renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Raptor 650 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Technik56
Vloženo 6.7.2015
Aktualizováno 28.6.2017
Zobrazeno 2 155x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cagiva Raptor 650 v šedé barvě. Dvouválec z SVčka s karburátorem, rám MV Agusta, brzdy Brembo, asi netřeba moc představovat. Moje první velká motorka. Splňuje vše co jsem od ní čekal. Chtěl jsem obratnou mašinu hlavně do úseků se zatáčkami.

Motorka koupena od FIRMA:MotoTrade (Třebíč)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Stejný motor, ostatní úplně jiné. Tady jednoznačně převážily italské tvary.
Honda CB 600F Hornet: Byla mi doporučena jako ideální motorka na začátek, ale přijde mi že jich jezdí až moc a oproti Raptorovi mě ničím neoslovila.

První dojmy - První dojmy byly prostě super. Po pročtení chvály na motor, rám a brzdy byl design to první co mě upoutalo. Podle mě se hodně povedl příhradový rám stejně tak jako zbytek motorky. Když jsem se pak poprvé svezl a pocítil zátah dvouválce od spodu doprovázený výfuky G.P.R vytaženými pod sedlo, bylo rozhodnuto. Tahle krásná mašina mi sedla už od začátku.

Motorku bych doporučil pro - Tuhle mašinu bych doporučil lidem, kteří chtějí menší motorku, která se nejlépe cítí v zatáčkách a má zábavný dynamický motor. Na velký cestování není a na palbu po rovinkách taky ne, pro mě je max pohodlná rychlost jízdy tak do 160 km/h. Jinak nádherná motorka, která poskytne porci zábavy, ale není nijak dvakrát zákeřná.

Doplňky na motorce - Otevřené výfuky G.P.R , zrcátka Highsider, závažíčka v řidítkách, padáky, USB zásuvka, přibudou ještě LED blinkry a v plánu jsou ještě další věci (klín pod motor, kryt sedla spolujezdce).

Recenze

Dynamický dvouválec je něco co se mi hned zalíbilo. V horních otáčkách je ale už líný a ke 200 km/h to člověk tlačí už i očima, ale o tomhle tahle motorka není. Naopak v zatáčkách to je paráda. Ve spojení s jinými výfuky je to snad návykový, po podřazení se ven dere zvuk jak když padá nebe. Nedovedu si představit, že bych někdy pořizoval mašinu bez laďáků.

Dost lidí pořizuje široká řidítka, ale já jsem tuto potřebu nepocítil. Mě přijde krásně ovladatelná a výkonově mi pro můj styl jízdy plně postačuje. Zátah od spodu a nástup otáček je perfektní, sedí mi i zpomalení stroje při brždění motorem po zavření plynu. Jen je potřeba si dát pozor na vlhku nebo bordelu, občas si při podřazení trochu zatancuje, ale to k tomu vlastně taky patří.
Suma sumárum, Raptor má v sobě potenciál který mi hodně sednul, uvidíme co přijde dál, ale zatím jsem se na ničem jiném necítil líp.

Spotřeba, servis:

Spotřebu moc nesleduju, odhaduju kolem 6l / 100km. Zatím bez jakékoliv poruchy a nutnosti zásahu kromě běžných servisních úkonů.

Úložný prostor a sedadlo spolujezdce:

Jako velkou nevýhodu vnímám minimální prostor pod sedlem. Stěží tam narvu lékárničku. Na delší trasy bych chtěl ještě vozit malý nářadí a zámek na kotouč, to je ale bez šance.
Spolujezdec taky nemá nic moc pohodlí. Nejvíc ale stejně jezdím sólo a na to příležitostný svezení to spolujezdec holt vydrží.

Cestování:

Žádnou dlouhou cestu jsem zatím nejel, ale to se změní. Poloha nohou je trochu koplá dozadu, ale velmi rychle jsem si zvyknul. Zatím je tak po 200 km cítit otlačené kalhoty pod kolenama, ale člověk se protáhne a může pokračovat.
Co se týče uložení bagáže, tak budu muset ještě vymyslet konstrukci, aby mi to nesedělo na výfucích.
Samozřejmě na ní fouká jako na každém naháči, ale v prudkém větru kdy to začíná být nepříjemné se dá schovat za štítek. Na velké cestování to asi příliš není, ale to se zase odvíjí od odolnosti jezdce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 31.07.15 v 20:45 10b.

Dobře napsáno, pěkný stroj, 10 bodů.

Shawi
Shawi napsal 10.07.15 v 09:25 10b.

strakon
strakon napsal 06.07.15 v 16:36

Dobrá volba, je pěknej, ať slouží

Více komentářů



TOPlist