renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 600 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kachnynho
Vloženo 23.8.2015
Aktualizováno 26.5.2019
Zobrazeno 1 452x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Supersportovní 600 z let 80-tých, relativně výkonná s nedostačujícím podvozkem a brzdami.

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Peklo stroj..., kdo nejel na starém "supersportu" nepochopí

Motorku bych doporučil pro - Fandovi starých biků, už pár let jsem žádnou nepotkal

Doplňky na motorce - Hodinky z Čínského e-shopu za 30 korun na řídítkách,
na palubce čas bohužel není.

Recenze

Jízda - super! zážítek - zatočí to konečně nebo ne? mám brzdit už teď nebo se to hecne a do té zatáčky se to vleze :D

Motor - táhne nádherně (teda pokud zrovna funguje...), ale zbytek motorky už je trochu pozadu. V nízkých otáčkách trochu ucukané, mezi 5-6 tis. je mezera výkonu a pak už je to jedno...
Do zatáčky se tomu nechce, v případě, že už se to podaří přemluvit pak se motorka v zatáčce kroutí (obzvlášť je to znát na dlouhých zatáčkách).
Brzdy nebrzdí, když už brzdí je třeba dát pozor na předek, kde je už od nové motorky nedobře fungující Antidiving system - což je podivná záležitost která přitvrdí motorku, když to člověk nejméně potřebuje (např. roleta před křižovatkou)...
Zadní brzda poměrně rychle blokuje kolo

Zvuk - dobové MIVV mají docela solidní zvuk a po opravě výfukového vedení už se dá jet bez obavy ze sankcí za zvukový doprovod. Do cca 5 tis. otáček relativně normální projev, do 7 už je motorka dost slyšet a pak už hluk přechází do poměrně výrazného "ryku".

Pohodlí, žádný...(mám 190 a těžko se na to skládám), fučí do helmy, ruce u sebe, sedlo tvrdé, nádrž tlačí do...no do míst kde má tlačit maximálně manželka...
Příčná nerovnost znamená nejdříve ránu do rukou, pak do koulí a nakonec vyhození ze sedla :D
Spolujezdec - dle vyjádření spolujezdce, že s tímhle jezdit odmítá soudím, že nic moc. Malá plocha sedla, nic moc madlo a bídná opora.

Úložný prostor je miminální - něco málo pod sedlem spolujezdce ve dvou malých šuplíčkách, Pod sedlo jezdce se vejdou tak max. pojistky.

Spotřeba - cca 8-9 litrů (poslední dobou spíš 10).

Servis a poruchy - celkově jedna velká porucha... od chlazení (prasklé oba chladiče), přes elektriku (světlo, klakson, teď naposledy startér) až po špatné startování (viz. edit 1) a praskající šrouby (stáří).

edit 1)
12/2015 - zjištěn špatně nastavený rozvod motoru, zároveň poškozená vložka válce (nechal jsem vyrobit nové - origo už nejsou k sehnání)

Moto dávám pomalu dohromady - původní výfuky, oprava hlavy včetně komplet nových ventilů, těsnění vršku motoru (teď teče pro jistotu dole), chystám celkové GO motoru a opravu kapot. Pak se uvidí co dál : D

edit 2)
10.3.2016 - Stroj znovuzrozen! stav Km při startu do nového života 57.730.
Teď už to jen zajet a může se lítat : ) Tímto díky 2MMotorsport
- nové vložky válců + opravená ložiska na spodku motoru
- nový rozvod řetízek
- nový startér
- nový olejový chladič
- komplet přetěsněno
- opravená přední brzda + nové desky
- oprava elektro svazku (asi budu shánět nový)
- oprava pojistkové skříně
- nová zrcátka
- opraveno čidlo stojánku
- atd. ...atd...atd...

edit 3)
- centrální stojan
- těsnění přírub svodů u hlavy
- nové výfukové vedení
- nová střeva karburátorů (sada pro "vyšší výkon" je levnější než Kawasaki originál)

teď už jen drobnosti okolo : ) (sem tam jiný šroubek, sem tam zalomený šroubek, chybějící krycí gumička...)

Jízda na tomhle stroji vzhledem ke kvalitě silnic Středočeského kraje je dost náročná, motorka dá pocítit každý hrbol a 300 km za den už docela bolí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Thunder
Thunder napsal 28.12.15 v 16:34 10b.

pěkná nejlepší jsou doplňky na motorce

3neczak
3neczak napsal 26.08.15 v 07:40 10b.

Toto byla moje první "Japonka". Klasika, která mě nikdy nezklamala. Samozřejmě 10 b.

p.epanica
p.epanica napsal 24.08.15 v 21:43 10b.

parádní stroj ...

PajaZR
PajaZR napsal 24.08.15 v 13:58 10b.

10b za stroj a hlavně to nadšení

Více komentářů



TOPlist