Moje první nejaponská motorka v garáži, pokud pominu Husaberga 501 FE, se kterým jsem se před nějakými 13ti lety víc natrápil, než zajezdil.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Někdo hodně dá na první dojem a to platilo i u mně při výběru nového stroje. Aprilka mě okouzlila pěkným designem, krásným zvukem i s origo. výfuky, které jsem stejně po týdnu vyměnil za Arrowy :-) a hlavně jízdním projevem. Takže i na druhý dojem bych po ní stejně sáhl.
Motorku bych doporučil pro - Doporučuji všem, kteří si rádi zablbnou na zamotaných okreskách.
Doplňky na motorce - Výfuky Arrow - specially developed for Aprilia , diodové blinkry, držák RZ Evotech s led osvětlením
Recenze
Po třech týdnech máme najeto cca 1000 km. Začátky kolem komína, po přihlášení to vypuklo naplno. Hořice, Železný Brod a dvakrát jízdy veřejnosti na trati ve Vysokém Mýtě.
Co napsat, no supersport to není, a to snad ani nikdo nečeká. V zatáčkách se cítí jako ryba ve vodě, je hezky ovladatelná, na výjezdech z vracáků musíš dávat pozor na dávkování plynu, hlavě na režim S. Už mě párkrát pěkně nakopala prdel, ale pokaždé jsem to ustál Rovné úseky tak zábavné nejsou, maximálka omezena na 221 km/h. Pokud pošoupneš prdel a schováš se za miništítek, tak ti to i při vyšším posedu hlavu neutrhne.
Jedinné minus je ta malá nádřž, o které se píše snad v každém článku o Dorsoduru. To jsem ale věděl, než jsem si jí koupil a i tak mě už nechala v nějaké diře bez pumpy. Proto od té doby vždy doma před vyjížďkou dotankovat do plna a hlídat kilometry
Dobrej funbike ale Honda to není
Ta brava je rozhodne hodne zajimava! Taky jsem o ni premyslel, ale je jich hodne malo tady v tom provedeni. Jinak se divam, ze na origo drzak spz jsi se taky nemohl divat
Pěkná, pěkná, pěkná ...
Jasných 10b. Užívej tu srandu na okrskách...
Italy moc nemusím, ale hlavně že ty jsi spokojený . Tak hodnotím jen vzhled. Super