Asi neni treba nejak dlouze predstavovat. Notoricky znama motorka. Je to natolik příjemná a hodná motorka, že mě přestala bavit tak, že musela opustit mou garáž. Věřím, že šla do dobrých rukou
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Co se tyce cestovani tak VFR neni spatna volba. Prijemny jsou brzdy dual CBS. Koncepce 4valce do vecka ma svoje kouzlo.
Motorku bych doporučil pro - Myslim, ze tuhle motorku si muze koupit naprosto kazdy.
Doplňky na motorce - Turisticke plexi Ermax (original mam k tomu).
Kryt sedla, ktery jsem jeste ani nezkousel nasadit.
Givi drzak na 3 kufry.
Recenze
Porizeni VFR byla spise koupe z rozumu, nez srdcova zalezitost.
Vlastne by me nikdy ani nenapadlo, ze si ji poridim.
Zacal sem pokukovat po necem, co by mohlo byt v garazi vedle tovarny na emoce (Tuono). Tudiz jako druha motorka na obcasne cestovani s rozumnejsi spotrebou bez nutnosti tankovat co 150 km. Primarni cil bude cesta na TT Man. A tak jsem narazil na tohle VFR. Krasny original stav. Koupena nova v CR, ja jsem nyni 3. majitel a vetsinu casu travila u pecliveho starsiho pana. Do posledni chvile vyplnena serviska a jezdila jen do Hondy. Hmm trhac asfaltu to neni , ale v tomto stavu a s takovou historii to byla jasna volba. Asi me nebudou mit ted ortodoxni VFRaci radi. Ale nazor, ze ma VFR krom cestovani take sportovni ambice ja teda nesdilim. Hosi sory, ale tohle proste nejede OK stoji vedle Tunak tak privru oko.
Ať Tě doveze na Man!
PS: Rozum je potřeba taky občas pustit za řidítka.. ;)
Krasavec!
Super