Po ČZ 175 Sport to byla veliká změna. Nějaký kutil ji předělával na Enduro tak jsem to pomalu vracel do originálu.
První dojmy - Předchozí ČZ-ta jezdila stěží 105 a MZ lítá 130 km/hod. Neskutečné rozjezdy, nemusí se nic doštelovávat, žádný předstih a odtrh. Elektronika mi připadala nerozštělovatelná. Spojka vydržela neuvěřitelné útrapy a neojel jsem ji :-). Spotřeba dobrá na to, že jezdila pořád na 5000 otáček tj. pořád na 80% max otáček.
Recenze
Po 175-ce člověk v té době volil buď Jawu 350 nebo MZ 250. MZ měla lepší pověst. Sem tam se musela po hodně tisících kilometrech udělat klika (to je holt nevýhoda oleje v benzínu), ale jinak se jen lil benzín a jezdilo se. Spojka byla při rozjezdech prakticky pořád v permanenci (znělo to jako když jede motorka v automatu), ale vydržela . Dalo docela jet i ve dvou. Jedinou nevýhodou byl trochu smrádek, třeba při stání v koloně. MZ 251 má opravdu velikou hlavu která vždy vše bezpečně uchladila. S kufrem a větší maskou a třeba i s krytama rukojetí je to do začátku super moto.
Jako dorostenec jsem po ni vždy toužil, je to krásná klasika.
10bodú
to je nezapomenutelna klasika
vypada zachovale a krasna cervena barva.
10 bodu