Hlavně nepřestat snít... Nikdy jsem si nedokázal představit sedlat takovou loď...
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1300A Midnight Star: Nevím...Kawasaki je srdcovka
První dojmy - Na místě hrozný... Vysoká, těžká a to mám zkušenosti s VN 1500... Jakmile se rozjede, je to nádhera. První pocit... vůbec na mě nefouká, laďák duní a řazení má o něco delší krok než VN 1500... První zatáčka... jak ji tam složím?... Úplně nádherně...jde sama...Asi si budeme rozumět
Motorku bych doporučil pro - Vhodná? Asi pro vyšší postavu (já mám 172cm a občas je to boj...:-) ) a někoho, kdo už se vybláznil. Asi to chce už mít rozum, přeci jen váží 400 kg...
Doplňky na motorce - Předkopy, i-pod, navigace, vyhřívané hefty...pořád něco objevuju...
Po roce ježdění jsem pořídil menší plexi. V dešti jsem měl problém, protože jsem koukal skrz plégo. Teď je to úplně bez chyby... Mám i to úplně nejmenší, ale tam mi vadil vítr a turbulence větru...
Laděné výfuky Cobra
boční oranžové Led-světýlka, přední bílé
vzadu červené Led-kříže s brzdovým svícením
Recenze
Voyager byl mojí tajnou láskou. Když jsem před lety přišel k Toureru, myslel jsem, že výš už se nedostanu. Ale důležité je nepřestat snít...
Voyager má vyšší těžiště než Tourer, i poloha jezdce je jiná. U Tourera to bylo víc na pohodu, tady sedí člověk víc vzpřímeně, ale to mi vyhovuje. Trošku mě zarazilo řazení, má delší krok než VN 1500 a navíc se mi zdá hlučnější zapadnutí kvaltu. Je cítit i vyšší těžiště, ale jinak jde motorka pěkně otočit i na silnici. Na podvozku je znát vývoj, je pocitově lepší než u Tourera, brzdy jsou citlivější a ABS určitě bude taky přínosem. Spřažené brzdy jsou skvělé, stačí ovládat přední...
Plotny jsou výš a v náklonu neškrtám tolik jako u Tourera a řekl bych, že jde víc položit do zatáčky než Tourer
Co se týče úložného prostoru, je srovnatelný s VN 1500, já měl ještě topcase od GIVI a ten byl větší než na VN 1700. Co je však výhoda, je zavírání bočních kufrů shora..
Další je palubní deska, vše přehledné, průměrná spotřeba, ukazatel zařazených stupňů... a jak by řekl Hujer: " Má to spoustu ovládacích prvků..."
Jedinou nevýhodou je "drnčení" palubky při jízdě po dlažebních kostkách. Občas pouštím muziku a za jízdy je dobře slyšet, ani nemusí být slyšet pro okolí...
Spotřeba je parádních 5 litrů při pohodové jízdě...
Spolujezdec má gauč...víc není třeba dodávat...
Bude to polykač kilometrů...letos už asi moc ne, ale příští rok se už těším...
Ahoj, dík za návštěvu u mne a co se téhle motky týče, sleduji ji od doby jejího vzniku, neboť je oku lahodící. Chvíli jsem o ní uvažoval, ale to už jsem měl také svoji srdcovku . Každopádně je s podivem, že je stále na trhu coby bagger. Za posledních 10 let jsem se s ní setkal na vlastní bulvy pouze 2x. Je to podobné jako s našimi Venturkami. Mám slabost pro čtyřmetrákové stroje.
Hezká, hezká, hezká.
Hmmm, hmm. Fajnový ovocíčko
Zdar,krásná mašina tak ať jezdí bez problémů.
Nazdar draku,krásnej kočár tak at slouží a plní se ti další sny