No tak tenhle zápis do deníku by měl být krví...
Motorka jede jako víno, je čerstvě po štelovacím servisu u Motopete a poslední co chybí je nový olej.
Inu vše mám nakoupeno, olej, filtr, vanička na olej připravená, alobal kolem výfuku a už to teče... A znajdnou CINK, CINK a ve vaničce leží dva kousky železa a najednou jim přibude ještě třetí prcek do trojky... NTPČ, to nebude normální...
Takže telefon k uchu, asi jsou to pružiny ze spojky, na půlkroužky z ventilů (který sem podezíral já, byly čerstvě po servisu) je to moc velký.. tlouška pružinovkyy cca 3,5mm
Chvíle googlení a jsou to pružiny ze spojky, specifikum APTC spojky u S2R, konkrétně ty mezi dvojhmotou ozubenýho kola a košem spojky. Už v roce 2007 byly první problémy s motorama z roku 05, co najely třeba 2000km, takže mě se to stalo až po 10 letech a 35tis.km.
Novej koš stojí 10tisíc, a to bez lamel a serepetiček, jen ten koš...navíc jsou tam zase ty problémové pružiny... sehnat jetou je tikající bomba, takže nepadá v úvahu...
Takže další googlení, a ejle, je to kompatibilní s osvědčenou spojkou z M620, 796 a novějších mokroušů, a ta stojí nová ... 9tisíc :) No nic moc rozdíl... Ale strandardní verzi bez pružin je možno koupit jetou a žádný problémy s ní nebudou... Takže naštěstí stačilo pár telefonů a sehnal jsem jetou za 3tisíce, ale lamely jsou skoro odpis, takže mě čeká ještě 4tis investice...
Děkuji panu Peterkovi z Motopete Deblín, i když je to věru svérázná postava, tak mě vždy poradil, pomohl a do jednoho dvou dní vrátil moto poladěné či v případě spojky vyměněné.
Takže spojka je snad navždy vyřešena a sezona je zachráněna :)
Výled do Španěl je za dveřmi. Hurá!
p.s. ještě jako bonus jsem zjistil, že jsem ojel Dunlop Qulaifier II za měsíc a 1000km, takže mě čeká reklamace u PneuAtlas.cz, ale po telefonu byli nadmíru ochotní, uvidíme...
Vlastník | MJ23 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.7.2015 | |
Aktualizováno | 6.9.2015 | |
Zobrazeno | 2 179x |