Návrat k silnici po enduru, ovšem řídítka museli zůstat rovné a posed musel být pohodlnější než na Supersportech.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: Žádná která by se zrovna líbila
Suzuki SV 1000: Téměř nulová nabídka inzerátů
Honda CB 900F Hornet: Žádná která by se zrovna líbila
První dojmy - Motorově motorka šlape. Byla spadená na jednu stranu takže odřená z jedné strany a kvůli tomu hodně nízká cena což bylo super a prodejce byl také fér. Podvozek motoru na zvlněné silnici stačí tak tak, ale někdy při volnějším tempu se mi zase houpavost zamlouvá.
Motorku bych doporučil pro - Tak pro toho kdo jej chce :-)
Doplňky na motorce - Laděný výfuk dominátor, Vyšší plexi, Upravený držák SPZ, Nová řetězová sada - zkrácený převod
Recenze
Tak najeto mám od začátku sezony pár tisíc kilometrů. Návrat na silnici proběhl OK a zatím bez pádu. Motorka šlape dobře, ale postupně musím investovat do úprav. Prvně se zaměřím na technický stav a vzhled budu řešit až přes zimu. Z750 jsem si vybral pro jeho univerzálnost. Umí letět, ale i plachtit. něco jako jsem chtěl. Teď mě akorát zlobí přední brzda. Nedá se vůbec dávkovat. Brzdí trochu a pak je tam skoro skokový rozdíl. Tohle budu muset řešit. Posed fajn a úložný prostor bod sedlem pojme i dva lahváče takže ok. Zatím bez poruch tak uvidíme co bude dál.
Díky je to jak říkáš.. Letos už dojíždím druhou zadní gumu...
Pěkná, taky jsem ji měl asi týden. Létal jsem jak prase, po týdnu byla guma KO, sranda s ní byla cestou do Zlína, ale musel jsem to furt držet pod krkem pač s TL se to nedalo srovnat. Zas na TL bych si tolik nedovolil. Ať slůží a někdy naviděnů v cihelnách.