Litrový čtyřválec s krátkým rozvorem kol a skvělými brzdami věstí krásné svezení. A co se týče barvy! Jsem všude dobře vidět.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Benelli TNT 1130: Dostupnost servisu a cena.
Ducati Monster S4R: Trochu malá, ale zvuk je jedinečný. Doufám, že to vylepším na Hondě Ixilem!
První dojmy - Po přesednutí ze 600 na dospělou motorku se jen těžko dá vyjadřovat bez emocí. S ovladatelností jsem velice spokojený. Za plynem jde rychle, hladce až někdy s pocitem, že tam není strop. Jen 50km/h jí prostě nesvědčí a má pořád touhu jet co to dá.
Motorku bych doporučil pro - No pro mou maličkost! :)
Doplňky na motorce - padáky Womet Tech, přední karbonový blatník, led blinkry a držák spz Barracuda
Recenze
Honda CB 1000 R mi padla do oka už dávno. Vždy se mi líbili klasický naháče. Pěkně velkej motor a trocha chromu k tomu "to se nikdy neokouká"! Ale design CBéčka a po pár kilometrech v sedle jsem se zakoukal do této Hondy a už následoval výběr a koupě.
Jízda je téměř bez chyby což už napovídá značka "Honda", ovladatelnost je skvělá. Zatáčky projíždí s hladkostí. Což je někdy i na škodu. Jezdec v sedle CBéčka necítí tolik emocí jako v sedle nějaké italky "třeba Monstera či MV Augusty Brutal".
Tím ale nechci říct, že to je nuda. Z CBéčka jsem nadšený a užívám si každý kilometr v sedle. Jízda v obci je horší při jízdě v 50 Km/h to není úplně plynulé a je potřeba jet trochu rychleji. Ale co, vždyť ten motor není stavěný na ježdění do práce.
Vlastním také jeden kousek,Ta Tvoje je fakt pěkná,souhlas co o ni píšeš.
Nádhera
Prostě Repsol, pecka neskutečná
Moc pěknej kousek...