Více než třista kilo ruské oceli, připojitelný náhon na postranní vozík a klasický zvuk
boxeru s typickým hlukem rozvodů.
První dojmy - Pro první jízdu jsem si bohužel vybral cestu dlouhou přes 50 km z které nebylo návratu a už cestou jsem si říkal "co sis to ty ... pořídil. Stahanej jsem byl jako kůň po jarní orbě. Ještě ten den cesta zpět, to jsem začínal už chování sajdy rozumět.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že je to motorka pro usedlejší motorkáře na výlety do přírody, i když se s ní dá divočit v terénu.
Doplňky na motorce - Náhradní kolo, nosič na sajdě, kanistr na benzín (na tu spotřebu je malá nádrž),
kanistřík na motor. olej, muniční bedna na nářadí, revmaplechy (z plastu) a na
zimu chrániče na ruce.
Recenze
Jako klukovi se mi motorky se sajdkou líbily (pro upřesnění šlo o šedesátá léta minulého století), to jich ještě jezdilo celkem dost. Další důvod byla možnost
vožení vnoučat bez ohledu na jejich věk. V neposlední řadě hrála roli dostupnost
náhradních dílů.
Motorku jsem koupil s nájezdem 63000 km, vlastním ji od června 2014 nyní
v říjnu 2015 mám nájezd 75600 km. Takže se moc neflákám.
Na jízdu se sajdu si člověk musí zvyknout, ale potom už je to pohodový zážitek.
Nevýhoda je, že se člověk nemůže v kolonách propétat, ale když zastaví, nemusí
sundávat nohy ze stupaček. Jízda je příjemnější pokud někdo sedí v sajdce.
Za tu dobu co moto mám, jsem nezaznamenal žádnou poruchu (ťuk, ťuk na
dřevo), údržba je klasická-oleje, filtry, svíčky.
Cestování je pohodička pokud člověk nespěchá. Optimální rychlost 70-90 km/h.
Když už mě nebaví silnice tak šup do lesa a když je nejhůř připne se náhon
na sajdu. Přesto se mi už podařilo se zahrabat až po výfuky.
Jinak se dá jezdit celoročně. Jde to celkem dobře i na sněhu.
je krásný, čekám na toho svého tak se moc těším
super stroj
Krásný stroj
paráda