renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Popkos
Vloženo 23.8.2015
Aktualizováno 20.3.2016
Zobrazeno 982x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Řadovej čtyřválec zabalenej ve slušivym agresivním oblečku

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 954RR Fireblade: Srdce mě k ní táhlo, ale momentálně nebyla žádná pěkná k sehnání a chtěl jsem zkusit naháče.

První dojmy - Jede to jak svině.. Asi první věc, co mi projela hlavou. Oproti SV je to výkonem úplně jinde.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkovi bych jí asi nedoporučoval díky její vyšší hmotnosti ( 220 kg ) a i výkonu. 81 kW není zrovna málo, obzvlášť pro začátečníka, ale pokud to má v hlavě srovnané, tak proč ne.

Doplňky na motorce - Výfuk Viper ( karbon / nerez), Rizoma gripy, zrcátka na koncích řidítek, větrný štítek, krovka místo sedla, tail tidy, pancéř. hadice.

Recenze

Chtěl jsem změnu, SV už mě tolik nebralo. Chtěl jsem zkusit něco úplně jinýho, takže inline 4-cyl zabalenej v nakedu.. V mý peněžní kompetenci tam byly klasiky jako Hornet, FZ6 apod, což jsem nechtěl, takže jediná možná volba tam byl ten Zed a docela mi sedl. Motorka je celkově mnohem tužší jak SV, ale na dírách zase o dost nepříjemnější. Na předních tlumičích jsou přidány štelováky předpětí a je možné, že někdo předtím mohl měnit i obsah tlumičů, těžko říct. Tím samozřejmě nechci svalovat SV, furt to je hodně schopná motorka se schopnym podvozkem a stejně nejsem takovej střelec, abych poznal, v čem je tenhle podvozek lepší od tamtoho. Přivezl sem to obutý na nejetejch Supercorsách BSB z roku 2011.. Na moje ježdění bych řekl trochu overpowered guma, ale proč ne.. Vyhazovat jí nebudu. Jediný, co mě u SV sralo byly brzdy. Zed má stejný dvoupístky jako SV, ale kupodivu to funguje nějak líp.. u SV jsem dělal celkovou repasi a furt to nebylo ono, tady jsem to akorát vyčistil, dal nový desky a je to o něčem jiném. Na 4-cyl je to docela vibrátor, hlavně kolem 5-6 tisíc, to je takový specifický pásmo, což ale dodává motorce jistý charakter, který u většiny 4-cyl chybí. Přivezl jsem to se širšíma řidítkama, Rizoma gripy, závažíčka, držák řidítek.
Zakoupil jsem nový výfuk Viper, a zvuk je opravdu super.
Minulou sezónu sem stihl najet jen něco málo přes 2 tisíce na Zedovi, takže určitě během příští sezóny nasbírám více poznatků s motorkou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist