Po stařičké šestistovce docela rozdíl. Každopádně jízda ve dvou je super i s rezervou a proto taky byla vybrána.
Výška jezdce: 172 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Fejzr se holt objevil dřív.
Suzuki GSF 1200 Bandit: Moc těžká, negramotná.
První dojmy - Silná stabilní a díky širokým řidítkám (doplněk) ji má pilot pevně v rukou. Horší je to se slabým odpružením na kyvce, no snad to zachrání silnější pružina.
Motorku bych doporučil pro - Veliký univerzál, težko odpovědět.
Doplňky na motorce - Laďák Tenax. Širší řidítka Renthal.
Recenze
Takže po prvních sedmi tisících za necelýho půlroku snad mohu napsat pár dojmů o této strojovně. První jízda byla naprosto super. Rozdíl oproti XJ z roku 84 byl hned poznat. Motorka byla tvrdá, stabilní a jela jak po kolejích. Postupem času se začaly na moto strojit zátěže jako kufr a brašny, někdy i stan a spacáky a to už taková hitparáda nebyla. Zadní pérování dostalo dost za uši hlavně na zvlněných silnicích, tak se chystá v nejbližší době upgrade na tvrdší pružinu (již zakoupena) a uvidíme jak se zlepší situace. Bohužel to vypadá, že to odnesl i tlumič, tak nás čeká i repas tohoto kusu. Co je na moto bez chyby jsou to brzdy, které se zakusují i se základním materiálem velmi zostra. Pak je tu motor, který je bez chyb a zmiňovanou zátěž dokáže vždy vystřelit vpřed jak raketa.
Co je mírně nepříjemné jsou vibrace, které jsem závažíčky posunul do pásma nižších otáček, tak nyní je to již snesitelné, no taháme kvůli tomu na řidítkách přes půl kila nerezu :)
Tento model byl vybrán také kvůli pohodlí spolujezdce, protže Fazer 2006 a výš mají již sedlo spíše z nouze a nedokáže nahradit křeslo starší verze.
Super stroj Taky jsem řešil vibrace. Koukni na ke mě na profil nebo napiš-předám zkušenost. jinak ať šlape