PROFIL MOTORKY

Jawa 660 Sportard/Adenium (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 13.9.2015
Aktualizováno 29.3.2018
Zobrazeno 5 722x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 06.01.2017, Uskutečněno: 06.01.2017, Zhlédnuto: 101x


Bylo nebylo, narodila se jedna Jawa 650 a ta měla zadní kolo.. a nebylo to ledajaké kolo, nejen, že mu praskaly špice, ale taky mělo nestandardní rozměr zadní osy. A protože si rodiče ve fabrice nedávali pozor, narodila se jim Jawa 660. Jenomže ejha, Bůh musel vyřešit velký problém... kde sežene zadní vidlici světového formátu a né kus jeklu z JZD ? A tak zavolal čertovi ať to vyřeší. Inu čert vymyslel doslova pekelný plán. Zajel do Itálie a ze strýčka Verlicchiho vymámil 60 kusů zadních vidlic, krásých, hliníkových... psí kulky by měly co dělat, aby ste je s pomocí Tempa vyleštili do takového blyštivého lesku. Jenomže ejha.. předsedo.. průser.. Ona ta Italka měla větší ďouru pro zadní osu kola.. co s tím...
Tak se čert asi hodinu a dvacet minut škrábal za pravým rohem a napadl ho ještě dábelštější plán.. když už máme kolo z 650 na malou osu... tak uděláme kočkopsa. Vzal tedy původní osu a její pravou stranu pro prvních 15mm rozšířil na průměr díry v nové vidlici a dál pokračovala průměrem starým - menším.. jenomže to čert nějak nedomyslel... protože druhý konec osy v levé díře na straně rozety létal jak větr v bedně.. Jal se tedy vymyslet čurament.. Čurament měl vyplnit prostor mezi malou osou a velkou dírou. Jenomže to by nebyl čert, aby v tom nebyl nějaký fígl.

Protože na to sral, tak udělal oba špónováky s dírou většího průměru, než je díra v kyvce a náběh na ose ale projistotu také větší středovou díru v čuramentu. Takže čurament sice sedí v kyvce naknap, ale středová osa v něm poletuje sem a tam.. Všecho relativně funguje, až do doby, kdy máte tento čurament na levé straně a chcete seřídit napnutí řetězu... Všechno si krásně připravíte, naštelujete.. a možná už po dotažení matky se divíte, že je ten řetěz nějaký napnutější.. inu což, projedete to.. a nestačíte se divit podruhé, on je totiž zase volný... tedy volnější... a proč ? To je prosté.. všechny tyto vůle tj vnitřní mezi osou a čuramentem a vnější mezi šponovákem a čuramentem se sečtou a osa se i po dotažení matky vlivem tahu řetězu posune k motoru a řetěz povolí... nahovno...

Takže sem to oměřil, čmrknul a čekám kdy se to vyrobí a pak se uvidíííí

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
hrnous (-4) napsal 06.01.2017 v 14:05

Ale kdeže Richarde, ale dva miliony stál můj vývoj nového čuprdlíku co tu popisuju, tak mi to z něčeho zaplatit musí :)

Olísko (4) napsal 06.01.2017 v 14:01

A vyprávění pokračuje. V Jawě zjistili,že se 660de mizerně prodává,tak jí zdražili Volové.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Setkání majitelů 2018

    Tento víkend proběhlo už tradiční setkání majitelů motocyklů Jawa 650/660. Podle mých počtů zde bylo 49 motorek a 57 lidí, což je aktuální rekord. Akce byla celkem úspěšná, jediná vada na kráse bylo sobotní počasí, kdy a

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 20.05.2018
    Uskutečněno: 20.05.2018
    Komentářů: 4x
  • Olej

    Pomalu se blíží sezóna a většina lidi zvažuje zdalipak měnit olej. Existují však ti, kteří olej úmyslně přejíždí s tím, že si na jeho výměnu netroufají, či ti, kteří zase motorku nechtějí vést do motoservisu, aby jim onu

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 02.04.2018
    Uskutečněno: 02.04.2018
    Komentářů: 4x
  • Děs číslo 158 ze 160

    Dneska jedna malá přehlídka děsu běsu. Motorka už při předání výrobcem nestartovala bez pomoci startovacích kabelů z auta. Kousek tuším 158 ze 160. Na první pohled to vypadá, jako přebastlený nějaký starý svazek ze Sport

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.03.2018
    Uskutečněno: 29.03.2018
    Komentářů: 4x


TOPlist