renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yventure
Vloženo 2.10.2015
Aktualizováno 5.12.2015
Zobrazeno 1 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to BMW,tam není moc co popisovat.Jede,brzdí a to ostatní taky dobrý...

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Líbila se mi reakce na plyn,okamžitá,ale nic co by vyděsilo.Brzdy,asi nejlepší,co jsem do té doby zkusil.Překvapil mě chod motoru na volnoběh,no jo,ležatý dvouválec,tak to asi tak má být.

Motorku bych doporučil pro - Asi komukoli komu nevadí trochu větší výška(taky lze poladit),váha a možná trochu dražší n.d.a servisování,pokud se chce dělat poctivě.Ale to platí asi u všeho.

Doplňky na motorce - Set vario kufrů s opěrkou,rozšíření nožní brzdy,kryty potenciometru a vstřiků,kryt kokpitu,vyšší plexi s nástavcem,deflektory,kryt světla s kšiltem,kryt olej.chladiče,prodloužení zobáku,nástavec blatníku vpředu,vzadu,vyhřívané hefty(origo),zvýšení krytů rukou,padací rámy s brašnami,brašna na řidítkách a pod plotnou,mlhovky,ochrana nohou proti vodě...Snad je to všechno.Zatím...

Recenze

O spolehlivosti Baworů toho byl popsány stohy papíru,tak proč si to neověřit.Na cestování "někam dál" motorku mám, a KLRko mi na delší výlet než za humna bylo malé a ne moc pohodlné.Chtěl jsem hlavně motorku na celoroční ježdění a nějaký takový trochu univerzál.Původně jsem koukal po 1150,ale pak jsem narazil na to co jsem nehledal,na 12tku z Anglie,na liťákách a s posilovačem brzd.Původ vyvážila kompletní servisní historie se všemi doklady a účty z autorizovaného servisu a jeden majitel.Posilovač brzd se dá v případě úmrtí vypreparovat,pokud by člověk nechtěl investovat ranec peněz do nového a liťáky se lepší umývají,když na to přeci jen někdy dojde.K motorce byly origo vario kufry,plexi z Adventure,pár doplňků od Touratechu a pár drobností.No,dokupovat bych to nechtěl,kdo se o to trochu zajímá,ví kde ceny takových blbinek začínají...Mám ji teď třetím rokem a spokojenost.Raketa to není,ale na silnici,ani dálnici se stydět nemusí,ale tam mě to stejně nebaví.Po polňačkách,mizerných cestách,přez nějaký ten potůček se taky ráda vydá nějakým rozumným tempem.Rozhodně má na víc než já a moc za to nechce,těch cca 5lit na 100km je rozumných.Za to dostala ještě padáky,světla,deflektory různé brašny a další "nutnosti".Je to první řada dvanáctek,tak že jednovačka.Oleje, ventily a pod.si dělám sám,jen pro klid duše ji nechám jedenkrát do roka napíchnout na diagnostiku.Silniční Continentaly na hradily Mitasky E10 Dakar,které po 14ti tis.nahradily E07 Dakar.(Bacha na obuté nové pneu,oboje dost kloužou,hlavně na vodě,než se trochu obrousí.Docela mě vyděsily,pak už paráda).Desítky mě překvapily svojí životností,ale je to hodně o stylu jízdy a já jsem spíš takový coural.Přední pneu jsem nechal asi v polovici životnosti otočit,byla trochu oskákaná,a těm špalíkům je jedno kterým směrem se točí,ne?Výměny olejů,seřízení ventilů atd.po 10ti tis.Na doporučení těch co o tom něco vědí brzdovou kapalinu je potřeba poctivě měnit aby se předešlo potížím s posilovačem brzd,který odvádí spolu s ABS dobrou práci.Z 99%jezdím sám,ale ani při těch pár krátkých cestách nebylo zezadu slyšet námitek.Konec konců je to cestovní motorka a co jich jezdí ve dvou lidech a naložených.Na mých skoro 190cm snad možná o něco níž stupačky,ale to se dá vyřešit jejich snížením,nebo se holt protáhnout,když bolí zadel.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DeanNESTLE
DeanNESTLE napsal 11.03.20 v 10:53 10b.

Pěknej stroj

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 13.08.17 v 23:52 10b.

mpanda
mpanda napsal 05.10.15 v 22:33 10b.

tady neni co dodavat

Martineleven
Martineleven napsal 02.10.15 v 22:27 10b.

krasavice,mam ji taky ale rocnik 2008

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 02.10.15 v 21:39 10b.

Více komentářů



TOPlist