Supersportovní 600 z let 80-tých, relativně výkonná s nedostačujícím podvozkem a brzdami.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Peklo stroj..., kdo nejel na starém "supersportu" nepochopí
Motorku bych doporučil pro - Fandovi starých biků, už pár let jsem žádnou nepotkal
Doplňky na motorce - Hodinky z Čínského e-shopu za 30 korun na řídítkách,
na palubce čas bohužel není.
Recenze
Jízda - super! zážítek - zatočí to konečně nebo ne? mám brzdit už teď nebo se to hecne a do té zatáčky se to vleze :D
Motor - táhne nádherně (teda pokud zrovna funguje...), ale zbytek motorky už je trochu pozadu. V nízkých otáčkách trochu ucukané, mezi 5-6 tis. je mezera výkonu a pak už je to jedno...
Do zatáčky se tomu nechce, v případě, že už se to podaří přemluvit pak se motorka v zatáčce kroutí (obzvlášť je to znát na dlouhých zatáčkách).
Brzdy nebrzdí, když už brzdí je třeba dát pozor na předek, kde je už od nové motorky nedobře fungující Antidiving system - což je podivná záležitost která přitvrdí motorku, když to člověk nejméně potřebuje (např. roleta před křižovatkou)...
Zadní brzda poměrně rychle blokuje kolo
Zvuk - dobové MIVV mají docela solidní zvuk a po opravě výfukového vedení už se dá jet bez obavy ze sankcí za zvukový doprovod. Do cca 5 tis. otáček relativně normální projev, do 7 už je motorka dost slyšet a pak už hluk přechází do poměrně výrazného "ryku".
Pohodlí, žádný...(mám 190 a těžko se na to skládám), fučí do helmy, ruce u sebe, sedlo tvrdé, nádrž tlačí do...no do míst kde má tlačit maximálně manželka...
Příčná nerovnost znamená nejdříve ránu do rukou, pak do koulí a nakonec vyhození ze sedla :D
Spolujezdec - dle vyjádření spolujezdce, že s tímhle jezdit odmítá soudím, že nic moc. Malá plocha sedla, nic moc madlo a bídná opora.
Úložný prostor je miminální - něco málo pod sedlem spolujezdce ve dvou malých šuplíčkách, Pod sedlo jezdce se vejdou tak max. pojistky.
Spotřeba - cca 8-9 litrů (poslední dobou spíš 10).
Servis a poruchy - celkově jedna velká porucha... od chlazení (prasklé oba chladiče), přes elektriku (světlo, klakson, teď naposledy startér) až po špatné startování (viz. edit 1) a praskající šrouby (stáří).
edit 1)
12/2015 - zjištěn špatně nastavený rozvod motoru, zároveň poškozená vložka válce (nechal jsem vyrobit nové - origo už nejsou k sehnání)
Moto dávám pomalu dohromady - původní výfuky, oprava hlavy včetně komplet nových ventilů, těsnění vršku motoru (teď teče pro jistotu dole), chystám celkové GO motoru a opravu kapot. Pak se uvidí co dál : D
edit 2)
10.3.2016 - Stroj znovuzrozen! stav Km při startu do nového života 57.730.
Teď už to jen zajet a může se lítat : ) Tímto díky 2MMotorsport
- nové vložky válců + opravená ložiska na spodku motoru
- nový rozvod řetízek
- nový startér
- nový olejový chladič
- komplet přetěsněno
- opravená přední brzda + nové desky
- oprava elektro svazku (asi budu shánět nový)
- oprava pojistkové skříně
- nová zrcátka
- opraveno čidlo stojánku
- atd. ...atd...atd...
edit 3)
- centrální stojan
- těsnění přírub svodů u hlavy
- nové výfukové vedení
- nová střeva karburátorů (sada pro "vyšší výkon" je levnější než Kawasaki originál)
teď už jen drobnosti okolo : ) (sem tam jiný šroubek, sem tam zalomený šroubek, chybějící krycí gumička...)
Jízda na tomhle stroji vzhledem ke kvalitě silnic Středočeského kraje je dost náročná, motorka dá pocítit každý hrbol a 300 km za den už docela bolí.
pěkná nejlepší jsou doplňky na motorce
Toto byla moje první "Japonka". Klasika, která mě nikdy nezklamala. Samozřejmě 10 b.
parádní stroj ...
10b za stroj a hlavně to nadšení