Léty prověřené klasika mezi endury a moje vůbec první motka obecně a pro mě zcela vyhovující
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NT 700V Deauville: důvod neuveden
Honda NC 750X: důvod neuveden
Suzuki DL 650 V-Strom: důvod neuveden
Kawasaki Versys 650 ABS: důvod neuveden
Yamaha TDM 900: důvod neuveden
První dojmy - Nezvyk na více než 200kg, ale to se postupně odbourává a jde mi více pod ruku. Krásně jde do zatáček, ale zatím mám ještě velký respekt, tak jsem někdy malinko brzda v provozu, ale to se doufám brzy vytratí :-)
Motorku bych doporučil pro - Prozačátečníky jistě a pak pro každého komu by se líbila
Doplňky na motorce - Blastery
Top case Givi
Boční kufry Givi
Hlavní stojan
Padáky
Recenze
Na podzim léta páně 2014 jsem se rozhodl rozšířit řidičák na plnotučné A a s tím započalo i hledání co to vlastně sedlat.
Jen pro úplnost... nikdy jsem na motce neseděl coby řidič.
Po úvodním ošahání na Yamaze YBR125, na které jsem si přpadal se svými 186cm a necelými 100kg jako vosa na bonboně, jsme se vrhli na větší Kawasaki ER-5 a to se mi už líbilo o poznání více. Pak byla Yamaha XJ6 a to už bylo úplně někde jinde. No ale autoškola skončila, řidičák voní novotou a tak směle do toho.
Koukal jsem dlouhý čas na Hondu NT700V Deauville, ale do toho TDM900, Versys, malej Stromek no hlava šla kolem.
Ale pak se ukázal jeden inzerát na Hondu XL700VA Transalp a bylo rozhodnuto.
Rok výroby 2010, najeto 11000km, vyplněná serviska, tři kufry v ceně ... to se blbě odolává.
Po zavolání jsem jel se zkušeným kolegou to očíhnout a po chvíli se nakládala do auta, jelikož to musel předchozí majitel odhlásit.
Po pár dnech papíry doma, pak přihlášení na rakouské značky, kde jsou šílené poplatky, ale co už. Každá sranda něco stojí.
Už je prvotní servis udělaný a to díky kolegovi, kterému patří velké díky. Rozebrání kapotáže, kontrola vzduchového filtru, výměna svíček, oleje, kontrola chladící směsi atd... naneštěstí jsem neměl brzdové obložení koupené a tak výměna destiček a jede se dál.
Zatím toho nemám moc najeto, necelých 200km, ale zatím maximální spokojenost zejména s ovladatelností a krásně plynulým nárůstem otáček a výkonu. Vím, není to vůbec moc, spíše nic, ale třeba se někdy zmátořím a doplním další zkušenosti.
Nepředpokládám nějaké výlety do terénu, takže silnice bude má doména. I když nikdy neříkat nikdy...
Jen mě celkem nepotěšil relativně malý prostor pod sedlem, kde jsem nacpal jen lékárničku a vestu a nic jiného jsem tam nedostal. Ale tento nedostatek řeší velice dobře top case a na větší cesty jsou boční kufry, které jsou opravdu enormní.
jj, krásný dvojčátko
Super motorka.
@quanto
Kupoval jsem to s 11 tis km. Jelikož se v tom nevyznám, dám spíš na rady zkušenějších. Přeci je to jen moje první motka. Stejně jsem to dělal i s jetými auty, kde jsem měnil vše zásadní, když v dohledné době by stejně výměna měla proběhnout. Raději mám jakýsi výchozí stav a pak vím co tam přesně mám.
A ty destičky jsou na výměnu tak i tak. Taky mě to zarazilo, že tak brzy jsou v takovém stavu. Jak budou vyměněné, tak snad nezapoměnu sem přihodit fotky těch původních.
Mám na TA 700 (2012) najazdené 55 000 km.
Ale brzdové doštičky nevyzerajú na výmenu.
Ty si ich menil po 11 000 km?
Buď som Tvoje slová zle pochopil,
alebo taký obrovský rozdiel v štýle jazdy?
Alebo je v tom iný háčik?
Mne pri 20 000 vytiekol pravý tlmič
a pri 53 000 ľavý tlmič.
Inak OK.
Nech dobre slúži!