Za slušný peníze, luxusní spotřeba a pohodlí.
Motorka koupena od inzerát
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Už mám doma stejnou ale rok 2008, takže motorku znám. Ale stručne. Pohodlná, měkká, snese i nějáký to lehké projetí MX trati :D Výkon 8,1 kW kvůli absenci chlazení kapalinou, pouze vzducháč.
Motorku bych doporučil pro - Pro kluky i holky s řidičákem na A1. Klidnější motorka.
Doplňky na motorce - Blastery od Acerbis (plastové). Nosič kufru Suzuki a kufr GIVI.
Recenze
Myslím, že za ty peníze je to jediná levnější varianta oproti Yamaze WR 125 X, kde ceny bazarových kusů začínají na hranici ceny Nové téhle Suzuki DR 125 SM. Motorka dobře svítí, bliká i jede. V zatáčkách se dá dost klopit. Občas klopím víc než kluci na NSRku a CBRku :DD Ale stejně mi zbývají cca 1cm poserproužků na obou stranách. Má to jednoduchý ale hezký budík. Ocenil bych otáčkoměr, ale zas to není sport, tkaže to tolik nevadí. Je to stříkačka! Motorka doopravdy papá mezi 2,5-3l/100km ! Vážně! Ujel jsem 302 KM bez rozsvícení rezervy. Cože je 7 litrů a rezerva je další 2. Nádrž tedy celkem na 9l. Bězně ujedete přes 300 na naádrž řekl bych kliděn i 340 a víc, když se nebojíte jezdit dlouho s hladovým okem. Motorka je hezky měkká. Na skákání to už moc není (rebeloval jsem s tím na MX trati :D). Ale na polňačky a průjezd terénem se to dá! Maximální rychlost je 100Km/h ale jen když nefouká vítr a je dobrá silnice :) Jinak cestovka 80-90 pohoda. Díky slabšímu výkonu je těžší udělat wheelie, ale jde to. Chce to delší trénink. Je to prostě ideální motorka pro studenta. "Nic" nežere, dá se stím jet i ve dvou vcelku dobře. Kufr přimontovat lze také. A výkon sice není nejvetší, ale stačí. Jezdím s klukama, kteří mají NSR a CBR a když za to vyloženě nevezmou, tak jim stačím :) Proto radši jezdím první :D
Zatím jsem nesháněl. Nechávám si dělat pravidelný servis u nás v Benátkách nad Jizerou v Suzuki Dvořák.
Zdarec jen se chci zeptat kde sháníš náhradní díly?