renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 1700 Voyager (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fery251
Vloženo 29.9.2015
Aktualizováno 20.10.2022
Zobrazeno 3 347x
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hlavně nepřestat snít... Nikdy jsem si nedokázal představit sedlat takovou loď...

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1300A Midnight Star: Nevím...Kawasaki je srdcovka

První dojmy - Na místě hrozný... Vysoká, těžká a to mám zkušenosti s VN 1500... Jakmile se rozjede, je to nádhera. První pocit... vůbec na mě nefouká, laďák duní a řazení má o něco delší krok než VN 1500... První zatáčka... jak ji tam složím?... Úplně nádherně...jde sama...Asi si budeme rozumět

Motorku bych doporučil pro - Vhodná? Asi pro vyšší postavu (já mám 172cm a občas je to boj...:-) ) a někoho, kdo už se vybláznil. Asi to chce už mít rozum, přeci jen váží 400 kg...

Doplňky na motorce - Předkopy, i-pod, navigace, vyhřívané hefty...pořád něco objevuju...
Po roce ježdění jsem pořídil menší plexi. V dešti jsem měl problém, protože jsem koukal skrz plégo. Teď je to úplně bez chyby... Mám i to úplně nejmenší, ale tam mi vadil vítr a turbulence větru...
Laděné výfuky Cobra
boční oranžové Led-světýlka, přední bílé
vzadu červené Led-kříže s brzdovým svícením

Recenze

Voyager byl mojí tajnou láskou. Když jsem před lety přišel k Toureru, myslel jsem, že výš už se nedostanu. Ale důležité je nepřestat snít...

Voyager má vyšší těžiště než Tourer, i poloha jezdce je jiná. U Tourera to bylo víc na pohodu, tady sedí člověk víc vzpřímeně, ale to mi vyhovuje. Trošku mě zarazilo řazení, má delší krok než VN 1500 a navíc se mi zdá hlučnější zapadnutí kvaltu. Je cítit i vyšší těžiště, ale jinak jde motorka pěkně otočit i na silnici. Na podvozku je znát vývoj, je pocitově lepší než u Tourera, brzdy jsou citlivější a ABS určitě bude taky přínosem. Spřažené brzdy jsou skvělé, stačí ovládat přední...
Plotny jsou výš a v náklonu neškrtám tolik jako u Tourera a řekl bych, že jde víc položit do zatáčky než Tourer
Co se týče úložného prostoru, je srovnatelný s VN 1500, já měl ještě topcase od GIVI a ten byl větší než na VN 1700. Co je však výhoda, je zavírání bočních kufrů shora..

Další je palubní deska, vše přehledné, průměrná spotřeba, ukazatel zařazených stupňů... a jak by řekl Hujer: " Má to spoustu ovládacích prvků..."
Jedinou nevýhodou je "drnčení" palubky při jízdě po dlažebních kostkách. Občas pouštím muziku a za jízdy je dobře slyšet, ani nemusí být slyšet pro okolí...
Spotřeba je parádních 5 litrů při pohodové jízdě...

Spolujezdec má gauč...víc není třeba dodávat...
Bude to polykač kilometrů...letos už asi moc ne, ale příští rok se už těším...











Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mirlos
Mirlos napsal 28.10.23 v 09:15 10b.

Ahoj, dík za návštěvu u mne a co se téhle motky týče, sleduji ji od doby jejího vzniku, neboť je oku lahodící. Chvíli jsem o ní uvažoval, ale to už jsem měl také svoji srdcovku . Každopádně je s podivem, že je stále na trhu coby bagger. Za posledních 10 let jsem se s ní setkal na vlastní bulvy pouze 2x. Je to podobné jako s našimi Venturkami. Mám slabost pro čtyřmetrákové stroje.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 06.04.23 v 16:27 10b.

Hezká, hezká, hezká.

Guga
Guga napsal 07.10.22 v 06:01 10b.

Hmmm, hmm. Fajnový ovocíčko

majklo
majklo napsal 30.06.22 v 00:05 10b.

Zdar,krásná mašina tak ať jezdí bez problémů.

BIG-daddy
BIG-daddy napsal 03.10.21 v 17:43

Nazdar draku,krásnej kočár tak at slouží a plní se ti další sny

Více komentářů



TOPlist