PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vytínač
Vloženo 11.7.2015
Aktualizováno 5.3.2017
Zobrazeno 1818x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


One GSX-R to rule them all. Limitovaná edice Rizla+. Jen 800 na širém světě a z toho 5 v ČR! No, vlastně asi jen 4, protože jedna skončila rozstřelená vejpůl, jak je zřejmé ze zdejší databáze... Krasavice s dokonalým lakem, která nemá žádné poškození.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-12R Ninja: V Česku nebyla žádná dle mých představ a v Německu mi dvě utekly...
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa: Jednak je to dost loď, která se mi moc nelíbila vzhledově, i když byla vymazlená a pak také prodávající, který mi ji zprvu nabízel za super cenu, si to později rozmyslel.

První dojmy - První dojmy byly takové, že to jede jako blázen! Přistupoval jsem k ní s velkým respektem a myslím, že by mě neměl opustit. Měl jsem zkušenosti s tátovým 2V raptorem a 3V triumphem, tak nějak jsem si myslel, že čtyřvál bude mít spíše slabší spodek a hodně výkonu nahoře. To jsem se spletl! Má to spoustu síly už dole a ve vysokých otáčkách to dělá dojem, jako by se přidal do díla ještě jeden motor!

Doplňky na motorce - Vyšší tmavé plexi Ermax, padáky Racing Components.

Recenze

Je to moje první rejže. Zatím po prvních 100km můžu říci, že motor má značnou sílu prakticky už od volnoběhu, ale to, co se začíná dít od 7 až 8tis otáček je pravé peklo! Kurevská akcelerace při které se začne zvedat přední kolo. S konstrukcí toho motoru snad Japům pomáhal sám Saruman. Na druhou stranu jsem se ovšem přistihl, když jsem jel po vesnici do poměrně prudkého kopce jen mírně nad povolenou rychlostí a nějak jsem "zapomněl řadit". Motor ani trochu neprotestoval a já pak na horizontu překvapenej koukal na ukazatel zařazené rychlosti (užitečná věc...) který ukazoval, že mám zařazenou šestku! I z nějakých 3000 rpm zrychluje poměrně svižně a bez zaváhání. Pokud jde o spotřebu, tak zatím jsem tankoval jen jednou a vycházela na asi 7,2 l/100 km. Spotřeba oleje nejspíš bude nulová nebo zanedbatelná, protože motocykl nemá moc najeto a původní majitel byl starší pán. Mimochodem, kontrolku řazení (taky pěkná věc, líbí se mi...) měl nastavenou na 11000 rpm, tak asi jezdil velmi "dietně". Červené pole a omezovač jsou u 13500, tak strojku asi neublížil. Taky když při volnoběhu vypnu klíček, motor se zastaví snad během jedné otáčky. Svědčí to o tom, že těsnost spalovacích prostorů (kroužky, ventily...) je dokonalá - a vysoká komprese k tomu, jasně...
Podvozek a brzdy také fungují dobře. Motocykl je vysloveně chtivý zatáček - ochotně jde do náklonu, má nové Pirelli Diablo Rosso II a ty drží pěkně. Moc dlouho ale asi nevydrží - holt je něco za něco. Brzdí velmi dobře, sice jsem četl výhrady střelců, že na okruhu vadnou, ale tam já nejezdím a na ježdění po silnici jsou účinné až až. Dokonce i zadní brzda brzdí celkem solidně a dá se dobře dávkovat, na rozdíl od strojů, s nimiž jsem měl zatím zkušenost. Možná někdy vyměním obyčejné hadice za pancéřové. Vejfucky Yoshiroura, jsou ale naprosto lahůdková záležitost - nejen vzhledově a zvukově, ale i technicky. Ty sváry na titanu a matný povrch s "teplotními" barvami, to je fakt paráda. Sice nejsou nijak extra hlučné, ale mají velmi příjemný a mocný zvuk. A k tomu vypadaj fakt kurevsky!
Je to sice "zalehávací" superbike, ale zdá se, že cestovat se na něm kupodivu docela dá, sice ne polykání stovek kilomerů denně, ale při běžných vyjížďkách tělo nebolí. Snad trochu ruce při pomalejší jízdě, ale je to snesitelné.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krizakzed750
Krizakzed750 napsal 16.10.16 v 00:30 10b.

Těch je fakt málo, pěkná

cicolably
cicolably napsal 30.03.16 v 00:41 10b.

Jarda-gsxr
Jarda-gsxr napsal 16.03.16 v 13:16 10b.

Krasavice.

Více komentářů



TOPlist