Vlastník | Hoždy | |
---|---|---|
Vloženo | 25.8.2015 | |
Aktualizováno | 25.8.2015 | |
Zobrazeno | 2 046x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | Hoždy | |
---|---|---|
Vloženo | 25.8.2015 | |
Aktualizováno | 25.8.2015 | |
Zobrazeno | 2 046x |
SojkinXR6R nová reakce na moto více jak po roce: Co se týče spotřeby tak je max. o 1/4 nižší jako u konkurenčních 2t z téže doby, což bych bral jako stejná. Z MX jsem úplně přešel na enduro. Dá se s tím parádně jezdit i těžké až "trialové" pasáže. O proti 2T je nevýhoda v obratnosti (např. mezi stromy) ale v přímce bych řekl že lepší, také rozjezdy do prudkých výjezdů se mi zdají jakoby jednodušší díky více zatíženému přednímu kolu. Řidič si jen přenáší váhu na zadek což je mnohem snadnější než z místa se vyhoupnout a zatížit předek. Až budu kupovat novou - půjdu o5 do 4t (možná 350) nebo 450. Ještě si nejsem jistej co bude lepší.
Spotřeba benzínu je sotva poloviční! 4T má lepší spodní a střední spectrum otáček poznat je to hlavně když je potřeba rychlé akcelerace ze zatáčky na skok. A především co se mi moc líbí je brždění motorem. Na mx trati tě tak neunaví jako 2T se kterou máš plné ruce práce. V lese kde bude mnoho trialových sekcí počítám že na tom bude 4T o něco hůře, ale nechám se překvapit.
Pěknej kousek OFF kolego :) A ještě nějaké jiné výhody oproti 2T, kromě té ortodoxní s mixováním benzínu ? :)
Ať slouží s úsměvem :)