Koukal jsem po ní už dlouho a líbila se mi už když jsem kdysi jezdíval na Honda CBR600RR. Po menší přestávce s motorkařením, jsem zvolil tento model.
Chvilku jsem byl na pochybách, přece jen lehkonohá CBR 600 RR v porobnání s VFR je obrovský váhový roz
Motorka koupena od Ároš (Radostín nad Oslavou) - Super, jednání, výborný přístup... děkuji za koupi
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 954RR Fireblade: Nakonec jsem volil pohodlí a klidnější jízdu pro dva.
První dojmy - Oproti Honda CBR 600 RR - je hned na první sednutí poznat ten váhový rozdíl. Ale s Hondou se jezdí dobře ať je to jakýkoliv typ. A tohle byla láska na první pohled. Srovnávat s Yamaha FZ6 Fazer moc srovnávat nemohu(protože je to dlouho co jsem jí jel a neměl jsem ji natolik dlouho, aby mi nějak zůstala v paměti)
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil zkušenějším motorkářům, kteří vědí co od motorky chtějí. Zatvrzelí supersportaři si asi s touto motorkou nikdy neporozumí. Já sám jsem si musel v hlavně několikrát v hlavě zopakovat proč jsem volil tuto motorku. A dnes dokážu s čistým svědomím říct, že tato motorka dokáže splnit mé sportovní ambice stejně jako supersport s bonusem pohodlnějšího cestování.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti Oxford, Kufr Givi, Racingové zalamovací páčky, červené plexi, krovka na sedadlo spolujezdce,
nyní čiré plexi,
výfuky G.P.R.,
odstraněny stupačky spolujezdce a madla a nakonec nová lehká lithiová baterka
Průměrná spotřeba - 6.88889 l/100km
Recenze
Chtěl jsem svižnou motorku, se kterou se bude dobře cestovat i ve dvou a snad jsem ji koupil. První dojmy byly super. Honda prostě umí dělat dobré motorky. Nejsou to motorky ničím vyjímečné, nepraští vás do nosu uhrančivý výkon motoru, super nízká váha, mega sportovní zaměření. To prostě Honda není - Honda ať jakýkoliv typ motorky je přátelská motorka. Motorka, která jako komplet se řídí dobře a rychle se na ní zvyká. A stejně i přes vyšší váhu na mě zapůsobila Honda VFR 800 Vtec.
Brzdy se mi zdály slabší oproti CBR600RR, ale po pár tisíci km si člověk zvykne, že má člověk asi 50kg navíc. A na druhou stranu na duální brzdy se dá zvyknout rychle a to, že motorka i pod brzdami jde do náklonu je příjemný bonus. Postupně člověk při přechodu z CBR brzdám věřit více protože ta motorka brzdí dostatečně, jen prostě sebou vezete více váhy.
Motor je pro mě naprosto perfektní. Motorka jede od spoda, kde se nachází většinu doby běžného ježdění. Po sepnutí ventilů přichází úsměv, který trvá až k omezovači. VFRka se od 6.800 otáček promění v motorku, která se vám ani nezdá, že sebou veze tolik váhy. Pokud držíte motorku nad 7 tisíci, tak se vám na okruhu dostaví velmi příjemného sportovního svezení. A opravdu zjistíte, že motorově pro normálního jezdce, který nemá ambice honit časy na okruhu ta motorka je dostačující.
Motorka se podle mě cítí opravdu nejlépe u sportovnější jízdy na běžných silnicích. Naopak, když motorku požívám jako dopravní prostředek do práce, tak ve městě se moc necítí. Váha je znát při popojíždění, motorka dost topí. Nejlépe na běžné silnice mimo město.
Cestování na delší vzdálenosti nemám vyzkoušeno, ale 700km za den nebyl problém.
Čučim jak klacek z bahna , dals na ní koleno. Jsem posera, mám ji už od roku 2009 a ještě jsem si kolenem nešoup Pěkný fotečky z letiště. Je to z Tchořovic, že?
Děkuji za poklonu, tohle slyším moc rád. Zadní světlo z wemoto.cz (homologované)
Jedna z nejhezčích VFR !
Kde jsi sehnal to zadní světlo s čirými blinkry ?
Krásavica a vymazlená