Kratka recenzia po 30,000 km.
Spolahliva, velka, usporna, komfortna, silna, rychla, tazka, stabilna, s charakterom.
Motorka koupena od Ongar Triumph Motorcycles, UK - Profici, mam od nich uz druhu motorku.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RT: V roku 2014 mali velku zvolavacku noveho modelu koli zadnemu pruzeniu, v tej chvily sa nedala kupit.
BMW K 1600 GT: Vtedy som este tejto motorke nerozumel. Teraz by som do toho uz mozno aj isiel.
Triumph Rocket III Roadster: Srdce vravelo chod do toho, rozum mi prikazal zostat v realite vsednych dni. Komfort a vybava na Trophy bola proste neporovnatelna. Mozno si Rocket este niekedy kupim.
BMW R 1200 GS Adventure: Sadla mi, ale by som jej moznosti nevyuzil, jazdim mesto, cesty a kvalitne dialnice. Nechcel som sa hrat na drsnaka.
První dojmy - Respekt. Je to silna a tazka krava. Ked je vsak nad 10 km/h, vaha sa straca (obrazne, samozrejme). Na zaciatku sa mi nepacil predny design, ale zvykol som si.
Motorku bych doporučil pro - Pre vyjazdeneho motorkara, co ma rad pohodlie a dynamicku jazdu.
Doplňky na motorce - Upraveny management motora (teraz +150 koni a +130 Nm krutak), sportovy vzduchovy filter, karbonovy sportovy vyfuk Remux Hexagon, sportove brzdove dosticky, vyhrievane sedadla, riadidla, padacie ochranne ramy, bi-xenon svetla, padaky, top case s el. zasuvkou.
Recenze
Hladal som vacsi komfort, hi-tech a vacsiu dynamiku.
---
Toto je moja kratka recenzia po 30,000 km.
Ziadne velke problemy, motorka je aj po 30,000 km velmi spolahliva.
Najzadil som to na nej za rok a pol. Pri dochadzani do prace jazdim 50:50 dialnicu a mesto. Mam za sebou aj dve Europske cesty. Ked si na nu clovek zvykne, tak je ovladatelna ako skuter...hmn, velky skuter :)
Je velmi komfortna, rychla, stabilna, plna hi-tech. Servisne intervaly su 15,000 km, co je uplne super, ja ju vsak servisujem pred a po sezone (olej a pod.). Mam dojem, ze sa prave teraz motor spravne zabehol, ide ako cert.
Spotreba okolo 5.5 -6.5L, idealna cestovna rychlost je medzi 150-160km, zvlada aj presuny nad 200 km/h, skor sa unavim ja ako ona. Najdlhsi non-stop presun bol 1,300 km. Zvladnut presun +2,000 km za dva dni je hracka.
Velmi pruzny motor, bezne ju nechavam pracovat aj pri 1,500 ot/min a v pohode. Naopak, ked ju vytocim nad 8,500 ot/min tiez je spokojna. Pracovne otacky su od 3,000 do 5,500 ot/min.
Pozor pri manipulacii na mieste, alebo pri rychlostiach pomalej chodze. Tych 320 kg proste neudrzis ak ju naklonis do kritickej polohy. Pri +10 km/h sa tento problem straca. Vracia ti to vsak vo velmi vysokych rychlostiach prikladnou stabilitou, aj pri vacsom vetre.
Ochrana jazdca pre vetrom a dazdom je super. Jazdil som ju od -2oC do + 40 oC.
Mam vo vybave, GPS, elekricky stit s pamatou, radio, bluetooth prepojenie so vsetkym na co si len spomenies, tempomat, palubny pocitac, elekronicky nastavitelny podvozok, vyhrievane gelove sedadla a riadidla.
Je taka skareda z predu, az sa mi zacala pacit, ha ha. Ma charakter, budi respekt, nie je okukana. NIe je uplne dokonala, ale je blizka idealu.
---
Odporucam.
Plusy:
*Univerzalnost.
*Velmi pohodlna motorka, rychla, dynamicka, kontinentalny GT kriznik.
*Skvely elektronicky nastavovatelny podvozok.
*Pruzny motor (triple / trojvalec) taha v nizkch a strednych otackach ako nadopovany anglicky bulldog.
*Vybava: uz tam chyba azda len kavovar a mikrovlnka…je tam vsetko co na dlhych i kratkych cestach potrebujes (4 el. zasuvky a USB zasuvka) .
*Skvela aerodynamicka ochrana pred prirodnymi elementami, lepsiu som zatial nikde nezazil (a testoval som uz vselico).
*Dojazd (+500 km pri dochodcovskej jazde v ramci rychlostnych limitov, co je pri tomto motore nemozne; +300 km pri veeelmi dynamickej jazde, priemer mi vsak vychadza +400 km.)
*Emocie.
---
Minusy:
*Vaha a manipulacia na mieste. Urcite si namontujte ochranne padacie ramy, lebo vam v garazi pri manipulacii bude padat kym si na nu zvyknete.
*Anglicka ergonomia ovladania elektronickej vybavy. Ked si na jej logiku zvyknes, tak je to OK.
*Design: mohli sa viac priblizit ku tradiciam povodnej Trophy a nie sa zapadnut do BMW RT tvarov.
*Cena: ked si ju upravis podla potrieb, tak stoji ako Passat…sakra.
Ahoj..koupil jsem si ho včera . Zaujalo mě zvýšení výkonu. Neporadil bys mi kde a jak ? Dík.
Bratia v zbrani alebo skor v motorke: Wildaja, smartin & Holandan76, dakujem za vase komentare.
Moto je fakt skvela a skutocne sa blizi idealu v ramci triedy GT.
Vzdy je vsak, samozrejme, co vylepsovat. Napr. mohla by byt trochu lahsia a mat podsvietenie ovladacov radia a multimedii. V noci sa clovek nevie trafit v rukaviciach na ten spravny ovladac pri jazde 150 km/h na dialnici a omylom zapina dialkace a tak. Ako celok vsak funguje skvele.
WOW . Ahoj , tak podle tvého popisu je tahle motorka dokonalý ideál . Takový pojízdný obývák se vším komfortem . Jen ta střecha chybí .
Přeji spoustu dalších kilometrů, kdy se váha ztrácí, popojíždění ve městě mizí a jízda je velkou radostí. Krásně jsi moto popsal . Šťastnou cestu ať máš "vždy" .
10sítka jasná Obrázek č.6 Ta sajda
Pekna tramvaj ;) uzitecna recenze!