renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník stokly
Vloženo 18.6.2015
Aktualizováno 6.6.2017
Zobrazeno 4 307x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pro někoho kontroverzní design, který se musíš naučit mít rád!

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Prvotní nejistota ze zátahu motoru se rozplynula po prvním otočení plynu v nízkých otáčkách. Nečekal jsem, že to bude láska na první pohled, nebo spíš svezení. V 80-90km/hod. dáte šestku a pak už jen točíte plynem...Paráda. Je to spojeno i s velice příjemným pocitem z lehounkého motocyklu.

Doplňky na motorce - Komplet originál kufry v barvě + origo laďáček Akrapovič,padací rám Kappa,

Recenze

Moto jsem si vybral z důvodu modernizace stroje a také proto, že jsem chtěl motorku více na cestování. Další vážný důvod byl, že jsem slyšel jen samou chválu na toto pseudo enduro se čtyřválcem. SUPER! Chtěl jsem také vyzkoušet jak se cestuje s ABS, prokluzem a různým nastavením elektroniky motoru. Je to prostě zase o kus dál akorát doufám, že to nebude moc na úkor spolehlivosti...
Tak se konečně udělalo počasí a já mohl vyrazit kousek do Rakouska zkusit mazlíka na klikatých silničkách. Musím říct, že jsem stále spokojen a i nadšen. Při kochačce spotřeba někde mezi 5-5,6l/100km. Originál Pirellky akorát půjdou asi dřív do kopru, ale odvděčují se parádní přilnavostí.
Tak se přibližujeme k druhé tisícovce kilometrů. Přidán rám od Kappy a pod návalem lidové tvořivosti jsem přelakoval stříbrný kryt okolo předního světla dle novějšího modelu. Objednáno velké čiré plexi od Puigu, tak uvidíme zda během srpna dle slibu dorazí... Jinak v porovnání s gsx 1400 stále platí, že moto je lépe ovladatelné i živější, Jediné na co si stále zvykám je přesnost a hladkost řazení. Čtrnáctka měla hydraulickou spojku a kvalty tam až na jedničku padaly velice hladce..
Tak dnes dorazilo plexi od Puigu. Zvažoval jsem zda čiré a nebo kouřové. Dovozce to vyřešil. Na skladě ve výrobě měli údajně k okamžitému odběru pouze čiré. Vzhledově to není moc výrazné, ale z pohledu řidiče jsem rád za čiré z důvodu výhledu. Jinak projeto a rozdíl v hluku veliký. Cestovní rychlost kolem 150km/hod. je super, skoro jako v plechovce! Jediná nevýhoda kterou mohu také potvrdit a byl jsem na ni i upozorněn, když tolik nefouká je na moto při menší rychlosti větší hic od motoru.
Pomalu se blíží konec sezóny a tak ještě po chvilkách najíždím pár km po ČR. Najeto mnou něco přes 4000km, celkem se přibližuji k 15tis.
Pneu Pirelli nahrazeny jetou sadou Metzelerek Z8 které mi zbyly z gsx1400. Novou sadu plánuji až na příští sezónu, abych nemusel přezouvat před dovolenou.
Svezení proti Pirelkám bez vzorku je perfektní a jsem rozhodnutý koupit klasickou sadu pneu sport-tourist. Motorka do terénu není a svezení na silnici se nedá srovnat.
Také jsem to nevydržel a z akrapa vyndal vložku. Moto má hlubší zvuk a spotřeba zůstala beze změny.
Sezóna 2015 ukončená.
Najeto cca 5000km bez sebemenších technických problémů. Stále platí spokojenost.
Drobné připomínky mám jen jak již je výše psáno k absenci hydraulické spojky a tím spojeného komfortu řazení v porovnání s GSX 1400.
Druhá mnou kritizovaná součást jsou origo kufry. Jsou krásně v barvě, s nápisem kawasaki, ale pevností skořepiny ani uchycením se nedají srovnat s kufry kappa které jsem měl na gsx. Když se člověk podívá do ceníku příslušenství, tak by brečel...
Mazlík je tradičním v zimovišti v chodbě, tak nemusím řešit žádnou konzervaci a jsem stále připraven k výjezdu. Přezuto na novou sadu Bridgestone BT 023 - těším na jízdní dojmy.
Přidána zahrádka na kufr a kola polepena reflexním proužkem ve zlaté barvě. Polep kol jsem chtěl a po dlouhém zkoušení jsem zjistil, že barevně se nejvíce k této barvě mota hodí zlatá ač jí vůůůbec nemusím.
Objednány jsou ještě vyhřívané heftíky oxford.
První výjezd sezóny 2016 byl 18.3. Na moto jsem si ještě nechal ušít brašny na boční kufry a malé kapsy do padacího rámu. Na moto přidána podložka bočního stojanu vlastní výroby.
V roce 2016 najeto cca 11000km, spokojenost pokračuje. Ovšem začíná se malinko hlásit myšlenka přesednout na něco dalšího...
Píše se rok 2017 a já přidal další skoro 4 tis. kilometrů. Pokušení však zvítězilo a tak šel versys do světa. Bylo s ním fajn. Bohužel musím souhlasit s testem který jsem kdysi četl, že by si mohl odpustit některé laciné detaily...
Jinak ať slouží novému majiteli tak dobře jako mě!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Emper
Emper napsal 17.09.15 v 13:28 10b.

krása - 10b. Rozhoduji se také zda 12GS nebo právě versyse 1000 - poslal jsem ti PM - díky za odpověď.

Milan1963
Milan1963 napsal 01.08.15 v 22:49

Vidím spokojenost. Tak to je dobře. Já už také dojíždím 2 tisícovku, mám stejný pocit.

-Lapchik-
-Lapchik- napsal 22.06.15 v 23:56 10b.

Tak ať jsi nadšenej stejně jak já

alexander
alexander napsal 21.06.15 v 08:21 10b.

hodně zajímavá motorka...na cestování určitě skvělá

krysoid
krysoid napsal 20.06.15 v 14:14 10b.

Sice vypadá divně,ale musí se na tom dobře cestovat.Dobrej posez a do toho čtiřválec... 10b

Více komentářů



TOPlist