Minsk 125, malá, lehká motorka, trošku větší jako Simson. Velmi jednoduchá se spoustou dílů nahraditelných z jiných motorek (byť po menší úpravě)
První dojmy - Jo, tak to už si nepamatuju... Je to skoro 13 let zpátky.
Recenze
Když mi bylo šestnáct, udělal jsem si papíry na stopětadvacku. Taťka vyměnil jeho ČZ175 za tohoto Minska abych měl na čem jezdit... Původně byl Minsk bílý a nepojízdný - vysypaný jehličkový ložisko na ojnici, nefunkční "elektrobox" usměrňující elektriku a rozvádějící do blinkrů, světel a indučky. Spínačka rozbitá a spousta dalších věcí... Dali jsme to dokupy a já jezdil několik let, než jsem si koupil potom auto. Letos na jaře (2015) jsem ji po dlouhé době vytáhl a znovu dal dokupy... Nový pneu, blinkry (původní jsem taťkovi nechal na dněpra), vyčištění celýho palivovýho systému, ručky, řetěz a pár dalších drobností... Je to spolehlivý stroj jedoucí na jakejkoliv benzín s olejem, jede se na něm dobře a nevypadá ani tak špatně.
Původní majitel si jej koupil v roce 1993 v Aksai v Kazachstánu, když tam byl na montáži aby měl čím jezdit na ryby. Pak ji přivezl sem a nechal chátrat, dokud ji s ním taťka nevyměnil... Mám k tomu veškerou dokumentaci, původní knížečkový A5 techničák, i účtenku, celní papíry a smlouvu o převozu z Kazachstánu k nám...
Chtěl bych tímto poděkovat uživateli Deyva za pomoc s radou na "rozchození" mého Minska. Napsal jsem mu o radu a takřka okamžitě se mi ozval a zodpověděl všechny mé dotazy a poradil jak mohl. Díky Deyva(o)
Zravím mám možnost koupit minska ale boužel je nepojizdnej 2 roky stál. Na co si dát pozor ? Půjde sprovoznit a odvézd ? Děkuji S pozdravem Bihunec
Díky díky, na svůj věk je v kondici vcelku
Ahoj; krásnej stroj .
Díky Ono se vyrábělo a vyrábí stále http://www.minsk-moto.com/en/ Akorát k nám se to nedá dovážet, páč to jsou stále dvoutakty bez katu... Jinak by vyšel novej minsk M125 (skoro stejný jako můj) do třiceti tisíc