Klame tělem, žádný neohrabaný mastodont to není!
Výška jezdce: 120 cm
První dojmy - Musela být moje, za každou cenu! :-)
Motorku bych doporučil pro - Mám 197cm 120kg a motorka mi sedí dokonale. Není divoká, takže ji může řídit i méně zkušený borec.
Doplňky na motorce - nic... jen dokoupím padáky. Tenhle stroj když spadne, ta to stojí raketu
Recenze
Vlastním Varadero a nedávno jsem prodal ostré enduro od Husqvarny TE 450. Rád jezdím cestou necestou, lomy atd... Nebojím se s Varaderem kamkoliv... Ale tohle vše klidně zahodím za svezení na tomhle šestiválci
Vždy jsem koukal po GSA 1200, ale když jsem na něj sedl, nepřipadalo mi to jako věc, s kterou budu lítat po lomu či lese. Ta motorka mě připadá spíš jako cestovní stroj, díky kterému dojedu na konec světa a tam sjedu pěšinkou na pláž...(jen subjektivní první dojem...jistě zvládne lom líp jak Varadero)
A tak jsem si říkal, proč k té pěšince nepřijet raději vlakem 1600 GT
Takže k věci... Někdo tu psal, že je to velkej skůtr...a já musim říci že měl pravdu! Taky se totiž na GT neřadí. Prostě dáte šest a maximálně na přednosti v jízdě za tři... Jede to furt... 6ka určitě není podtočená při 50km/h.. prostě bručí a má točák... Proto se mi stává, že jedu po městě na šestku a akceleruji z 50ti na 100 a házim tam další rychlost, která tam samozřejmě není... Jednoznačně by mohla mít převodovka 4ři rychlosti
Anténa - začnu tím nejdůležitějším když jsem GT kupoval, všiml jsem si, že má motorka anténu? Jednak hezky vypadá, ale proč na motorce rádio? Booože to je pocit, když vás honí policie a vy jí neslyšíte, jelikož Vám hraje Maruška Rotrová Každopádně když mě dohonili a zablokovali cestu, tak jsem to měl s úsměvem a bez pokuty. Nejsou to žádná chrastítka, ale pod zadní sedačkou je kvalitní receiver ALPINE a v přední palubovce povedené dvoupásmové bedny! USB s oblíbenou muzikou a už se jede na výlet .-)
ESA II - dobrý... Je cítit, jak se motorka zvedne, když nastavíte, že jedete se spolujezdcem.
Protiprokluz - s Varaderem se mi stalo jen zřídka, že mi na asfaltě začlo hrabat kolo, ale tady se to stává často a taky se zvedá přední kolo... naštěstí i to má kontrolu.
Tempomat - pozor, nepouštět řídítka nad 130km/h Docela to fouká, když se ničeho nedržíte. Pro ty, které brní pravá ruka je tempomat výbornej!
Motor - to nejdůležitější, proč mám tuhle motorku. Líbí se mi, že má plynulý výkon, žádné saze při 8tis ot. Motor je absolutně bez vibrací, je kliďas... nemám z něj strach. Testoval jsem KTM A 1190 a byl jsem rád, že jsem toho ďábla vrátil v pořádku. Tady se nic nečekaného neděje, motorka je klidná a kultivovaná.
Plexi - další věc bez které bych nevyjel, nastavitelné plexi je prostě dokonalé a "uši" na kapotě, které se dají vyklopit mají také svoje. Nedělá se pak okolo těla podtlak a netlačí Vás to dopředu. Cestovní rychlost cca 170... tak aby jste jeli v pohodě i s baťůžkem...
Brzdy - tu páčku na řídítkách ani dole na pravé noze nemůsíte používat. Motor má výbornou dekompresi a při neagresivní jízdě se dá vše řešit motorem.
Brzdy jsem vyzkoušel při koupi, a nechápal jsem jak to ta motorka udělala, že hned stála. To se nedá popsat.. nečekaný brzdný účinek!
Adaptivní xenon - světlo má zrcátko, které posílá světlo do zatáčky... hezký + 2x H? jako dálkové. Podlouhlé LED blinkry taky pecka...
Alarm a centrál - centrál na motorce? Noo dnes už nepostradatelná věc .-) Alarm se sám aktivuje do 30s...ale dá se to vypnou, jako všechno.
Nechtěl jsem dát za motorku ten nesmyslnej balík peněz... Nechtěl jsem se s tím prostě smířit, ale když jsem měnil prasklý blinkr a odstrojil kapotáž, pochopil jsem, že tahle motorka nemůže být prostě za jinou cenu. Rozhodně nelituji, stojí to za ten zážitek z dokonalosti. Nevím, co si pořídím dál...asi nic, jen prodám Varadero a pořídím si nějakou kozu na skákání do lesa...
JO, tvůj komentář podepisuji. Taky nevím, co koupím příště..jedině až BMW zase posune hranice dál!!
Cestovní rychlost 170? Tak to je pecka! Prostě Pendolino pro dva :D
krásnej stroj
Hltač kilometrů... Nádherná!!!