renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bobrej
Vloženo 29.9.2015
Aktualizováno 27.5.2018
Zobrazeno 782x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dobrý klidný stroj na cestování který je nenáročný, spolehlivý, nežere tolik, dojezd 380 - 420 km/nádrž a lze k němu sehnat hodně příslušenství.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer: Proti Yamaze nic nemám ale chtěl jsem prostě Hondu.

První dojmy - Klidný chod motoru, na 6kilo poměrně dobrý zátah od spodu (mám 2008 a výš, tj. vstřikování), nastavitelná výška sedla, rovný posez, možnost montáže zadního a bočních kufrů a vyhřívaných rukojetí. Dobré pohodlí spolujezdce. Totálně na prd automatický sytič, stačí na chvíli vypnout motor a po následném spuštění jedete i několik stovek metrů na sytič! Chybějící ukazatel teploty chl. kapaliny, pouze kontrolka. Nevhodný stroj pro postavy vyšší jak 182cm.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci (to nejsem, jezdím od 18ti), baby, cestovatele, pro lidi kteří neradi cpou příliš love do údržby a na cesty do práce či města.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, centrální stojan, zadní nosič s kufrem Giwi.

Recenze

Chtěl jsem Hondu protože v minulosti jsem jezdil na těchto značkách: JAWA -> Yamaha -> Honda -> Honda (současnost). Další důvod byt ten, že jsem chtěl stroj který by mě tolik nesváděl k divočení a uhlídal mě. Hlavní důvod je ale cestování.

Podvozek ok, ovladatelnost ok, brzdy ok, motor ok, bez poruch (zatím). Zakoupena při cca 8.500 najetých km a až do současnosti (36.000km) pouze pravidelné výměny oleje, 1x seřízení ventilů (po cca 25.000), pneu, 1x svíček, 1x chl. kapaliny a 1x řetez sady (ta vydržela cca 31.000km a odešla protože začly vypadávat o-koužky). Pohodlí spolujezdce je také ok, zvláště když se může opřít o zadní kufr.

Stroj vhodný na běžné silnice pro cestování a do také vhodný do města (dobrá ovladatelnost a dobrý rejd). Není už moc dobrýý pro delší cestování na dálnicích (motor při 140 km/h točí 7000 ot/min => nepříjemné). V určitém pásmu otáček přílišné vibrace od motoru ( cca 6.000-6.500 ot/min). Na dálnice bych chtěl spíše CBF1000. Upřímně, trochu lituju toho, že jsem nekoupil právě tu litrovou verzi místo 6tikila. Nicméně suma sumárum, pro cestování mimo dálnice je to super stroj který mě vždy doveze kam potřebuju.
Alpy:





či
Tatry:

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 30.09.15 v 13:15 10b.

Více komentářů



TOPlist