Krásná, černá, malá a zatraceně rychlá. Výfuk ixil ji dělá krásný zvuk. Má nalítáno 16k, vice méně bez jediného škrábance.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 1000R: Nakonec jsem chtěl sportovní motorku
První dojmy - Byl jsem pro ni v Opavě. První svezení, bylo hned na místě a okamžitě jsem věděl, že ji musím mít. Po domluvě jsem si ji hned odvezl a po ose jel domů, ke Zlínu. A tak jsme spolu ujeli prvních pár km. Od té doby jsem beznadějně zamilován!!
Motorku bych doporučil pro - pro všechny :)
Doplňky na motorce - Ixil laďák (pouze koncovka), padáky na řidítkách ve zlaté barvě a padáky na rámu v černé barvě značku vám ovšem nepovím
Recenze
Proč sem si ji vybral?
Původně jsem koukal pro velkém naháči od Hondy, ano mám na mysli CB 1000R, i když by se jetá motorka do mé cenové hladiny vlezla, nějak sem se bál stavu, v jakém by byla. O GSX-R jsem snil více méně celý život, jelikož mam 190 cm, podle všemožných testů se jedná o jedinou motorku, na kterou se v klidu poskládám /ano, je tomu tak/. Začal jsem brouzdat, podmínky byly jasné. K8 a výš, naběháno do 20k, cenovka do 140. Asi po 14dnech hledání, jsem narazil na tento kousek a upřímně sem se do něj zamiloval. Ještě jsem pokukoval po bílo modré variantě, ovšem ta byla na laminátech a tak karta padla sem a jeli jsem se s taťkou podívat na tuhle moji krásku. Po asi dvou hodinovém obcházení a hledání drobností jsem si plácli a já si ji dovezl hned ten den domů
Moje zkušenosti?
Mam nalítáno asi 1000km, takže zkušenosti berte z lehkou rezervou.
Jízda je velice komfortní a pohodlná, samozřejmě je to sportovní motorka, takže nemůžete čekat, že na ní uletíte na zátah 400km. Docela mě překvapilo, že z ní nebolí ruce, což bych nečekal na sportovní motorce. Podvozek je samo, tvrdší, takže na nějaké klasicky rozmlácené cestě druhé třídy, to není žádná hitparáda, ale přežít se to dá. Dost pomáhá i tlumič řízení a přepínání map zapalování, kdy na takové cestě zapnete mapu B. nebo C a vyvarujete se trhání plynu, když vám motorka někde nadskočí.
Pokud se podíváme na motor, tak zde nemám nejmenší výhrady, ano jede trošičku míň než 636 zx6r, ale co ztrácí na výkonu dohání na podvozku, který je na této lásce opravdu parádní, krásně drží stopu, hezky a předvídatelně padá do zatáčky atd. Brzdy jsou hezky jedovaté, ale skvěle se dávkují, hned první den jsem nedostal přednost a docela prudce jsem musel brzdit. Brzdy to skvěle ustály a já bezpečně stál na místě.
Spolujezdec na mojí krásce nemá kde sedět, jelikož nemá sedátko ani stupačky pro batůžky. Co se týče úložného prostoru, úplně v pohodě tam dáte lékárničku, peněženku a když se budete snažit tak i gumové medvídky :D.
Spotřeba je... no prostě spotřeba je, zhruba na nádrž ujedu nějakých 230-250km. Což není zase tak strašný.
Je to láska <3
Po tehle se mi fakt styska.. Byla to uzasna masina!! To najedes dost km na nadrz..
Rozkošná ďáblice s tou zlatou
Děkuji moc! tvá je též úžasná Zvolil jsi rozhodně dobře Navíc ixil má neskutečný zvuk! Takže jen šťastné km a spoustu zábavy!
jo to je stroj tu bych rád po té K4 :)
moc krásná