo při opravdu silném brzdění se nějak rozhoupává...
S kamarádem jsme tedy rozhodili vidle a zjistili, že je v nich cca 3dcl nějakého poměrně hustého, jinak čistého, oleje. Vzpoměl jsem si, jak mi kamarád, co mi ji prodal říkal, že tam měl, zkrz svých 110kg, silnější péra... no a to vypadá, že k nim i spešl oil.
Tedy jsme nalili, do jinak "jako nových" vidlic, předepsaných 0,5l 5W tlumičového oleje... a už jsem se těšil zase do Mýta.
28.9. byl svátek, sluníčko svítilo, no teploměr ukazoval pouze 14°C. Tak jsem domluvil s kamarádem, že mi v Mýtě půjčí nahříváky... a pomalu jsem vyrazil. Sluneční paprsky a fakt, že jsem byl zařazen do stejné skupiny jako onen kamarád, mě nakonec od použití nahříváků odradili... a tak se stalo, že mi ve čtvrtém kole při ostřejším výjezdu z nejpomalejší levé zatáčky uteklo zadní kolo. Já i motorka jsme udělali bác, motorka má nové šrámy a já bolavou zkušenost, že lepivé gumy DOOPRAVDY potřebují vysokou teplotu, aby správně pracovaly...
Kamarádi, Janča a Karel, mi naložili motku na svůj vozík a odvezli nás domů. Ještě jednou jim tímto mnohokrát děkuji, a jakkoli mi tento pád zkazil náladu, jejich pomoc mi vykouzlila na tváři úsměv a zahřála u srdce.

říjen 2015

...ve volných chvílích vymýšlím, jak ji do jara postavit...

listopad 2015

...dávám jiný kosti, dolazuju geometrii, objednávám stavitelná řidítka a stupačky...

2016

...tak tady máme květen...a krom poupátek naší matičky flory, se z útrob dílny kamaráda Marka vyklubala i moje Sůza. Po loňském kotrmelci potřebovala pár novejch součástek a lak... tak jsem ji co potřebovala dal... geometrii podvozku upravil, řidítka, stupačky jinam přidělal... Marek ji nově nastříkal...
...výsledek zimní činnosti jsem nafotil...a už ji i řádně otestoval

sportu zdar!

..tak jo. Zrcátka musí jinam. Jejich umístění na koncích řidítek při svižné jízdě, na okruhu, značně zasahuje do řízení...což prostě není žádoucí

..bez nich je klidná... a přesto pěkně jedovatá..

Ssssuzuki

...jo a taky jsem tuhle asi v osmdesáti trefil nějakýho ptáka. Letěl snad kilem proti mě...magor...

22.8.2016 obuta dozadu S21. Po čistém slicku o nízkém tlaku je znát malinko nižší plilnavost... však na gumu schválenou pro silniční provoz je to vééélmi důvěrubudící záležitost, která dává, to co slibuje

24.9.2016
...na předek jsem novou pneu neobul...a tak se stalo, že mi i přes vlažné tempo při průjezdu zatáčkou... stará nepodržela...

17.10. motorka prodána

SPIJKER
SPIJKER napsal 17.07.16 v 22:33

To je paaan... A ten fógl...co udelal tu modrinu..ten uz to asi nerozchodil, nebo? ..joooo...svezl bych se nekde po kopcich s panem..treba na pujceny Milce... podari se letos?

DanFunSun
DanFunSun napsal 05.06.16 v 13:52

..jojo...očekávání je sviňa ...světlo vyčuhuje, aby se vešly řidítka a páčky při plném rejdu, a aby světlo s plexi rozrážely vzduch v jistých rychlostech jinak již nepříjemný... Jinak řečeno, tedkonc to plexi rozráží lépe, než to který bylo na tý černý kapotě

gabri88
gabri88 napsal 04.06.16 v 22:33

Aha to jsem nečekala barva super, stupačky super jen to přední světlo tam trochu divně vyčuhuje

gabri88 napsal 28.05.16 v 20:42 10b.

pěkná chtělo by to aktualizaci

SPIJKER
SPIJKER napsal 29.10.15 v 16:39

to je ptáček pan Ticháček... krásná práce... at slouží a dela jen radost...