Motocykl Honda pro mě byla jasná volba. CBF600NA splňuje mé požadavky (naháč, váha, obratnost, přiměřený výkon, spotřeba).
Motorka koupena od majky2 (Veselí nad Lužnicí I)
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: Nakonec jsem zvolil mladší a obratnější stroj. Přestože CB750 je prostě klasika.
První dojmy - Motorově jsem byl z motorky ihned nadšený. Výkon mi stačí a krouťák není tak vysoko jako třeba u Horneta. Jsem klidnější jezdec. Pro pohodlí jsem musel vrátit původní řídítka, byla tam příliš široká. A také podvozek jsem vrátil do továrního nastavení. Nyní jsem spokojen.
Motorku bych doporučil pro - CBF600N bych doporučil klidnějším jezdcům a na kratší výlety. Její údržba je snadná, spotřeba nízká. Já najezdím cca. 3.000 km za sezónu, takže plně vyhovuje mým potřebám.
Doplňky na motorce - padáky Givi, plexi Puig, výfuk BOS
Průměrná spotřeba - 4.355 l/100km
Recenze
CBF600N jsem si vybral, protože se mi líbí naháči. Verze S je samozřejmě na cestování lepší (mám krátké zkušenosti s CBF1000). Vítr mě alespoň trochu krotí v rychosti.
Motor ožívá při 4.000 ot./min, při nižších otáčkách chybí kroutící moment. Při 6.000 už začíná zábava a lehce se nechá točit až k 11.000.
Brzdy pro tento stroj myslím dostačující. ABS jsem zatím vyzkoušel jen na zadní brzdě.
Podvozek se mi ze začátku zdál hodně tvrdý, ale po seřízení se to zlepšilo. Stopu vede dobře a i při uzavření zatáčky je stabilní. Ve vysokých rychlostech samozřejmě chybí kapotáž.
Ovladatelnost je výborná. Motorka je lehká, vhodná pro začínající a mírně pokročilé jezdce.
Spotřeba mě mile překvapila. První nádrž s blbnutím asi 5l/100km. A letos v Alpách i při velmi svižných průjezdech průsmyků si vzala 4,4 l.
Porucha naštěstí zatím žádná. Ale již od koupě na dírách něco klepne v řízení. Na jaře se to chystám opravit.
Motorka se nejlépe cítí v zatáčkách, ale jen na dobrém povrchu.
Pro cestování jsem dodal plexi a věci vozím v tank vaku. Posed je pohodlný i při delších cestách.