Pohodlný a dosti výkonný skútr renomovaného výrobce ideálně splňující potřeby pro městský a občasný mimoměstský provoz
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio Beverly 250: Přece jen mám blíže ke značce Aprilia (i když je nyní vyráběna v rámci koncernu Piaggio). Navíc je o něco subtilnější, což je pro městský provoz výhodnější
První dojmy - Po maximálně spokojených 5 letech užívání SR 50 R Factory jsem potřeboval přesednout na něco silnějšího, co by mi poskytlo lepší "meziměsto". Factorka je do města naprosto super, ale mimo je trošičku mimo. Dá se, ale ne na delší cesty. Tento čtvrtlitr se neztratí ani na dálnici.
Recenze
Dlouho jsem zvažoval, na co přesednout. Až jsem se rozhodl pro Sporťáka dvěpade. První dojem byl takový, že jsem se rozhodl správně. Už zkušební projížďka mi to potvrzovala. Cesta domů (cca 100 km) taky. Ovšem další kilometry ujeté ve městě mě v tom ještě utvrdily. Opravdu jsem s tímto skútrem extra spokojený. Až na ten prostor pod sedadlem, který není o nic větší, než u té Factorky. Ale pokud mám hodnotit na stupnici od 1 do 10 (body), tak dávám 8,756.