renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW G 650 Xmoto (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SpeedwayPaja
Vloženo 18.7.2015
Aktualizováno 18.7.2015
Zobrazeno 3 561x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Bávo pro puberťáky a divočáky, co si rádi zablbnou při každodenní cestě do práce (školy :) ), k vodě a zároveň se chtěj lišit od ostatních motardů, protože bávo je opravdu hodně výrazný a neokoukaný

První dojmy - Když jsem poprvé na YouTube, úplnou náhodou, zavadil o tenhle bajk, hned mně zaujal a začal jsem si shánět veškerý informace a názory majitelů. Dlouho jsem tenhle stroj přehlížel a nevěnoval jsem mu pozornost, byť jsem skalní fanda modrobílé vrtulky :) Po příjezdu k pánovi, od kterého jsem nakonec motorku koupil, jsem se hned po vyjetí garážovejch vrat (tuhle motorku jsem v ten moment viděl naživo poprvé) okamžitě zamiloval... Po zběžným okouknutí, jestli je vše oukej, jsem věděl, že tuhle motorku si ssebou vezu domů

Motorku bych doporučil pro - Mladý kluci a lidi co chtěj hravej stroj s neokoukaným vzhledem a nepotřebujou lítat 250

Recenze

Předem chci říct, že vetšina mejch dojmů se shoduje s většinou recenzí, takže v globále se odemně ten, kdo má o týhle mašině načteno, nic novýho nedoví :)
Po F650GS, který už jsem svejma choutkama tejral, otloukal atd...jsem se rozhod, že musím udělat radikální krok a obětovat pohodlí a univerzálnost GeSa a skočit do něčeho sportovního... Mezi kámošema jsem vždy říkal, že nejvíc by mně bavil motard, s tím motorem od Rotaxe co je v eFku, kterej sice není žádnej "překoňovanej silák" ale spolehlivost je přece taky rozhodující faktor :) ...to jsem eště zdaleka netušil, že takovej fakt existuje :)
Po prvních metrech jsem byl opravdu zaskočenej, z toho posezu, ke kterýmu vás mašina donutí. Jste nahrnutý na řidítkách a cejtíte se zprvu tak jakože nepřirozeně.Po pár kilákách ale zjistíte, že ten posez má něco do sebe a bajk máte skvěle pod kontrolou a výhled před motorku a na přední kolo je ničím nerušenej :)
hbitý převracení sem a tam a až skoro "Marquezovský" náklony v každý zatáčce se rychle stávaj samozřejmostí a skvělou zábavou.K motoru se nebudu nijak extra rozepisovat, protože to je obecně dost profláknutej agregát a dneska už podle mně kultovní Bavorská záležitost. Ale při váze okolo 150kg i tenhle "slušňák" předvádí slušný výkony a sbírá se opravdu moc pěkně. V kombinaci s laďákem, kterej tahle motorka podle mýho potřebuje jako prase drbání, vás žene kupředu nádhernej zvuk buchara a např. v městkým provozu to má efekt jak policejní majáky, protože když si po prostřední lajně vyšlápnete na kolonu ploužících se plechovkářů, všichni vám jdou z cesty, protože ten zvuk dopředu hlásí širokýmu okolí, že přijíždíte :) Tohle brko je rozhodně při městským ježdění stvořený k porušování předpisů, ale přece jen to chce už nějaký zkuženosti v provozu a rozhodně si člověk musí dávat majzla na řidiče aut, který přece jen v Čechách (oproti západním zemím rozhodně) maj tendece nás velmi často přehlížet a co hůř, dělat nám naschvály :( To ale víme všichni a není to nic novýho.
V terénu, to moc ozkoušený nemám, protože na hladkejch Danlopech nečekám zázraky.Nicméně polňačky a tak, to zvládá úplně v poho a lehkost stroje vám stále dává ten příjemnej pocit, že máte všecko under control :) Mám model se stupačkama pro spolujezdce (v základu tam nejsou mám pocit) ale rovnou řikám, že pro dva to fakt není :) po svezení 50ti kilový holky jsem zjistil, že TO TEDA NE! Jediný držadlo pro ní jste vy, protože na nákej nosič v zadu, nebo dokonce madla zapomeňte (vše je za příplatek a dle mýho to tam nemá co dělat) Další a podle mně největší nevýhoda jízdy ve dvou je při razantním brždění.Jelikož se nádrž nenachází před váma, ale pod váma, holka se v ten moment nemá o co opřít a nekompromisně vás hrne dopředu i svojí muší vahou a to je vážně dost nepříjemný a rychle vám to začne vadit. Vyjížďka ve dvou se stává otravnou posilovnou pro pilota, protože váha posádky je velmi často jen ve vašich rukách.A to doslova.Takže s babou tak maximálně někam volným tempem na zmrzku, nebo k vodě ;)
Jízda na větší vzdálenosti mě osobně problém nedělá, ale to je o přístupu a o názoru.Kdo má fajnovější zadnici, bude rychle nádavat, že na tom "prknu" místo sedla se nedá dlouho sedět. Na rýchlý přesuny po rovinkách taky zapomeňte, kvůli absenci byť jen minimálního štítku před váma a díky vysokýmu posezu, začíná od nákejch 140km/h pěkně fučet a to vzdorování větru vás dlouho bavit nebude.. Nicméně top speed jsem vyzkoušel, už proto abych pak nelhal klasickejm vyptávačům: Kolik to jede? :) digi budík mi v jeden moment ukázal 182km/h, což při předměřování cca o 7km/h dává 175...a to je na motarda myslím krásná hodnota. Nicméně na tohleto ta hračka není a já už to rozhodně znova zkoušet nemám důvod, už kvůli zbytečnýmu tejrání enginu.A až vás přelítne frajer na náký zalehávačce, zachovejte chladnou hlavu, jeďte si tu svou a pokud ho dotáhnete někde na světlech, tam přichází vaše chvíle.Pokud máte chuť si s ním zalaškovat, v zatáčkovitejch úsecích a v městským provozu to bude on, kdo bude koukat na vaše záda ;)
K brzdám jen v krátkosti- 4pístkovej Brembíno s velkým kotoučem na předku, funguje dle mýho skvěle a bajk zastaví na fleku a odlechčený zadní kolo se rychle stane běžnou záležitostí..Musím jen souhlasit s recenzema, že při brždění jde předek fakt dost hluboko, díky relativně měkýmu odpružení, ale i to je jen otázka zvyku a cviku...jo a spotřeba, kterou sice nějak moc nesleduju a sledovat nebudu, se hrubým odhadem pohybuje kolem 4-5ti litrů a to i při sportovním tempu.
Závěrem pro potěšení můžu říct, že motorka svým neokoukaným vzhledem zaujme a většina zastávek na kávu na pumpách se neobejde bez pozornosti a vyptávání..BTW holkám se to taky líbí! :) a spousta hlaviček se za váma při průjezdu městem otočí a i to člověku udělá radost :)
Takže za mě- jednoznačně to nejlepší, co jsem si mohl pro svůj styl ježdění vybrat a zároveň jsem zůstal věrnej svojí srdeční značce...
Všem vám přeju, spoustu zábavnejch, ale hlavně bezpečnejch kilometrů, ať jezdíte na čemkoli!!! A musím použít milionkrát zmíněnou pravdu- VŽDY MYSLETE ZA TY OSTATNÍ, protože to je podle mně minimálně 70% úspěchu k přežití v našem provozu.
Ahoj. Pavel, Pardubice












Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bledemon
bledemon napsal 28.06.17 v 18:13

tak musim opravit fakta o vyrobených kusech, v mém minulém příspěvku šlo o prodané kusy jen v německu. Celkově celosvětově vzniklo:
2692 ks xmoto
3899 ks xchallenge
6462 ks xcountry

mrq3684
mrq3684 napsal 21.12.15 v 09:11 9b.

Zajímavá mašina, jel jsem F650gs 2014 a nebylo to vůbec špatný. Jestli to jezdí podobně, tak na tom může bejt sranda. Ať tě baví!

bledemon
bledemon napsal 19.07.15 v 10:42

opět téma jednobuchy rotax Jediné neověřené info o výrobě v kymco je na wiki, údajně poslední motory do f650gs před ukončením a příchodem řady G tam.
Nyní už fakta:
Všech 786ks Xchallenge má rotax (výroba 2007-2008, pak jen výprodej)
Všech 889ks Xmoto má rotax (výroba 2007-2008, pak jen výprodej)
4529ks Xcountry různě, do září 2007 rotax, od září loncin (dle fotek z čínské továrny nebo rozhovoru v motoraradu s managerem bmw)
Všechny následující jednoválce650 už taky jen loncin, jako obnovené f650gs 2009 pro USA, nebo G650gs 2011.
A možná už letos spustí loncin dle smlouvy i dvouválce800.

widowmaker911
widowmaker911 napsal 18.07.15 v 21:19

Nadherna recenze! Koukam po nich a hrozne se mi libi. Vybiram z togo mala co u nas v cr jsou.jen pro upresneni s tema motorama. Jak to tedy je? Uz to neni uplne stejny motor co to byl, ale uz nejaky medernizovany (tim padem jak nekdo rika podelany) motor, ktery se da zkousnout,ale uz to neni co to bylo? Ma nekdo zkusenost jestli tyhle z asie jsou spolehlivosti na podobne urovbi jalo ty stare rotaxy? Diik

widowmaker911
widowmaker911 napsal 18.07.15 v 21:14 10b.

Nadherna recenze! Koukam po nich a hrozne se mi libi. Vybiram z togo mala co u nas v cr jsou.jen pro upresneni s tema motorama. Jak to tedy je? Uz to neni uplne stejny motor co to byl, ale uz nejaky medernizovany (tim padem jak nekdo rika podelany) motor, ktery se da zkousnout,ale uz to neni co to bylo? Ma nekdo zkusenost jestli tyhle z asie jsou spolehlivosti na podobne urovbi jalo ty stare rotaxy? Diik

Více komentářů



TOPlist