invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VasonPN
Vloženo 13.7.2015
Aktualizováno 24.10.2016
Zobrazeno 3807x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Pro mě krásný stroj, hlavně v této oranžové. Za srdce mě chytl motor - plynulý, nezáludný, bez cukání a přitom se umí sakra rozjet!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Havrda (Hradec Králové) - Pohodové jednání, hlavně měli předváděčku na vyzkoušení.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 RS: Můj papírový favorit. Netoužil jsem za každou cenu po cestovním enduru. Ergonomie by navázala na mého Bandita. Ale moc sportovní. Bolely mě ruce.
Yamaha MT-09 Tracer: Zavrhl jsem ji hned na výstavě. Neseděly mně látkový boční origo kufry a arogantní prodejce na stánku. Prý by se dala domluvit hodina půjčení, ale den ne. Prý je dost zákazníků, kterým to tak stačí...
Honda VFR 800X Crossrunner: Také horký kandidát. Jel jsem ji celý den díky ochotným klukům v Letech u Dobřichovic. Až na cukání v malé rychlosti (ale to fakt nemám rád) ji nemohu nic vytknout. Má lepší display palubky, má lepší (profi, ne na hulváta) vyhřívání gripů. Ale Kawa mě ch

První dojmy - Posez jak v kočáře, pohodlí, rozhled do dáli (ano, je to nové pro nás, co měli dosud nízkou motorku). Motor jako samet. Hezky bzučí, necuká, plynem ho jemně ovládáš a poslouchá na slovo. Když otočíš víc, cítíš, co pod sebou máš. První jízdu (s předváděčkou) jsem projel z Hradce Orlické Hory. Ale už po 5-10 km jsem věděl, že bude moje. A to byl letos už čtvrtý test...

Motorku bych doporučil pro - Je to velkej cesťák za rozumný peníze - super motor (výkon a zároveň necuká v malý rychlosti), antihoping spojka, pěkný kufry (svou odklápěčku dám i do bočního!!!). Vhodná je pro ty, co si užijou klidnýho cestování a pozorování okolí z výšky cestovního endura, ale když chtěj, můžou i hezky zatahat. Klid i síla.

Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy, 3 kufry, až dojdou, tak mlhovky, padáky, zásuvka, ukazatel kvaltů. Centrál už v základu. Jsem malej (172 cm), tak přešitím plánuju snížit sedlo o 1 - 1,5 cm. Teď jsem až moc na špičkách.

Recenze

Z mých kandidátu se mi líbila nejvíc. Když se k tomu přidal pocit z motoru a jízdní ergonomie, bylo rozhodnuto.
Smutný bylo, že trvalo 2 měsíce, než bylo možný se na motorce projet. Pražští dealeři nic (sliby, chyby), dovozce odkáže na dealery... A to se bavíme o motorce z rostoucího segmentu trhu. Prý se mám během měsíce či dvou objednat na Kawa dny a 15 minut se projet :(. Až telefonát řediteli Kawy v Brně pomohl a "našel" testovačku v Hradci. Ach jo.

Po sezóně 2016 už mám 12 000 km a servis hotovej na příští rok :). Jak píšou jiní kluci - není to cestovní enduro, je to sportovně-cestovní motorka s ergonomií cestovního endura. .Z výroby je na sportovně-cestovních gumách (Bridgestone Batlax 30).

Dali jsme spolu pár moto víkendů, 5ti denní Alpy a nějaký to ježdění kolem komína (tím myslím 200-400 km projížďku, typicky na Šumavaring).
Nikde mě nenechala ve štychu, je s ní stále zábava, vyhovuje mi přiměřená elektronická výbava - abs, trakce, ale nic dalšího a složitýho. Vlastně jsou tam ještě 2 palivový mapy (normál a snížený výkon), ale ani jsem je nepoužil. Když máš mozek za očima a kontrolu trakce, co ti sníží výkon sama, když náhodou třeba, tak tam nevidím význam ani v dešti.

Dodnes jsem se nenabažil toho plynulýho zátahu bez cukání od 3000 otáček až k omezovači. Můžeš jet na pohodu, ale když otočíš, zahučí to, plynule, ale raketově vystřelíš a trojku ve 160ti okopeš na vyšší kvalty a jen se usmíváš. Každá jizda je proto pro mě stále svátek. Převodovka je jako samet. Nahoru bez spojky jí ani neslyšíš. Dolů jde perfektně a když přeženu v rychlosti rychle dva kvalty domů, antihoping krásně proklouzne. Vnímám, jak převodovka přispívá k dojmu z motoru.

V sedle vydržím bez problémů 130-150 km a po čtvrthodince na kafi znova a pak ještě jednou. Origo sedlo je opravdu fajn, zrušil jsem uvažované přešití. I při svý malý vejšce 172 cm s Káwinkou (tak jí říkám) nemám na místě trable. Na patách úplně nejsem, ale v poho.

Skvělý jsou origi kufry. Fakt jim to sluší. Vejfuk je dole, takže oba boční jsou stejně velký (jsou fakt velký!). Vejde se do nich přilba (i odklápěčka). S kapacitou 2x28 + 48 l se dva sbalí bez problémů na tejden (teda bez stanu a spacáků, to už nedávám :) ).

Co bych jí vytknul? Jen drobnosti, s kterýma se dá žít. Přístrojovka vypadá ve srovnání třeba s Crosrunnerem o generaci starší. Čas musím přepínat s ostatními údaji počítače. Ovládání origo (pseudoorigo) vyhřívání rukojetí i přídavných světel je na úrovni druhomontáže (opět ten Crosrunner - otočný ovladač u rukojeti je mnohem pohodlnější). Jenže, na nic dalšího už nemůžu přijít!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Emper
Emper napsal 17.05.18 v 14:12 10b.

skvělá volba

Myschan
Myschan napsal 12.08.16 v 19:45 10b.

Krasavec. Ať slouží a dělá jen radost

elton
elton napsal 23.01.16 v 19:40 10b.

Nádhera, jednou si ji pořídím

Více komentářů



TOPlist