renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ToncekH
Vloženo 17.9.2015
Aktualizováno 24.8.2016
Zobrazeno 1 271x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V4 VTEC motor má velice zajímavý průběh výkonu a i zvukově je specifický. Poloha jezdce je taktéž specifická dle proporcí každého. VFR jsem si vybral kvůli tomu, že ji chci na dojíždění do zaměstnání, víkendové vyjížďky, ale i na cestování po okolních zem

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 650 F: VFR je jedinečná, neokoukaná, nadčasová a hovadsky drahá na servis :-)

První dojmy - V 18 letech jsem měl GSX-R 600, pak XVS dragstara 650 a teď ve 30-ti VFR 800 VTEC. Chtěl jsem něco na ježdění kamkoli. Zatím jsem zjistil, že je to to co jsem chtěl, a že servis není zrovna nejlevnější.

Motorku bych doporučil pro - Dle mého názoru je moto vhodnější pro větší jezdce. Měím 186cm, 100kg a je to ideál. Kapotáž chrání jezdce proti větru opravdu perfektně. Je to velká motorka, ale velice dobře se s ní jezdí i utáhlejší zatáčky. Jsem zvyklí celkem vysedat, ale i tak jsem po pár km škrtl stupačkou. S touhle mašinou se vydáte ráno do práce, do ,,bambule,, za sebou hodíte oblečení a svačinu, po práci shodíte ,,bambulu,, a dáte si pilu s kamarády na koleno. Večer přibalíte manželku s bočníma kuframa a hurá k moři. Univerzální bajk do práce a na dovču se srdcem superbiku. Ovšem vše má svoji cenu. Za motor V4 se prohnete na servisu. Kontrola ventilů a seřízení cca 7tis Kč., rozvody, napínáky 14 tis. Ale stojí to za to.

Doplňky na motorce - Top case a boční kufry kappa, vyhřívané rukojeti, tlumič řízení, zásuvka 12V,

Recenze

VTEC je jak turbo v autě. Někomu sedne, někomu ne. Určitě to není ale tak jak se píše, že to v 6750 ot zabere a když seš v náklonu je zle.Nadčasový design a odpůrcům letmo uloženého kola bych rád řekl, že je to absolutní nesmysl. Nevlní se a drží jak přikovaná. Je potřeba si pohrát s nastavením podvozku podle svojí váhy a pak kam se podíváš, tam letí. Její váha téměř 250kg není v zatáčkách absolutně znát a díky povedenému podvozku se v jakémkoli náklonu nezavlní a neznejistí. Jde do zatáček absolutně přesně a i na brzdách se sklopí tam kam chceš. Váha je poznat při akceleraci, kdy jen pod plynem se jí na záda moc nechce. Jak se rafika přehoupne přes 6750 ot. otevřou se všechny ventily a motor se chová jak na superbiku. V4 pod kapotou je slyšet tak akorát. Stará dobrá, velká, motorka, která i v dnešní době dokáže zaujmout
Kapotáž je velice dobře udělaná. Je to požírač dálničních km i alpských smyček.

Po návratu z GG bych ji zatím určitě neměnil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lenfi
Lenfi napsal 01.03.17 v 11:32 10b.

Pěkná!

Klose
Klose napsal 16.05.16 v 07:26 10b.

Reskol
Reskol napsal 17.04.16 v 18:51 10b.

melda2
melda2 napsal 23.01.16 v 17:53 10b.

nádherná ta černá barva jí sluší ( ) hodně šťastných km.

wsbk
wsbk napsal 18.09.15 v 13:04 10b.

Více komentářů



TOPlist