renocar_unor

Honda VFR 1200X Crosstourer (2015)

Vlastník Wurst
Vloženo 14.10.2015
Aktualizováno 7.3.2024

Vloženo: 07.10.2021, Uskutečněno: 05.09.2021, Stav tachometru: 166200 km, Zhlédnuto: 23x

Letošní celkově již 12. ročník Honda Festu hostil tentokrát Špindlerův Mlýn v době od 1. do 5. září. Ubytování v hotelu OREA Resort Horal, který stojí na úpatí Kozích hřbetů v krásné přírodě Krkonoš, bylo báječné a celkovou atmosféru a zážitek vyšperkovalo ještě dokonalé slunečné počasí téměř na objednávku. Celá akce byla opět organizátorsky perfektně připravená a já si jí, stejně jako loni, parádně užil s kamarádem Jirkou Wágnerem. Znovu nás v jednotlivých dnech čekaly 3 etapy okruhů s možností kratší a delší varianty výjezdu. První etapa dlouhá 253km (delší varianta) nás provedla severovýchodními Čechy a na malou chvíli nás zavedla i do sousedního Polska. Nejvíce mě při ní nadchl velkolepý hospitál Kuks a přehrada Les Království, kterou jsem po letech mohl opět vidět v celé své kráse. Odpoledne jsme si pak s Jirkou zkusili ještě základy enduro školy pod vedením Míry Lisýho, Láďi Novotného a Tomáše Hajducha. Míra následující den před zraky všech zúčastněných opět kouzlil na své Africe Twin při kaskadérské show. Enduro škola probíhala na motokrosové trati Rudnická rokle u Rudníku a určitě posunula zase o kousek vpřed naše umění jízdy v terénu. Následující den nás téměř třísetkilometrový okruh (delší varianta) zavedl na Kokořínsko a do Máchova kraje. Kromě jiného jsme se mohli kochat samotným hradem Kokořín nebo například zachovalou zříceninou bývalého strážního hradu Frýdštejn. Poslední závěrečná etapa dlouhá 242km (delší varianta) procházela z velké části překrásnou přírodou Českého ráje. Navštívili jsme např. zámek Hrubá Skála, kousek za ním skalní útvar Pekařova brána, hrad Kost a já nemohl samozřejmě nenavštívit pár rozhleden v podobě rozhledny Kozákov stojící na stejnojmenném vrchu, který je nejvyšší horou Českého ráje nebo Tichánkovu rozhlednu na vrchu Tábor.
Kromě toho každý večer probíhal doprovodný program např. v podobě poutavého vyprávění cestovatele Pavla Suchého, který na své Jawě projel Austrálii a Tasmánii nebo zajímavé besedy s fotografem Honzou Stárkem, který vtipně přiblížil svou práci na Rally Dakar. Poslední odpoledne jsme samozřejmě neodolali a využili možnosti půjčit si předváděcí modely Honda Gold Wing, ze kterých jsme s Jirkou zase padli na zadky, jsou to fakt úžasné stroje.
Celá akce byla opět perfektně a profesionálně připravená a nezbývá, než se těšit příští rok na další ročník a niže se s vámi podělit o pár fotografií...

31081 (664) napsal 07.10.2021 v 15:32

Zase krása

• 1. jarní den

Dva krásné slunečné březnové všední dny po sobě. V ten první si udělám menší popracovní vyjížďku po krásných památkách v okolí Přeštic. Do řeči se dávám s majitelem tvrze v Řenčích, který mi o této stavbě říká mnoho zají

Vloženo: 21.03.2024
    Uskutečněno: 20.03.2024
  • Údolím Berounky II

Je to už téměř měsíc od mé poslední návštěvy krásných míst v údolí Berounky a jak jsem posledně sliboval, je tu druhá várka fotografií z mého dalšího výletu do těchto končin. Tentokrát mi společnost dělal kamarád Jirka W

Vloženo: 18.03.2024
    Uskutečněno: 17.03.2024
  • Údolím Berounky

Překrásná slunečná únorová sobota s vyloženě jarními teplotami mě vytáhla samozřejmě ven a tentokrát jsem zvolil jako cíl své cesty několik zajímavých míst v údolí řeky Berounky a svou cestu jsem zakončil v Praze, odkud