Konečně sem dotáhnul do konce velkou drátovačku. Původně jsem nemohl přenést přes srdce jaká drátovanice a chumly drátu jsou v přední masce, nakonec to dopadlo rozsapáním célého svazku na motorce na prvočinitele a jeho generálka. Je celkem smutné, že člověk musí generálkovat špatně vyrobenou elektroinstalaci na novém stroji. Vzhledem k tomu, jak se dělají opravy na těchto motorkách jsem se do toho pustil raději sám. Bylo tedy potřeba komplet rozpárat svazek, znova nahrubo vyvázat, dlouhé kabely zkrátit a opatřit novými odpovídajícími konektory. Také sem při tom objevil pár hrůzostrašných míst - spojení povětšinou zemních drátů je provedeno tak, že ne například 5 drátů oholenách a secvaklých k sobě kouskem plechu.. děs běs. Jediná správná lisovací spojka je v přední boudě..
Posléze jsem tedy zvolil metodu trubek. Tu používají ti lepší výrobci. Je sice malinko problém roubovat tento systém na už hotový svazek, i když značně přeroutovaný.
Nakonec se všechno jakýmsi způsobem podařilo dokopat do ideálního stavu.
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 13.9.2015 | |
Aktualizováno | 29.3.2018 | |
Zobrazeno | 7 016x |
no tak to je frajerinka, pane. Taky bych se nejradeji pustil do tohoto kroku, snad jednou.Super prace
Jak říkám, není to klasický husí krk a navíc by to mělo být dostatečně UV stabilní a spol.. pochybuju že by to pak prvovýrobci automotive kupovali..
zajímavé. A ta trubka, nezdegraduje časem? Já že v takový šedý jsem si natáhnul kabel do chatky na zahradě a po roce se trubka začíná rozpadat...není kopos jako kopos
Smekám, jsi šikovný...
Není to obyč husí krk na elektroinstalace ale speciální a dost drahá hračka přímo pro automotive průmysl. Používá to v autech a motorkách třeba BMW..
Komu čest, tomu čest
Přál bych ti aby ten husí krk dlouho vydržel, jinak zajímavý to je a je i dost atraktivní. Trošku futuristycký