Splnuje vsechno co clovek od Ciny ceka.
První dojmy - Koupeno na zkousku ke stavajicim moto. Po skvelych cca 300km na Honde XR 250 v zahranici jsem chtel vedet jestli ma smysl porizovat si male supermoto na Ceske silnice. Jasne, je to Cinskej strep co se s Japoncem neda moc srovnavat ale lepsi nez dat 100000,- za CRM 250 a potom toho litovat...
Motorku bych doporučil pro - Asi pro nekoho kdo s moto zacina a moc od toho neceka nebo pro nekoho kdo travi cas radsi v dilne nez na ceste :)
Doplňky na motorce - Riditka, spojka TRW a dalsi budu postupne pridavat
Recenze
Zatim najeto jen par set km a zatim to jede, obcas neco upadne ale s tim se u ciny musi pocitat.
Jezdit se na tom da, brzdy celkem ujdou, podvozek taky neni az takova tragedie i kdyz na hodne spatne ceste je to celkem sranda udrzet rovne. Vykon 12kW neni nic moc ale staci na cestovni rychlost 100km/h uplne vsude. Max rychlost je asi 130km/h takze predjet kamion neni zrovna lehke.
Mimo upadanych veci zavady zase tak strasne nejsou. Netesnici pasky na hadicich chlazeni, lozizka v zadnim kole, loziska v krku rizeni a povolene draty v kolech.
Trochu zahada je ze neutral jde zaradit jenom za jizdy ale po zastaveni uz ne. V zimne rozhodim motor a uvidime kde je problem.
Je to rok 2009 takze by vsechny Cinske problemy mely byt odstraneny ale vypada to ze na to vsichni kaslali protoze se to stale jeste rozpada. Uz mi upadlo zadni svetlo i s drzakem a spz (asi nejsem prvni protoze tam je cca 1cm siroky svar), zadni brzdovy trmen a par sroubku... Cekam co upadne priste lol
Teoreticky by se na tom dalo jezdit bez nejakych uprav ale moto jsem kupoval na hrani (kdybych chtel jen jezdit asi bych Cinu nebral lol)
Zatim probehla vymena Cinskych pneu za Heidenau K66 a hned se jezdi lepe. Na suchu v pohode na stupacku, v terenu taky parada a na mokru a snehu jeste uvidime.
Puvodni gumy vypadaly jako nove i po 10000km ale jezdit na tom neslo tak uvidime jak dlouho vydrzi tyhle.
Jako u kazde Yuki 250 klouzala spojka, po vyndani rozlepovaciho krouzku se to zlepsilo ale porad to nebylo ono takze ted spojka nahrazena alternativou od TRW.
Tady bych rad podekoval berry78 za jeho tema na mistnim foru kde uvedl spoustu uzitecnych informaci. Diky.
Par dalsich uprav uz se chysta ale nejak neni cas haha
Chci koupit jine ovladace svetel a blinkru protoze tohle se vazne neda pouzivat. Blinkry se nevypinaji zmacknutim jako u kazde normalni moto ale posunutim prepinace do stredni polohy kterou proste nejde trefit takze po kazde krizovatce se musi par set metru ladit a jeste ke vsemu kontrolka vubec neni videt... Bych chtel videt vola co to vymyslel...
Doufam ze se vsechny zavady ukazou do zimy abych mel cas to poskladat a pripravit na jaro
Omlouvam se ze nepisu hacky ani carky. USA computer...
Pěkná Yukina ..ať už ti dělá jen radost a potěšil jsi mě že můj výzkum ohledně spojky pomohl i někomu dalšímu
Yuki je typické homomoto. Každý kdo si koupí Yuki jde po smrti rovnou do nebe, protože peklo si prožil už na zemi. Kdo má zájem jezdit jinam než do servisu, ten si nikdy Yuki nekoupí. Jako doplněk doporučuji dvě růžový dilda místo heftů. Dám ti za ní 4 body.
Teda Yukám po přečtení, že původní TR 125-200 z jiný fabriky proti novější 250ce ouplná pohoda
Body jsou za recenzi. Ahoj, a raději - kolama dolů!
JJ v Australii jsem byl pul roku, par mesicu na NZ a asi to ve me zustalo lol
ted vazne, blbej Macbook