Motorka stála několik let na dešti, tak jsem ji dával do kůpy. Výsledek vidíte na fotce. Zbytek rozepíšu níže.
První dojmy - První dojmy z jízdy byli smíšené. Byla to moje první motorka kterou sem osedlal hned po pinckoj, tak jsem hned dostal to správné nadšení. To bohužel upadlo hned po tom co mě motorka nechala na holičkách. To se stávalo často, ale je to normální, když máte motorku deset let na dešti a pak na ní začnete jezdit. Teď už jezdí co to jde. Jediná nevýhoda motorky je meziměstský provoz. Jedete třeba 70 kilometrů na doraz motorky, přijedete do města a dostanete se do kolony tak vám začne chcípat. jelikož je vzduchem chlazená a rozpálený motor z delší cesty se v koloně nemá jak chladit.
Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil klukům co si pořídili řidičák skupiny do 35Kw a v životě neseděli na žádné motorce. Je dobrá na vyježdění navíc se s ní naučíte i údržbu motorky. Jelikož je motorka veterán tak bych ji doporučoval i sběratelům a milovníkům starších moto na suprové vyjížďky.
Recenze
MZtu jsem si vybral jako motorku na vyježdění. Úkol plní skvěle.
Mám najeto za dva měsíce něco pře 1 500 kilometrů.
Motor začíná táhnout kolem 3,5-4 tisících otáčkách pod 3,5 tisíc je hrozně ucukaný.
Při rychlosti nad 120km/h se motorka začíná hodně krotit, ale myslím si že kdo si koupí tuhle motorku tak jí nebude mít na závodění ale na pohodovou jízdu s kamarády co mají tak též veterána.
co se týče spotřeby tak s průměrnou jízdou mi žere 6 litrů jak nic. když za to pořádně tahám klidně i 8 l/100km je pravda že tam mám velkou trysku aby se motor lépe mazal a chladil, jelikož mám motor po výbrusu.
Jelikož má ve předu kotoučovou brzdu tak brzdí celkem solidně zadní brzda bohužel buben (co si budem povídat)
Co se týče poruch prvních 500 kilometrů sem někam odjel a vrátil jsem se na vozíku, ale jak jsem říkal, motorka ležela dlouho dobu na dešti tak se vychytávali nedostatky.
Hodně velké problémy jsem měl s elektrikou a mám do teď. Tím je MZta proslulá. Zatím to vždy spravil brusný papír a trocha kontaktolu.
s motorkou jsme jezdil jenom na silnici. Jízda je pohodlná a měkká. I když mám ohřáté pneu, ale silnice je studená tak třeba na kruhovém objezdu poměrně ustřeluje zadek. Když je však ohřátá silnice i pneu tak motorka drží hodně dobře a je celkem obratná.
S motorkou se dá cestovat bez větších problémů. Jak už jsem zmiňoval, je lepší pár kilometrů před městem jezdit klidněji a nevytáčet motor aby se stihl zchladit jinak, když zastavíte třeba v koloně motor se přehřeje a nechá vás na holičkách.
Jinak tam je předepsaná tryska :)
K tomu mazání .. říkal mi to mechanik co dává do kůpy veterány a je to vyhlášenej člověk široko daleko a leju tam polosintetiku tak jak mám, a taky sem se tam zmiňoval že mám motor po výbrusu a trisku budu měmnin za menší
No, řekl bych jedno..pokud chceš, aby se ti motor lépe mazal, jak sám píšeš, tak přidej do benzínu více oleje. Ne namontovat větší trysku, probůh. Ta ti motor neochladí a navíc máš pak spotřebu jako prase.
Chyba je v tom , že si prešiel z pionera na MZtu.Ak by si na MZtu presadol zo Simsona,tak by ti niektoré (kde len ty soudruzi z NDR udelali chybu) poruchy zdali bezpredmetné