Už prodaná. Byla dobrý univerzál, v pohodě na delší cesty, dokázala pobavit při blbnutí okolo komína
Motorka koupena od FIRMA:PEMM Brno (Brno-Bohunice) - Prostě Pemm.
První dojmy - První dojem tenkrát byl dobrý, byl jsem z ní nadšený - hlavně zátah odspodu, ovladatelnost, zvuk, Led světla. Nepotěšily vibrace, hučení v přilbě...
Motorku bych doporučil pro - Pro občasné cestovatele a zároveň příležitostné střelce
Doplňky na motorce - Nosič Givi + topcase Givi Maxia V56, boční brašny, padáky SW Motech, led blinkry, plexi Givi,
Recenze
Najel jsem na ní celkem 13 tisíc km, to už se dá trošku zhodnotit. S odstupem ji už vidím víc kriticky... když jsem ji měl, hledal jsem na ní spíš to dobré :o)
Motor
Je silný odspodu, na tento objem opravdu dost, střed taky dobrý, vršek mi přišel slabší, moc sem ho proto netočil. Pro představu - při srovnání akcelerace v různých režimech s CB 1000 R byla sice pomalejší, ale jen o trochu. Má docela hrubý chod, vibrace tam jsou, hlavně při plném plynu. Kratší vyjížďky OK, ale na delších cestách byly otravné. I když se reakce na plyn oproti prvním MT-09 zlepšila, pořád po prvotním přidání cuká. Ale zvykl jsem si, pak mi to už ani nepřišlo. Málo žrala, něco přes 4 litry. Dobře poskládaná převodovka, první kvalty kratší, šestka naopak delší, než u srovnatelných 4-válů. U těchto prvních kousků (2015) trošku rachotí rozvoďák díky nevhodné konstrukci napínáku, dá se zdarma vyměnit u Yamahy za vychytanější verzi (kdyby měl někdo zájem o podrobnosti, napište...).
Podvozek
V sérii na můj vkus hodně tvrdý, dá se poštelovat, ale úplně doladit to nejde. Předek je málo zatížený, dost odskakuje. Větší změkčení jde už na úkor přesnosti v zatáčkách. Celá motorka je vysoká a dost krátká, takže je živá až moc. V pomalých rychlostech OK, ale ve větších je cítit trochu nestabilita. Origo gumy Dunlop nic moc, po sjetí jsem dal Metzeler Roadtec 01, ty byly pocitově o hodně lepší.
Elektronika
Má obyč ABS i kontrolu trakce. Ta je vypínatelná, jinak jen jeden stupeň (2015). Obojí mě dost často zachránilo, je funkční, stačí. Má jízdní módy, standard OK, A dost cuká, B je nuda.
Cestování
Jízdní pozice je akorát. Ani záchod, ani přehnaně sportovní. Často kritizované sedlo mi vyhovovalo, prdel nebolela ani po 1000 km za den. Asi jsou lepší motorky na delší cesty, ale Tracer je v pohodě. Nepodařilo se mi doladit plexi. Celkem jsem zkusil 3 a nic nebylo OK. Asi by to chtělo něco vysokého, ale to se mi nelíbilo... Má zásuvku, ale lepší by byla s USB, ta cigaretová vyskakovala a i redukce na USB mi cestou vypadla...
Závěrem bych řekl, že Tracer je skvělá univerzální motorka, co mě hodně bavila. Nechtěl jsem se jí zbavovat, k prodeji došlo spíš souhrou náhod. Ale z mého pohledu měla prostě i nějaké mouchy, které by stroj za 280 tisíc mít neměl.
Máš pěknou motorku . Posílám 10
Krásná mašina, přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dělá jenom radost
Sehr gut!